Ga naar inhoud

Paasrit 2011


Sjonnie Kroket

Welke dag gaat het worden  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. roept u maar

    • 1e paaasdag 24 april
      28
    • 2e paasdag 25 april
      16


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Sjon, deze kan wel dicht hoor... volgens mij is het wel duidelijk welke dag het gaat worden, toch? :huh:

Gooi het aanmeldtopic maar vast online, voordat mensen gaan plannen om eieren te zoeken met vrienden en familie ofzo :angry:

(ff die jongen een beetje achter z'n broek aanzitten, ander hebben we met kerst nog geen passrit gehad...)

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn stem telt niet meer, had eerste paasdag gestemd, ik kan niet :thumbup:

Gelukkig gaan we wel iets leuks doen, dat verzacht het een beetje :thumbup:

gr Ruud

Link naar reactie
Sjon, deze kan wel dicht hoor... volgens mij is het wel duidelijk welke dag het gaat worden, toch? -_-

Gooi het aanmeldtopic maar vast online, voordat mensen gaan plannen om eieren te zoeken met vrienden en familie ofzo :clown:

(ff die jongen een beetje achter z'n broek aanzitten, ander hebben we met kerst nog geen passrit gehad...)

Even een weekje tot bezinning gekomen. Rob, als mijn personeel mij gaat vertellen wat ik moet doen volgt ontslag op staande voet. Ik zie het door de vingers deze keer maar voor straf ga je s'ochtends de eieren koken voor de deelnemers. Tssss, mij een beetje vertellen wat ik moet doen :lmao: Maar goed nog stemmers :D anders wordt het eerste paasdag <_<

Link naar reactie
  • Administrator
volgt ontslag op staande voet

Spannend, heb m'n contract nog niet eens ontvangen <_<

voor straf ga je s'ochtends de eieren koken voor de deelnemers

Ik ben beter in 't verstoppen van die dingen, koken lijkt me niet zo'n goed plan, dan kan diezelfde dag het forum nog opgedoekt worden want de helft van bezoekers leeft dan niet meer vrees ik :schater:

Link naar reactie

Ondanks dat ik 2e paasdag had gekozen lijkt mij het duidelijk dat het 1e paasdag gaat worden.

Dus zet het maar op 1e paasdag dan kan ik de familie gaan omboeken naar de 2e paasdag :schater:

Gr, Ferry

Link naar reactie

Goed werk!! :newblush:

Ben alleen bang dat ik of wij er niet bij aanwezig kunnen zijn, gezien de voorkeur voor de eerste paasdag, dit ivm de bruiloft van mijn zus.

We houden het in de gaten wat het gaat worden...de 1e of de 2e... wat mij betreft het laatste :schater:

In ieder geval veel succes!

Groeten,

Robert Jan

Link naar reactie
  • Administrator
dit ivm de bruiloft van mijn zus.

Als je zus en zwager nou een Z regelen en mee gaan, hebben we gelijk een mooi feest :cooltext:

...en zij ook :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.