Ga naar inhoud

Ac Schnitzer Z4 Matte Black


Dj-Fille

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody
garantie van 5 jaar op kleurvastheid en loskomen door slechte plaatsing :)

de normale levensduur van zo een wrapping blijkt 7 a 8 jaar te zijn

Owh! -_- dat is toch wel aanzienlijk langer dan ik had gedacht..

Ik dacht dat zoiets misschien een jaar goed bleef zitten :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
beter vind ik dan zoals de meesten er een M badge op te plakken...

Ja en nee: een 'echte' ACS4Sport heeft bij mijn weten als basisversie altijd een Z4 :thumbup:, die door ACS niet motorisch maar slechts optisch aangepakt wordt. Uitgangspunt is dan motorisch ook wel een :). Je suggereert dan dus feitelijk hetzelfde met een ACS4Sport badge als met een -_- badge; de motorisering van een :m:. Dit is alleen minder doorzichtig ... ;) Aan de andere kant; de ACS4Sport verschilt dan ten opzichte van een BMW Z4M dus toch uitsluitend optisch. In die zin zou je kunnen vinden dat 'badgetuning' minder erg is ... Ik zou hem toch weglaten; je hebt het niet nodig, iedereen ziet zo dat het een auto is waar veel aandacht aan besteed is en je haalt je met specifiek die ACS4Sport badge reacties als de mijne op je hals ... :P

Link naar reactie
Ja en nee: een 'echte' ACS4Sport heeft bij mijn weten als basisversie altijd een Z4 :wub:, die door ACS niet motorisch maar slechts optisch aangepakt wordt. Uitgangspunt is dan motorisch ook wel een ;). Je suggereert dan dus feitelijk hetzelfde als met een ACS4Sport badge als met een :foto: badge; de motorisering van een :foto:. Dit is alleen minder doorzichtig ... ;) Aan de andere kant; de ACS4Sport verschilt dan ten opzichte van een BMW Z4M dus toch uitsluitend optisch. In die zin zou je kunnen vinden dat 'badgetuning' minder erg is ... Ik zou hem toch weglaten; je hebt het niet nodig, iedereen ziet zo dat het een auto is waar veel aandacht aan besteed is en je haalt je met specifiek die ACS4Sport badge reacties als de mijne op je hals ... :P

Ben het er wel wat mee eens hoor, maar ja 't zit er nu op en kga het er nu ni speciaal gaan liggen afkrabben :rolleyes:

Link naar reactie

Je moet sowieso doen wat je zelf het leukst/mooist vind, ongeacht wat anderen denken. En zeker ongeacht wat de lieden hier denken ;) :wub:

Maar idd, een vette supercharger&intercooler, sperdif, instelbaar demperset met camberplaten, stuggere rubbers en methanolinjectie (of NOS) zou het motortje/autootje goed doen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Je moet sowieso doen wat je zelf het leukst/mooist
Dat sowieso natuurlijk! :thumbup: Maar daar lijkt ons DJ toch al niet echt problemen mee te hebben gelet op zijn wagen!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Kan iemand mij helpen? Om geen topic hierover te openen hier mij vraag: ik heb eens op het forum (dacht eerst tussen de mooie foto's van Dj-Fille) een foto gezien van een zzzz in een klein tunneltje waar deze juist tussen paste, genomen met speciale belichting zodat niet heel de auto zichtbaar was. Er waren nog andere foto's die de moeite waren. Komt dit bij iemand bekend voor? Dit voor een vriend/fotograaf om eens wat ideën te geven voor mijn zzzz te fotograferen.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 1 jaar later...

hey Dj,

dacht die foto van het ongeval al eens eerder hier gezien te hebben, of ben ik mis :blink:

in ieder geval succes met de herstelling, hij zag er net super uit

aangepast door rscl
  • Like 1
Link naar reactie

had je last van steenslag op je wrap? zoek even wat informatie en kennis ;) zag laast foto van een audi R8 met wrap op essen motor show die had behoorlijk wat steenslag vandaar. . .

aangepast door Mark79
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.