Ga naar inhoud

Ac Schnitzer Z4 Matte Black


Dj-Fille

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Gast Z3-Widebody
Is het bewust gekozen om de folie over het slot van de achterklep te doen?

Je haalt me de woorden uit de mond, ik zou dus wel het slot er uit laten.. die ziet er een beetje apart uit zo.. :thumbup:

Is de auto trouwens inmiddels verlaagd?

Link naar reactie
  • Administrator
ik zou dus wel het slot er uit laten..

Kan, maar je kunt ook een afdekkapje nemen en dat met folie afplakken. In Duitsland rijden hele volksstammen rond met bewerkte Smart afdekkapjes op hun linkerdeur en hun kofferklep: zie hier.

Link naar reactie
Inmiddels is ie verlaagd met eibach springs, ...

achteraan is ie 35mm gezakt en vooraan 15mm

Dan vraag ik mij af watvoor Eibach kit eronder zit ? De Eibach Pro-Kit verlaagd rondom met 30mm. Als ze er net onder zitten is het eerder 20mm rondom. Na verloop van tijd zakt ie dan nog wat..

Link naar reactie
Dan vraag ik mij af watvoor Eibach kit eronder zit ? De Eibach Pro-Kit verlaagd rondom met 30mm. Als ze er net onder zitten is het eerder 20mm rondom. Na verloop van tijd zakt ie dan nog wat..

zit er al geruime tijd onder, de bovenste foto's zijn van voor de verlaging....

in totaal is hij 35 mm gezakt achteraan en als je de foto's naast elkaar ziet zie je heel goed het verschil

Link naar reactie
Dan vraag ik mij af watvoor Eibach kit eronder zit ? De Eibach Pro-Kit verlaagd rondom met 30mm. Als ze er net onder zitten is het eerder 20mm rondom. Na verloop van tijd zakt ie dan nog wat..

zit er al geruime tijd onder, de bovenste foto's zijn van voor de verlaging....

in totaal is hij 35 mm gezakt achteraan en als je de foto's naast elkaar ziet zie je heel goed het verschil

voor de verlaging:

S1031197.jpg

nu:

S1031666.jpg

Link naar reactie
Reken op +/- 1400 euries

hangt er van af wat er verwacht word... met die carbon toestanden enzo zal het wel ietsje meer zijn.

Ik kan je niet zeggen hoeveel dit juist kost want ik heb een heel scherpe prijs gekregen omdat die gewrapt is geweest op een tuningbeurs om promotie mee te maken... ;-)

Link naar reactie
  • Administrator
nu:

...

Lijkt het nou zo door de foto, of begint je wrap aan de voorkant van de zijskirt al een klein beetje los te laten? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.