Ga naar inhoud

Z3 forum op facebook


pierrez101

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is het dan geen "Page" ipv een "Group"?

Nee, het kan ook bij groups.

Vraag me niet hoe; ik beheer geen groups, ben slechts lid van 1tje die het wel heeft.

Ik vind sowieso facebook qua usability een draak van een website; ik kan bijvoorbeeld nergens op mijn profielpagina vinden van welke groups ik lid ben.

Terwijl het bijv bij 'find friends' of op de 'hoofdpagina' (klikken op het facebook logo) wel weer in de rechterbalk komt te staan....

En dat dat zoveel miljoenen waard moet zijn..

Ach gelukkig wel minder schreeuwerig en zwaar voor je browser dan hyves of myspace... ik heb altijd het gevoel dat dat voor de medemens met een iq lager dan 100 is bedoeld :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
ik kan bijvoorbeeld nergens op mijn profielpagina vinden van welke groups ik lid ben.

Als je nou eens links onder je profielfototje kijkt... staat daar niets, dan kun je het volgens mij zelf instellen. Bij mij staat het er wel in ieder geval. :thumbup:

Link naar reactie
Als je nou eens links onder je profielfototje kijkt... staat daar niets, dan kun je het volgens mij zelf instellen. Bij mij staat het er wel in ieder geval. :thumbup:

Hoe dan? Mij lukt het niet.

Ik heb het over de profielpagina hè, dus waar je je wall etc ziet.

Link naar reactie
  • Administrator
Wellicht is het een idee om een aparte folder te openen waarin iedereen foto's kan uploaden? Staat ook een stuk overzichtelijker... :thumbup:

Om hier nog even op terug te komen; dat kan dus helaas alleen op een zgn page en niet in een group.

Je kunt hier zelf albums aanmaken van evenementen e.d.

http://www.facebook.com/pages/Z3forum/1614...577689?v=photos

Of hier een foto van je eigen Z üploaden (zie knop r.bovenin) en een tekst er aan vastplakken.

http://www.facebook.com/pages/Z3forum/1614...161414030577689

Snap ook niet waarom een group dat moet ontberen en überhaupt niet waarom ze die groups in het leven hebben geroepen :foto:

Link naar reactie
  • Administrator
Moeten alleen oppassen dat Facebook geen vervanging van het forum gaat worden,

Ik denk juist dat het forum er alleen maar beter van wordt... het slapgeouwehoer aldaar en serieus gelul alhier :schater:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.