Ga naar inhoud

Paasrit 2011


Sjonnie Kroket

Welke dag gaat het worden  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. roept u maar

    • 1e paaasdag 24 april
      28
    • 2e paasdag 25 april
      16


Aanbevolen berichten

Goed, om van het poets imago af te komen dat ik ineens aangemeten heb gekregen ga ik mij maar opwerpen om dit jaar de paasrit te organiseren. En nee maak je geen zorgen, dat doe ik with a little help from my friends. Of terwij,l ik koppel mijn naam aan de organisatie, zal al het werk delegeren, maar neem na afloop dankbaar de bedankjes in ontvangst. Aangezien ik zelf alle voorgaande paasritten heb moeten missen omdat dit op 1e paasdag plaats vond hebben jullie nu de keuze. Ja, ja het wordt hier een echte democratie. Ik heb een polletje toegevoegd waarin je je keuze kan aangeven. Deze pol blijft tot 15 februari openstaa. De dag met de meeste stemmen gaat het worden. Lekker simpel toch. De tocht gaat plaats vinden door het mooie drenthe, achterhoek en ik probeer een stukje Duitsland mee te nemen zodat een ieder ff van 0 naar 100 kan sprinten :schater:

Om dit topic zo overzichtelijk mogelijk te houden verzoek ik een ieder om zoveel mogelijk zin, onzin en off topic geneuzel er in te knallen :thumbup:

Na 15 februari komt er een nieuw topic voor inschrijving.

Rest mij nog een dank uit te spreken naar de organisatie van voorgaande paasritten. Het zal moeilijk worden jullie succes te evenaren, maar we gaan ons best doen.

Update: na diverse sollicitatie gesprekken is het volledig team "paasrit 2011" compleet. Het team bestaat uit Olivier van Epscheuten, BMWZCSI en Sjonnie Kroket.

Note1: het wordt uiteraard geen knalrit, maar een relaxte stoet achter alkaar rijdende Z's met een aantal verrassingselementen... :thumbup:

Note2 : bij ons geld geen maximum aantal rijders, wij gaan voor 50 plus of meer <_<

Link naar reactie
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Hé Handige Harry, als je nou een meerkeuze poll had gemaakt, dan had ik voor beide dagen kunnen stemmen :thumbup:. Nu moet ik een keuze maken en dat heeft geen zin, want ik zal me toch op het einde naar jouw wensen moeten schikken :thumbup: , dus je mag bij beide opties aan het einde 1 optellen... Heb je in ieder geval nog íets te doen :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
drenthe, achterhoek en ik probeer een stukje Duitsland

Kortom, we starten in Dedemsvaart, knallen vervolgens via Hoogeveen naar Aalten en Winterswijk en rijden over Munster weer terug :thumbup:.

Laat jullie niets wijsmaken, we gaan gewoon zo snel mogelijk een paaspizza eten in Westerstede en dan zo snel mogelijk weer terug naar de lokale pizzeria in Dedemsvaart :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Wat is het idee? Een toerrit of een knalrit? :newblush:

Knallen over toerristische weggetjes :schater:

Een snelle blik op de tussenstand leert ons dat het w.s. wederom 1e paasdag gaat worden.

Ik denk dat de meesten vorig jaar al deze dag voor dit jaar hadden vrij gehouden <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Kom op luitjes, zit iedereen nu te lantefanteren of wat is dat? <_<

Klik ff een datum aan hierboven, kost je nog geen 2 tellen werk en dan kan die lange z'n vrouw gaan vertellen dat hij op 1e of 2e paasdag met z'n vrienden onderweg is.

De paasrit is altijd een goed bezochte, leuke rit geweest en het feit dat Sjonnie nu het heft in handen heeft genomen betekent niet automatisch dat er geknald gaat worden maar juist een leuke rit met veel wemoetenweereenswachtenopdeachterblijvers-maardankunnenwegelijkevensjonniesgepoetstewagenaanschouwen fotostops, lekker lunchen en heerlijk dineren.

Kortom: ALLEMAAL STEMMEN NU en INSCHRIJVEN STRAKS (ook jij Joris :D)

Zo, en nu hop... ff klikken hierboven!

:newblush:

Link naar reactie

Yessss....1e paasdag please! :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
We kunnen er ook Paas weekend van maken, blijven we gewoon allemaal slapen

Hoeveel mensen kunnen jullie herbergen? Bij die Lange is nog wel wat ruimte in de garage geloof ik, dus als jullie ook nog ruimte hebben, dan moet dat helemaal goed gaan komen :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.