Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition

RvE

Aanbevolen berichten

• Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je in Google maps/satelliet inzoomt, zie je dat dat gebied van de wittemer allee onherkenbaar is gemaakt.

dat is om zwartrijden te voorkomen :rolleyes: :D

Link naar reactie

Ik zoek net even het adres van Teuterhof in Google, zie ik ook hits op Youtube.

Onder andere deze Total Affentittengeile video van de Kumpels die gaan Frühstucken daar..

De snelheid van Ken Burns is aangepast aan de gemiddelde leeftijd van de mensen op de foooooto's :rolleyes:

Link naar reactie

De route in m'n TT gezet, een paar flessen drank ingepakt, an dat gejakker komt nooit een end, alle terrasjes schieten links en rechts voorbij :D , m'n vrouw ingelicht.... klaar voor de start :rolleyes:

Volgens de weerberichten kunnen we gewoon open de rit uitrijden :D

Link naar reactie
  • Administrator
Je Z zowat naast de mijn parkeren en dan geen koffie komen drinken.... :blink:

Of is er nog zo'n zwarte met kofferkleprekjedoppen en een Breyton-sticker?

Huh? Schijnbaar, waar zou ik naast jou moeten hebben geparkeerd dan? Ben de hele dag hier in Hengelo/Borne geweest. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
De route in m'n TT gezet

Heb een paar :blink: gemaakt van mijn pc scherm, heb geen tt en geen printer :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Pfff wat een tijdstip voor de zondag :blink:

En dan te bedenken dat het eigenlijk nog een uur eerder is ook :blink:. Eerst ff douchen, Euroshopper Energy Drink inpakken (vééél lekkerderder dan het origineel en nog goedkoper ook... :thumbup:) en dan geht's los!

Tot straks allen!

Link naar reactie
  • Administrator
Zo, Ff Een wasstraat opzoeken het ding voor de eerste keer aftanken vandaag en...ik ben weg :thumbup:

Ben rond 09.30u op de ring van Arnhem, als jij nu wegrijdt, ben jij al in Limboland tegen die rijd...

Tot later :blink:

Link naar reactie

Net wakker hier in Limboland. Eerst koffie, dan roadbooks printen.

Aan de buienradar te zien gaat zowat iedereen onderweg naar Wittem nat worden. Daarna zou het wel eens mee kunnen vallen.

Link naar reactie
Huh? Schijnbaar, waar zou ik naast jou moeten hebben geparkeerd dan? Ben de hele dag hier in Hengelo/Borne geweest. :thumbup:

:blink::blink:

...net even jouw kenteken opgezocht. Verdraaid, je hebt een imitator rondrijden!

Link naar reactie
  • Administrator

Hier in Weert ook, ga alvast de bolide uit de garage rijden :thumbup:

Tot zo................

Link naar reactie

Beegden is ook droog. Ziet er voorlopig naar uit dat de grootste regenbuien ten westen van Limburg richting Noord gaan.

Smurfinnen zijn net naar Oma, spulletjes in de coupe en gaan (wel eerst nog even Pim oppikken 1 dorpje verderop :thumbup: ).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.