Ga naar inhoud

Visioflex/aerotwin Wissers Voor Z4?


bridders

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Ruud ben je van plan ze voor iedereen te bestellen en langs te brengen :schater:

Goed dat je het meld.

Dit is puur ter info, ik bestel ze niet en kom ze ook niet brengen :thumbup:

Gr Ruud

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

ok,gebruikers ervaringen deel tijd!!!!

ik heb deze wissers dus nu een tijd in gebruik en ze wissen nog steeds wel goed maarrrrrrr

ik heb wel veel strepen in het kielzog van de bladen!

eigenlijk net zoals met de oude "normale"bladen

ik heb al eens de boel schoongemaakt en ook het raam daar waar de wissers rusten maar echt helpen doet dit niet .

iemand tips???

Link naar reactie

Die van mij werken nog prima (el cheapo setje van ebay).

Maar ja, de z4 is voor mij geen daily maar eerder een mooi weer autotje.... dus gebruik ik de wissers ook niet zoveel.... :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb met de 2.5si toch dik 40.000 km gereden met ook een el cheapo setje, maar dan van Conrad. Daar was ik zeer tevreden over, veel meer dan over de OEM ruitenwissers (waar ik dan ook nog geen 5000 km mee heb gereden). Ik heb bij de 3.0i nu net de OEM ruitenwissers vervangen door Bosch Aerotwin en zal je wel weer bijpraten als ik daar de nodige km's mee heb gereden. Tot nu toe is mijn indruk van het principe varioflex / aerotwin / etc. in ieder geval zonder meer goed!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb ze er vanaf februari opzitten en ben er zeer tevreden over, alleen de rechtse pakt rechtsonder de ruit niet helemaal een cm of 3 niet maar heb daar verder geen last van.

Link naar reactie

Heb sinds een maandje Visioflex ruitenwissers op m'n Z3 zitten, ben daar erg blij mee want ze wissen goed, maar het rubber maakt bij omhoog komen wel wat geluid... Volgens Ruud was het het mechaniek en hij heeft het iets versteld, maar ik hoor het helaas nog steeds. Klinkt toch als de rubbers. Een beetje irritant als je de ruitenwissers op continu zet want iedere keer omhoog komen doet een beetje pijn in je oren..!

Zal kijken of ik er nog wat mee kan spelen om de rubbers iets te ontlasten...

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

ik heb wel veel strepen in het kielzog van de bladen!

eigenlijk net zoals met de oude "normale"bladen

ik heb al eens de boel schoongemaakt en ook het raam daar waar de wissers rusten maar echt helpen doet dit niet .

iemand tips???

Nieuwe kopen.. ik heb het nu ook, zitten er ongeveer een jaartje op.. en nu zijn ze op..

De tip is dus heel simpel, gewoon nieuwe kopen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.