Ga naar inhoud

Hardtops Voor Een Prikkie! Z3/z4


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik weet dat het eigenlijk in het andere topic thuishoort, maar om de aandacht te trekken van diegene die nog naar een aparte kleur hardtop op zoek zijn, maar even een aparte topic gemaakt.

Hier alle spullen voor de Z3

http://shop.ebay.de/bmw-nl-muenchen/m.html...1.c0.m270.l1313

En ook aan de Z4 wordt gedacht

http://shop.ebay.de/bmw-nl-muenchen/m.html...1.c0.m270.l1313

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

En er staan nog genoeg andere interessante spullen bij! Wat zou je bijvoorbeeld allemaaal nodig hebben voor een upgrade van handmatige naar automatische airco buiten het bedieningspaneel dat aangeboden wordt? Of voor een upgrade van kleine navi naar grote navi buiten de monitor die hij aanbiedt, een gewone radio en een zaag voor in je dashboard? <_<:huh: :fiew:

Link naar reactie
  • Administrator
Ze verzenden alleen in Duitsland.

Heb je ze al gebeld? Ik doe vrijwel altijd zaken via eBay in Duitsland en heb nog nooit problemen gekend met het verzenden naar NL, ondanks de melding dat ze alleen in Duitsland versturen.

Edit: oh wacht, je zit in de UK? Als ze wel naar NL versturen, wil ik je eventueel wel helpen. Let me know!

Gr. Rob

Link naar reactie
Heeft iemand een methode om daaraan te komen (ik kan het in NL komen halen)?

Zoals BMW-Z-CSi al meldt: vaak hebben Duitse eBayers 'Versand innerhalb Deutschland' als default setting, maar is er na een vriendelijk mailtje/telefoontje vanalles mogelijk. Heb al meermalen met dit bijltje gehakt, en nog geen enkele verkoper gehad die moeilijk deed!

Indien nodig heb ik ook wel een 'Duitsland-route' in de aanbieding voor kleinere artikelen. Een pakketje in ontvangst nemen is zo geregeld, maar om vrienden/collega's met een berg hardtops op te schepen wordt een ander verhaal...

Link naar reactie
  • Administrator
maar om vrienden/collega's met een berg hardtops op te schepen wordt een ander verhaal...

Alles is bespreekbaar, hangt er vanaf wat het schuift :schater:

Link naar reactie
Ik zou alleen een reserve navi scherm willen hebben, geen hard tops :thumbup:

Als jij 'BMW München' contact, vraag dan of ze naar UK willen verschepen (waarbij jij de extra verzendkosten voor je rekening neemt), maar dat je als alternatief een verzendadres in Duitsland voor ze hebt als dat geen optie is...

Al een paar keer gehad met Britse/Duitse eBay-verkopers, en in 9 van de 10 gevallen is de reactie dan "zolang je opdraait voor de verzendkosten: geen probleem!"

Link naar reactie
  • Administrator
mn broertje kan t misschien voor €250 doen :newblush: metallic is idd duurder ook al door de xtra blanke laklaag.

Ah, zou jij je broertje eens willen vragen wat hij voor een full bodyrespray vraagt? Z3 2.8, OF Cosmosschwarz OF Estorilblau?

Thx!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.