Ga naar inhoud

Paasrit 2011


Sjonnie Kroket

Welke dag gaat het worden  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. roept u maar

    • 1e paaasdag 24 april
      28
    • 2e paasdag 25 april
      16


Aanbevolen berichten

Gewoon tijd maken :rolleyes:

En d'r wordt nog meer aangekondigd dit weekend, so stay tuned op het forum :sleepy:

Goed werk Rob om nog een rit te organiseren door de achterhoek en duitsland, maar hoeveel heeft heer kroket geboden om zijn naam er aan te mogen verbinden?

Ps. Organiseer noooooiit een rit op 2e paas/pinksterdag.

Maandag-middag gaan alle "langweekend gangers" weer naar huis en dat geeft lange files!

Link naar reactie
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Goed werk Rob om nog een rit te organiseren door de achterhoek en duitsland, maar hoeveel heeft heer kroket geboden om zijn naam er aan te mogen verbinden?

Nee hoor, voordat er weer allerlei rare verhalen de ronde gaan doen... Dhr. Kroket had mij netjes een ongedekte cheque van 500€ PM gestuurd of ik nog iets van plan was te doen met Pasen. Aangezien ik het er wel met de vrouw des huizes over had gehad en zij het met mij een beetje heeft gehad met al die ritten die ik wilde organiseren heb ik aangeboden om iets samen op te zetten, waarbij Dhr. Kroket het voortouw neemt (en er waarschijnlijk op uit gaat draaien dat hij gaat delegeren, zoals als hierboven al aangegeven). D'r schijnt trouwens nog een forummer bij betrokken te zijn... :rolleyes:

Ps. Organiseer noooooiit een rit op 2e paas/pinksterdag.

Maandag-middag gaan alle "langweekend gangers" weer naar huis en dat geeft lange files!

Dan maakt die ene file extra van ZZZ/Z rijders ook niets meer uit :sleepy:

Link naar reactie
Dan maakt die ene file extra van ZZZ/Z rijders ook niets meer uit :sleepy:

Heb eens aan een mooie rit van de Z3club meegedaan, bij Roermond over de grens. (ik dacht de zondag na hemelvaartdag?).

Het is 2 of 3 jaar geleden, maar nog nachtmerries over de file bij Eindhoven waar ik daarna in terecht kwam.

Kwam trouwens met 4kilo prima asperges thuis :rolleyes: :sleepy:

Link naar reactie

Roger, je hebt toch niet de eerste post aangepast :rolleyes: ......dan zijn de resultaten van alle stemmen weg :sleepy:

Link naar reactie
GVD, wat een bug in dat k.. forum. Alles inderdaad weg :sleepy: Dus mensen geef in je post aan waarop je stemt :rolleyes:

sjees, hoe lang loop jij hier al rond? een jaartje of 4? ... ow ow ow

volgens mij was de stand 59 voor 1e paasdag en 2 stemmen voor 2e paasdag. Of zoiets.

Link naar reactie
  • Administrator
Het kan toch niet zo zijn dat een of ander vaag fiat gerelateerd noordholland ritje de forum Paasrit de loef afsteekt in aantallen BMW

Met de stemmen zitten we toch al op 30, 1Z per stem zijn toch 30 zedjes, stel dat 10% alsnog niet kan dan houden we er toch nog 27 over en daar zijn ze bij de fiat club nog lang niet aan toe, qua BMW's dan :thumbup:

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator
maar een relaxte stoet achter alkaar rijdende Z's met een aantal verrassingselementen...

Moet ik voor gekleurde antennelintjes zorgen? :thumbup:

Link naar reactie
Dat iemand niet stemt kan er natuurlijk ook op duiden dat het de betreffende persoon - i.c. mij - geen ruk uitmaakt. Zowel eerste als tweede paasdag valt wel in te passen. :thumbup:

precies Jeroen dat is de reden dat ik niet hoef te stemmen :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Overgens had een poll keuze "het maakt mij geen ruk uit" een duidelijker beeld gegeven ...... Puntje Hr Kroket,.... puntje :thumbup:

Dat belooft nog wat voor de kruispunten straks... linksaf, rechtsaf of... :thumbup:

Link naar reactie
Note2 : bij ons geld geen maximum aantal rijders, wij gaan voor 50 plus of meer :)

Voor ons geld (20 EUR) wel een maximum aantal auto's, en ook maximale Freude am Fahren :ok: B)

Link naar reactie
  • Administrator
Zeggg....er zit toch wel een klein iniministukje knallen in he :) ?

We kunnen wel ff bij Kroket door de straat knallen met z'n allen :ok:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, het moge wel duidelijk zijn welke dag het gaat worden...

Zal eerdaags mijn visum voor Dedemsvaart maar eens gaan verlengen... :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.