Ga naar inhoud

Forum - Nieuwjaarsborrel


zzztje

Aanbevolen berichten

er is iets aan 't broeden. :schater: dus hopelijk meer info over een nieuwjaarsborrel. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
zijn er die middag mensen die vrijwillig een;

-act,

-ei kwijt willen,

-hoelahoepen,

Sjonnie, die al hoelahoepend z'n ei kwijt wil raken...? :schater:

Dát willen we natuurlijk allemaal wel zien, dus die PM komt zo jouw kant op :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Als Rob belooft dat hij niet gaat buikdansen, kom ik ook

Ik doe volgend jaar mee aan het WK precisiepoepen, dus ik wil wel een kleine demo geven :thumbup:

Link naar reactie

alle ''oude'' post over de afgeblazen nieuwjaarsborrel gewist,anders lijkt 't mij verwarrend.

Link naar reactie

Even een schopje!! :D, van de buikdanseres!! bellydancelady.gif

Lieve beste forumleden, het is nog geen 20 december (sluiting inschrijving nieuwjaarsborrel), maar wil er nog even extra aan herinneren dat het een leuke middag gaat worden (als er genoeg "Z3 gekken" aanmelden)

Dus schrijf op tijd in :clapping:

Ik ga zelf een buikdansact geven (nu in volledig kostuum en misschien nog met enkele dames van mijn buikdansgroepje), dus daar kan ik niet meer onderuit... :nono::schater:

Twijfel niet te lang, en schrijf je in!!! Het is al zo'n ritloze tijd.... ;)

De feestcommissie!!

:rolleyes:

Link naar reactie

Yep!! vergeet de borrel niet hè...!! :m: :fiew: :thumbup:

Link naar reactie
**schopje**

kom op mensen.

Ik wil niet lullig doen maar...oooooooooooooh nee mag niets zeggen :thumbup: ...maar goed ik ben het dus doe het wel. Als je dit topic nou gewoon open gooit en iedereen zijn gang laat gaan heb je meer aandacht dan zo nu en dan een schopje. Het moet toch een gezellige meeting worden? Ervaring leert dat de pret begint met het slappe gel.l in zo'n topic voor een dergelijke meeting. Met de opmerking dat je alleen aanmeldingen wil in dit topic en geen gelul maak je het niet echt uitnodigend naar mijn mening. Dus Diane haal die lepel eens uit die stoofpot, schop die vent achter de frituur vandaan en maak er hier een feestje van. Wie weet komen wij dan ook die kant op...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.