Ga naar inhoud

Z3 forum op facebook

pierrez101

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje aangesloten bij de Z1 forum group op Facebook. Was eerst wat achterdochtig maar is wel erg leuk, zo zelf in contact gekomen met japanse Z1 rijders. Waaronder iemand met een echte RLE.

Zag dat die er voor het Z3 forum nog niet is.

Ik heb dan ook op facebook.com een Z3 forum group aangemaakt.

Lijkt me leuk jullie daar ook te ontmoeten. :blink:

gr,

Pierre

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Daar moet je denk ik wel een Face book account voor hebben , of niet en die heb ik nog niet, in ieder geval nog niet actief :blink:

Geplaatst:
Daar moet je denk ik wel een Face book account voor hebben , of niet en die heb ik nog niet, in ieder geval nog niet actief :wave:

Ja, idd moet je een account voor aanmaken.

Heb lang gewacht maar uiteindelijk zelf gezwicht voor deze vorm van social media :blink:

Geplaatst:

Ik ben ook niet zo bedreven op Facebook, maar eh... welke bedoel je precies, Pierre?

....

Z3 op Facebook
Z3 BMW op Facebook
BMW Z3 op Facebook
Bmw Z3 op Facebook

Een linkje is misschien wel handig :blink:

• Administrator
Geplaatst:

Vriendschap verzoek verstuurd :blink:

en nu iedereen elkaar uitnodigen ??

Gr Ruud

Geplaatst:

verzoek verstuurd.

Doel is me een beetje onduidelijk, maar dat is me het doel van facebook ook... :schater:

Geplaatst:
Vriendschap verzoek verstuurd :blink:

en nu iedereen elkaar uitnodigen ??

Gr Ruud

Ruud op een of andere wijze zie ik je verzoek niet op facebook??

Geplaatst:

Gaan we dan maar even proberen dit weekend, je moet wel bij blijven toch, zal niet meevallen voor de ouderen onder ons. :schater:

Geplaatst:
Gaan we dan maar even proberen dit weekend, je moet wel bij blijven toch, zal niet meevallen voor de ouderen onder ons. :schater:

best leuk, ik heb er weer wat oude bekenden opgedoken :blink:

Geplaatst:

En hoe gaat het dan met oude "vijanden", ik hoop wel dat je die kunt weren :schater:

Geplaatst:

Het is vandaag ook al prachtig weer geweest en morgen nog zo'n dag.

Kapje eraf zal nog niet echt gaan met gevoelstemperatuur -5 graden :blink:

Had vanmorgen zelfs de stoelverwarming aan om niet vast te vriezen :schater:

Gr, Ferry

• Administrator
Geplaatst:
Ruud op een of andere wijze zie ik je verzoek niet op facebook??

:blink: er stond verzoek verstuurd, nou ja ff opnieuw gedaan :wave:

Gr Ruud

Geplaatst:

Zojuist bij de verkeerde aangemeld :thumbup: Inmiddels ook het juiste linkje gevolgd en verzoek verzonden.

By the way...waarom de keus om het via een verzoek te laten verlopen? Waarom niet gewoon open voor iedereen?

Geplaatst:
Zojuist bij de verkeerde aangemeld :thumbup:

Paar jaar geleden heeft iemand van hier ook al eens geprobeerd om het op te starten.

Er werd toen vrij sceptisch op gereageerd (Niemand wist wat het was).

Geplaatst:

Zo, aangemeld en een nieuw wachtwoord ingesteld, nu nog uitvogelen hoe dat verrekte FaceBook werkt, heb in ieder geval de taal al in het ABN :thumbup:

Nou vriend en vijand meld je maar aan als ......... (geen idee hoe dat moet) :schater:

Geplaatst:
Paar jaar geleden heeft iemand van hier ook al eens geprobeerd om het op te starten.

Er werd toen vrij sceptisch op gereageerd (Niemand wist wat het was).

Ja nu weet iedereen wat het is, maar hoe het werkt ??????????????????????? :schater:

Geplaatst:

hois,

verzoek is verstuurd, ff wachten op pierre, leuk initiatief, groep toegevoegd......

Geplaatst:

Niet overal tegelijk aanmelden, je ziet door de bomen het bos niet meer, eerst Facebook maar en dan, nee toch maar niet meer, facebook is genoeg B)

O ja, dit was post 500 :thumbup::thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen