Ga naar inhoud

IJsselmeerrit 20 maart 2011


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Weet ik, en ik stap ook nog altijd als de man met de rode cape en zijn cape "perongeluk" vergeet. Maar ik heb nog een kennis die ik moet overhalen om mij die kant op te brengen :):mellow: Dus ik dacht, misschien dat ik ook een ritje voor hem kan regelen bij 1 van jullie :rolleyes:

En inderdaad, zal het wel gaaf zijn om mee te rijden :)

Edit: Iemand nog belang/plek voor/bij (misschien) een bijrijder? (Kan moeilijk extra bijrijder zeggen, aangezien er maar 2 stoelen in een Z zitten.

Link naar reactie
  • Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Maar ik heb nog een kennis die ik moet overhalen om mij die kant op te brengen

Treintje :rolleyes:

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator
Maar ik heb nog een kennis die ik moet overhalen om mij die kant op te brengen

Of je pakt de bus naar Emmeloord en de Interliner naar Lelystad ... :rolleyes: Tis wel een kwestie van willen natuurlijk he ...

Link naar reactie
  • Administrator
Er is in het weekend, geen bus naar Emmeloord <_<

Het was ook meer bij wijze van: de auto- en rijbewijslozen uit achtergebleven afgelegen gebieden zullen zich nou eenmaal meer moeten inspannen om ergens te komen dan zij die gezegend zijn met een zzz(z)... :P

Link naar reactie
(Dat zal het overhalen ongetwijfeld een stuk makkelijker maken denk ik :schater:)
Maar ik heb nog een kennis die ik moet overhalen om mij die kant op te brengen

Jaha, de foto's op de bootjes foto pagina waren genoeg om hem te overhalen. Ik ben er dus ook bij :thumbup:

Betreffende kennis is niet toevallig een wild aantrekkelijke, vrijgezelle jonge dame?

Helaas niet <_<

@ Scorpion, heb je dat nummer zelf gekozen? :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Oeps bijna vergeten :smart:

gauw ingeschreven en betaald :muur:

ik en bijrijder (mijn broer) zijn erbij tot de 20ste :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
@ Ruud, tot de 20e! :smart:

Zekers, leuk dat het idee-tje positief is uitgevallen :muur:

(kost je wel een bakje koffie :schater: )

Link naar reactie
Ik zit nog steeds in dubio. Ik ben bang dat het maar een sloom gebeuren wordt met zoveel auto's

Vorig jaar viel dit reuze mee. Doordat de rit een puzzelkarakter heeft zijn er mensen die stoppen om een puzzel op te lossen en die gewoon doorrijden. Dus geen file-rijden of zo.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.