Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Heb ook verder niets anders te doen deze week :thumbsup: <_<

Edit: Iedereen met een Z4 heeft inmiddels een extra mailtje ontvangen.

Link naar reactie

Voor Garmin adepten is het zinvol de route in Mapsource te herberekenen.

Kies : Bewerken/voorkeuren/routebepaling en stel in op Snelste route + snelwegen toestaan en "Te vermijden" uitgeschakeld etc.

Voordat je gaat overdragen, EVENTUEEL onder "bewerken", kiezen voor "kaarten rondom item selecteren" Die omgeving kleurt dan lichtrood.

Dat hoeft niet, maar dan weet je zeker dat op de PC en je Garmin dezelfde kaarten staan, maar het kost wel meer geheugen.

Als je route gaat overdragen, dan routes (+waypoints en eventueel kaarten aanvinken).

Ontkoppel nu de Garmin van de PC.

Kies op de Garmin "extra" daarna naar "mijn gegevens" (via het pijltje rechtsonder) , klik nu op "route importeren", selecteer de zojuist verzonden route, klik op "route importeren, dan OK,

Ga nu terug naar menu "EXTRA", dan "ROUTES" (in menu Extra), selecteer de route en klik op GA.

Ook in de garmin deze voorkeurroutes instellingen selecteren!!!

Als je dat niet doet, en bijv. op "kortste route" ingesteld staat, ga je een heel andere route rijden!!

Link naar reactie

ja.... als het ff meezit krijg ik vandaag ook een garmin geval binnen. dan nog ff kijken hoe het werkt, nog ff een zwitserlandvignet regelen, auto in mekaar zetten etc etc.

Link naar reactie
  • Administrator
wegenwacht twijfel ik nog.... ik ben er uiteraard van overtuigd dat mijn z in topconditie is :newblush:

Ik zit het topic nog eens even door te lezen, maar deze viel mij toch écht op...

Topconditie zei je? Ben je er wel zeker van dat áls 'ie op tijd in elkaar komt de ECU ook naar behoren functioneert :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Je hebt die ECU dus allang binnen en zit hier iedereen op het verkeerde been te zetten... ik wist het wel! :unsure:

Even een opmerking van administratieve aard:

Cock (gessel) heeft vandaag alle waypoints in gevoerd in zijn Z4 nav en heeft mij vervolgens wat kleine correcties gestuurd, waarvoor dank! :newblush:

Ik mail vanavond nog even een nieuwe PDF. In het routebook (waar de PDF uitkomt) zullen ze ook nog gewijzigd worden.

Link naar reactie

1 Als je net zo goed kan rijden als lullen maak je een kans

2 De ///M heeft nog nooit van een fohn verloren

3 Wetten Das... jij pech krijgt onderweg

haha die (S)toploss....

Hij heeft nog steeds niet door dat ik 'm straks op de autobahn en in de bergen helemaal het snot voor z'n ogen ga rijden :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator

Wie overnachten er vrijdag allemaal in vd Valk te Venlo?

Wij

Edwin & Nadia

Full Quote Ferry & Marianne

Guido (maar da's vast een droom :newblush:...)

Individual

Ome Henk

en...?

Link naar reactie

Ik slaap er ook! :newblush:

(nog ff doorsleutelen :unsure: , maar alles komt goed :lachen: )

2 De ///M heeft nog nooit van een fohn verloren

Heb je eigenlijk wel eens op de autobahn een sprintje tegen Arno getrokken (van 100-200 oid)?

Dat lijkt me namelijk ook een hele close race als je naar de specs op papier kijkt.

Maar dat laatste en de praktijk willen wel eens verschillen

Link naar reactie

Ben je daar zelf dan ook niet benieuwd naar?

Of laat de baron zich niet uitdagen?

Zaterdag doet zich iig de gelegenheid voor als het verkeer niet te druk is.

Anders wachten op een knalrit op zondag.

Link naar reactie
  • Administrator
Of laat de baron zich niet uitdagen?

Jij was er niet bij hè tijdens de zomerrit 2010...?

We zagen toen nog net een rood stipje aan de horizon verdwijnen. Dat rooie stipje is inmiddels in het bezit van ene R te R... :newblush:

Link naar reactie

Jazeker maar de gelegenheid heeft zich nog niet voorgedaan. En Ollie is hier zeker voor in. Dus 0 tot 100 gaan we doen. Verder moet ik mij een beetje inhouden heb ik Merlin beloofd :newblush:

Ben je daar zelf dan ook niet benieuwd naar?

Of laat de baron zich niet uitdagen?

Zaterdag doet zich iig de gelegenheid voor als het verkeer niet te druk is.

Anders wachten op een knalrit op zondag.

Link naar reactie
  • Administrator
Verder moet ik mij een beetje inhouden heb ik Merlin beloofd :unsure:

Die heeft nog steeds jouw knalritvluchtstrookactie op haar netvlies staan? :lachen:

Heb je je reservesleutel al ingepakt trouwens? :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.