Ga naar inhoud

IJsselmeerrit 20 maart 2011


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Vorig jaar meegereden en is zeer goed georganiseerd en leuk is dat er een diversiteit aan open 2-zitters meerijden.

Stand inschrijvingen tot 14-01-2011 58 auto's !! Uit ervaring kan ik zeggen dat dit aantal een begin is. Vorig jaar waren er 221 open 2-zitters aan de start!!!

Uit bootjes Club Nederland

Na een bijzonder geslaagde “Opening van het Cabrioseizoen 2010”, met 221 auto’s, nodigen de organisatoren van de IJsselmeerrit, (onder auspiciën van de bootjes Club Nederland), u wederom uit in te schrijven voor de opening van het cabrioseizoen 2011.

Een toerrit die u zeker niet mag missen als cabriorijder.

De 9e opening van het cabrioseizoen is op zondag 20 maart 2011 en zal deze keer niet alleen in de omgeving van het IJsselmeer worden verreden.

We dwalen een stukje af, wel blijven we zoveel mogelijk contact houden met de grenzen van de oude Zuiderzee.

Eindelijk weer genieten van de wind door onze haren, iets waar we de gehele winter al naar uitkijken. Uiteraard is er weer een prachtige route uitgezet met tips en stops voor onderweg.

Bij de controlepost kunt u weer genieten van een overheerlijke lunch. (Lunchkosten zijn voor eigen rekening!

Deze tocht is geen competitie, u bepaalt zelf uw rijsnelheid. Vergeet vooral uw camera niet!

Genieten van de mooie vergezichten en het in contact komen met de andere rijders zal deze dag zeer zeker slagen.

Nadere informatie IJsselmeerrit

Deelname staat alleen open voor tweezits cabriolets, spiders en speedsters.

Deelname is mogelijk op individuele basis of in clubverband.

Een geweldige gelegenheid om eens in contact te komen met de berijders van andere cabrio’s en ervaringen uit te wisselen.

De kosten voor deelname aan de IJsselmeerrit zijn € 20,00 per auto.

Wederom zijn wij er weer in geslaagd om bij ons start- en finishhotel, Apollo te Lelystad,

een beperkt aantal twee persoonskamers te reserveren voor dit evenement.

Het IJsselmeerarrangement houdt in:

* een feestavond met een Oud Hollands buffet en entertainment,

* overnachting zaterdagavond, riant ontbijt op de zondagmorgen,

* inschrijfgeld voor de 9ste IJsselmeerrit, gratis overdekte parkeerplaats,

* voor de speciale prijs van € 74,00 per persoon (op basis van 2 personen per kamer).

Deelname/ inschrijving.

De deelname geschiedt op eigen risico. De bootjes Club Nederland kan op geen enkele wijze aansprakelijkheid aanvaarden.

Inschrijven kan alleen via onze website www.bootjes.nl

Uw deelname en boeking van uw kamer is pas definitief na ontvangst van € 20,00 (rit) of € 148,00 per kamer (arrangement)

op ABN rek.nr. 50.75.88.096 t.n.v. bootjes Club Nederland, Huissen o.v.v. inschrijfgeld of hotelarrangement.

Uiterste inschrijf/betalingsdatum:

Arrangement 06 maart 2011

Rit 13 maart 2011.

Start/Finish

Inschrijving, waar U een uitgebreide, gemakkelijk leesbare routebeschrijving ontvangt in Hotel Apollo te Lelystad, tussen 08.15 - 09.45uur.

Verzamelen voor de start 09.50 uur. Start: 10.00 uur.

Finish tot 15.45 uur bij Chinees Restaurant Tasty Wok op de begane grond van Hotel Apollo in Lelystad.

Om 16.15 uur verloten we alhier een aantal prachtige prijzen.

Hierna kan het restaurant toegang bieden aan de eventuele reserveringen.

Uiteraard is er de gelegenheid om te blijven dineren. De eigenaar, heeft speciaal voor de deelnemers van de IJsselmeerrit, een korting van 10% toegezegd op uw diner.

Zie voor reserveringen de website www.tastywok.nl

Parkeren

Zaterdagavond: U kunt Uw auto bewaakt parkeren in een tijdelijk parc fermé.

Zondag : Op het plein, direct achter het hotel.

Voor de deelnemers is er een Rallyschild beschikbaar. Kosten voor drankjes en/of lunch onderweg, net als bij de start en finish in Lelystad, zijn voor uw eigen rekening.

DVD

Bij voldoende belangstelling zal er weer een DVD gemaakt worden van de IJsselmeerrit.

De bCN geeft U de mogelijkheid om een exemplaar te bestellen.

Mocht U interesse hebben dan kunt u dit aangeven bij Uw aanmelding (button aanklikken).

LET OP: De opnames voor de DVD zullen alleen doorgang vinden bij voldoende bestellingen.

De kosten zijn € 15,00 per DVD, deze kunt U gelijk met de betaling van de rit overmaken, mocht er geen dvd gemaakt worden dan krijgt U dat bedrag terug bij de inschrijfbalie.

Forummers die meerijden:

1. IvoZ3

2. Jos

3. BMW-Z-CSi ?

4. Snaatje

5. Scorpion

6. Bridders

7. Individual

8. JK-Z4-3.0i

9. Eddo61

10. FerdinandC

11. Ruud19

12. Johan

13. Z-ttree

14. Ferry76

15. Cabriodriver

16. Martind8b

17. Zwartkapje

Link naar reactie
  • Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

221 auto's a 20,- zonder lunch is 4420,- voor de organisatie van een "forumrit" Katjinggggg.

Had ik ook al berekend :schater:

Nou begrijp ik ook waarom er zonodig elke week, een knalrit vanuit dedemsvaart geregeld moet worden

Link naar reactie

ik mis nog de mierenneukers in dit topic die komen melden dat roadsters niet welkom zijn...., of is dat iets van vroeggah? :thumbup:

en natuurlijk wel allemaal straks via groupon een korting bedingen bij de Barchatte club!

Link naar reactie

Is inderdaad een goede bussines, een kopje koffie moet je zelfs nog uit eigen zak betalen :schater:

Maar, het blijft DE seizoensopener ieder jaar en het is wel leuk om eens wat andere auto's te bekijken. De ritten zijn niet altijd spectaculair.

Ik heb me reeds ingeschreven :thumbup: Wie volgt???

Link naar reactie

Ik ga me ook inschrijven!! :thumbup: , leuk om ook eens andere roadsters te zien glimmen!... :D en heb zin in een voorjaarsrit! B) en zie dat erna gewokt kan worden...mmmmm :blink:

Link naar reactie

Volgens mij rekenen autoclubs vaak een bijdrage als je als "geen-lid" inschijft op een rit. Volgens mij is dat hier niet anders en wel logisch. Ook een leuke manier om de kas van de club gevuld te houden.

Ik ga me inschrijven in ieder geval.

Link naar reactie
ik mis nog de mierenneukers in dit topic die komen melden dat roadsters niet welkom zijn...., of is dat iets van vroeggah? :thumbup:

Roadsters zijn nou juist wél welkom. Dat zijn ze altijd geweest. Anders zou het voor de bootjes's zelf ook vrij lastig zijn om mee te doen. :blink:

Niet welkom (en ook nooit geweest) zijn coupés, het is immers de opening van het cabrioseizoen. Sinds een aantal jaren zijn ook cabrio's met meer dan twee zitplaatsen niet meer welkom. :D

Link naar reactie
  • Administrator
Niet welkom (en ook nooit geweest) zijn coupés, het is immers de opening van het cabrioseizoen.

Schept weer een beetje rust in de tent... ze moeten er waarschijnlijk niet aan denken dat bepaalde personen met Qpé's van dit forum zich gaan aanmelden. :schater:

Link naar reactie
Schept weer een beetje rust in de tent... ze moeten er waarschijnlijk niet aan denken dat bepaalde personen met Qpé's van dit forum zich gaan aanmelden. :schater:

Euh...mischien willen wij ons ook helemaal niet eens aanmelden bij dat meidenclubje :schater::)

Link naar reactie
Schept weer een beetje rust in de tent... ze moeten er waarschijnlijk niet aan denken dat bepaalde personen met Qpé's van dit forum zich gaan aanmelden. :schater:

Nou ja, laten we wel wezen, 'ze' niet alleen. Je wilt als merk toch een beetje fatsoenlijke indruk maken. :)

Hoewel tov een bootjes natuurlijk vrijwel alles superieur is.

Link naar reactie

Ingeschreven en betaald :thumbup:

Naast bootjes's hebben onderstaande merken zich ook al ingeschreven.;

mazda MX5

BMW Z4

Mercedes SLK 200 Roadster

BMW Z4 3.0si

BMW Z4

BMW Z4 2.5si

BMW Z3M (Jos dus) :)

Opel GT 2009

Opel GT

BMW Z3

Alfa Romeo Spider 916 2.0 jts

Opel GT

Fiat X1/9 1300

Porsche Boxster

Alfa Spider

Porsche Boxster

Mazda MX5

Mercedes SLK

Mazda MX5

Mazda MX5

BMW Z3

mazda MX5 NC

BMW Z3 (IvoZ3)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.