Ga naar inhoud

Forum - Nieuwjaarsborrel


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heel goed Nadia, wou hem net ook omhoog schoppen :kisstogether:

Heb op google maps ingetypt: reataurants utrechtse heuvelrug.

gezocht naar een restaurant in een bos en/of gehucht.

Wat kwam eruit rollen?

De holleboom in Overberg langs de a12 (ca. 30km ostlich von utrecht.

http://www.holleboom.nl/

Oude boerderij, grote parkeerplaats, buffetten v.a €. 15.

Stel voor dit te verhogen naar € 20

Iemand een beter locatie/idee?

Wil daar dit weekend wel eens naar toe rijden.

Link naar reactie
Arnhem? Da's Duitsland. Lekker centraal in NL inderdaad. :blink:

Valt ook wel mee. Voor geciviliseerde westerlingen 50km = 20 minuten, verder dan Utrecht.

maar dichterbij voor Tukkers, stugge Noorderlingen en die carnavalsjongens.

Noot: reeuwijk ligt absoluut niet centraal, toch zijn bijna alle forummembers er al eens naar toe gereden.

Het mag voor deze ene keer, nu best wel eens ten oosten van utrecht liggen.

Link naar reactie
Grappig overgens dat deze discussie over een lokatie gaat, terwijl geen hond zich aanmeldt anders dan die paar die naar zevenhuizen wilde komen ..... :blink:

X2

Overzichterlijker zou zijn in een nieuw topic of een poll of er nog animo is.

Ik zou zeggen voor dit topic slotje slotje

Link naar reactie
Aangezien de aanmeldingen kennelijk afhankelijk zijn van de locatiekeuze, zit daar wel een zekere logica in.

Op de suggesties voor Zuidwolde, Apeldoorn, Houten, Arnhem en Breda is geen enkele bijval gekomen.

Kennelijk is er geen (massale) behoefte aan een Nieuwjaarsborrel in het Oosten v/h land

Dan maar gewoon donderdagavond in Reeuwijk?

Link naar reactie

Ik volg dit topic al een tijdje, heb echter nog niet eerder gepost omdat ik al behoorlijk wat borrels in mijn agenda zag komen en me niet wilde vastleggen (ook ivm vereiste fin. bijdrage voor eerste variant en de kans dat dit niet kon doorgaan vanwege andere verplichtingen)

Zou het leuk vinden om naar een nieuwjaarsborrel te komen :blink: , midden NL voorkeur.

De Valk opties waren wat mij betreft OK.

Link naar reactie

Eventuele suggesties omgeving Utrecht:

- Van der Valk Breukelen ( langs de A2 t.h.v. Utrecht)

- Lage Vuursche(locatie van de 1e QP meeting) barst van de pannenkoek restaurants en P-plaatsen

- Mauritshoeve in Maartensdijk (tussen Hsum en Utrecht)

Overigens kan ik mij ook nog niet vastleggen ...maar denk graag met jullie mee..

Link naar reactie

laat ik het dan maar zeggen. Ik ben er geweest. Hadden jullie niet verwacht he?!?

Laat ik er dan ook gelijk bij vertellen dat het afschuwelijk is. Afzichtelijke oude vrouwen met vette lijven die voor je ogen iets een soort van in hun muts drukken. Ik ben er gillend uit gelopen en heb mijn Amerikaanse collegas achtergelaten. Als je zulks goed wilt doen, dan ga je net als YK naar BangCock en kijk je naar ware kunstenaressen met mooie jonge lijven. :blink:

Link naar reactie
laat ik het dan maar zeggen. Ik ben er geweest. Hadden jullie niet verwacht he?!?

Laat ik er dan ook gelijk bij vertellen dat het afschuwelijk is. Afzichtelijke oude vrouwen met vette lijven die voor je ogen iets een soort van in hun muts drukken. Ik ben er gillend uit gelopen

scaredmonkeyc.png

Link naar reactie
  • Administrator
Ik volg dit topic al een tijdje, heb echter nog niet eerder gepost omdat ik al behoorlijk wat borrels in mijn agenda zag komen en me niet wilde vastleggen (ook ivm vereiste fin. bijdrage voor eerste variant en de kans dat dit niet kon doorgaan vanwege andere verplichtingen)

Zou het leuk vinden om naar een nieuwjaarsborrel te komen :thumbup: , midden NL voorkeur.

De Valk opties waren wat mij betreft OK.

Wij sluiten ons bij het bovenstaande aan :blink:

Link naar reactie

is 't niet beter om een nieuw topic te openen?

ik heb mijn post (zie ook 1ste) aangepast,anders is 't helemaal verwarrend.

ik ben benieuwd wat 't gaat worden en hou 't zeker in de gaten. :smart: suc6. :thumbup:

Link naar reactie
omdat er te weinig animo is blazen we de nieuwjaarsborrel af,we hadden een zaal besproken voor 120 personen.

iedereen die geld over heeft gemaakt krijg dit weer terug gestort.

wel willen we bij de ''la Baraque'' die dag gaan eten maar dan op eigen kosten.

meer info volgt.

Wat jammer. Ik weet dan niet of we komen, maar dat zie je dan wel.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Heb op google maps ingetypt: reataurants utrechtse heuvelrug, gezocht naar een restaurant in een bos en/of gehucht.

Wat kwam eruit rollen?

De holleboom in Overberg langs de a12 (ca. 30km ostlich von utrecht.

http://www.holleboom.nl/

Oude boerderij, grote parkeerplaats, Restaurant, maar ook buffetten v.a €. 15.

Iemand een beter locatie/idee? Wil daar dit weekend wel eens naar toe rijden.

Hallo luitjes, Ben daar vandaag wezen kijken.

Ca. 10 minuten v.a de A12 (Utrecht-Arnhem) naast bosrijke omgeving. Voor Zuiderlingen zelfs hele moooie route als je vanaf de A15- Rhenen-Amerongen gaat rijden.

Groot parkeer terrein. Oude boerderij waarvan de woonkamer(?) verbouwd is tot chic restaurantje 20-30 personen.

Achterste gedeelte van de boerderij uitgebroken met een hele grote serre. Ca. 16 fafels en ca. 100stoelen. Dit is de Brasserie, voor recepties, partijen en buffetten.

In het midden een openhaard. Er is een kleine bar, maar die is meer voor de bediening (bierpompen etc)

Het is een ideale ruimte voor 30-100 personen en om 's zomers in een "Midden Nederland" toertocht te betrekken .

Als er met de Nieuwjaarsborrel maar 10-20 forumleden komen opdagen is de ruimte te groot? (of gezellig rondom de openhaard gaan zitten?) .

Suggestie is : 16-18 uur drankjes voor eigen rekening Na 18 uur etentje in het restaurant voor de liefhebbers, of bij veel belangstelling, in de brasserie,

Doen? of heeft neemt iemand de organisatie opzich voor een betere locatie? Bijv. de Barak?

Link naar reactie
Hallo luitjes, Ben daar vandaag wezen kijken.

Ca. 10 minuten v.a de A12 (Utrecht-Arnhem) naast bosrijke omgeving. Voor Zuiderlingen zelfs hele moooie route als je vanaf de A15- Rhenen-Amerongen gaat rijden.

Groot parkeer terrein. Oude boerderij waarvan de woonkamer(?) verbouwd is tot chic restaurantje 20-30 personen.

Achterste gedeelte van de boerderij uitgebroken met een hele grote serre. Ca. 16 fafels en ca. 100stoelen. Dit is de Brasserie, voor recepties, partijen en buffetten.

In het midden een openhaard. Er is een kleine bar, maar die is meer voor de bediening (bierpompen etc)

Het is een ideale ruimte voor 30-100 personen en om 's zomers in een "Midden Nederland" toertocht te betrekken .

Als er met de Nieuwjaarsborrel maar 10-20 forumleden komen opdagen is de ruimte te groot? (of gezellig rondom de openhaard gaan zitten?) .

Suggestie is : 16-18 uur drankjes voor eigen rekening Na 18 uur etentje in het restaurant voor de liefhebbers, of bij veel belangstelling, in de brasserie,

Doen? of heeft neemt iemand de organisatie opzich voor een betere locatie? Bijv. de Barak?

Goed zo, Henk, jou kennende ben je wel een type dat ook B zegt na A, dus als je nou een nieuw topic opent en effe belt met die boomhut dan kunnen mensen zich inschrijven :rambo:

Link naar reactie

:rolleyes:

Heb gebeld en gezegd dat wij met ca 30 man zullen komen waarvan er ca. 20 misschien willen blijven eten.

Een 3 gangen menu kost €. 30 Maar als er voldoende deelname is, zal ik proberen korting te krijgen. Een koud/warm buffet kan goedkoper. .

Verder moet het nog uitkristalliseren.

Zal vanavond een nieuw topic openen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.