Ga naar inhoud

Z3 forum op facebook


pierrez101

Aanbevolen berichten

Zojuist bij de verkeerde aangemeld -_- Inmiddels ook het juiste linkje gevolgd en verzoek verzonden.

By the way...waarom de keus om het via een verzoek te laten verlopen? Waarom niet gewoon open voor iedereen?

Ja had ik ook het liefste, ik heb hem maximaal open gesteld maar toch verlopen de verzoeken via mij -_-

Moet ik me nog ff in verdiepen of dat anders kan. Ben nog geen Facebook goeroe :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo, aangemeld en een nieuw wachtwoord ingesteld, nu nog uitvogelen hoe dat verrekte FaceBook werkt, heb in ieder geval de taal al in het ABN -_-

Nou vriend en vijand meld je maar aan als ......... (geen idee hoe dat moet) :schater:

Net als in het echte leven kun je gelukkig nog zelf bepalen wie je als vriend aanmerkt :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator
By the way...waarom de keus om het via een verzoek te laten verlopen? Waarom niet gewoon open voor iedereen?

Lijkt mij prima om het via verzoek te houden, evt. met extra beheerders erbij. Anders krijg je allemaal van die "vriendjesjagers" en daar zit niemand op te wachten.

Helemaal goed zo Pierre! :newblush:

Link naar reactie
Jup, en hij heeft de fakkel overgedragen aan mij. Maar er gebeurd nog maar weinig, alleen af en toe nog een fototje van een paar members.

Klopt. Ik kom er zelf dus ook nog maar sporadisch. Het vervelende van Hyves is dat het erg statisch is. Op Facebook kun je een meer continue dialoog aangaan op een en dezelfde pagina (Wall). Bij Hyves laat je "krabbels" achter op elkaars pagina. Lastig om zo een dialoog te creëren. Daarnaast is de doelgroep voor Hyves ook een stuk jonger dan voor Facebook.

Link naar reactie
  • Administrator
Ter privacy heb ik de namen + overige spul geblurd, begin steeds handiger te worden met Photoshop <_<

Kan er nog steeds mijn naam uithalen :m:

Nou een :lol: van jou z Johan (sorry zet er een op zoals jij hem graag zou willen hebben :P )

Gr Ruud

Link naar reactie
Kan er nog steeds mijn naam uithalen :m:

Het ging meer op het idee, en nou weet ik dat de reactie niet echt serieus bedoelt was, maar stel je stopt met het forum, en je vraagt onze vriendelijke administrators om je account te de-activeren, dan blijft een zichtbare naam altijd staan. Ook in plaatjes, daarom heb ik het er uit gefotosoept.

(sorry zet er een op zoals jij hem graag zou willen hebben :P )

Mmm... Ik mis de Z3/4 configurator (die oude Z4 die hier vaker bereden.. word dan de E89) :lol:

De notificaties kan je per event aanpassen ;)

Zal 't eens even aanpassen. En anders vangt de spambox het toch lekker op ? <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.