Ga naar inhoud

Forum - Nieuwjaarsborrel


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi :schater:

Wij willen ons ook aanmelden de 16e in 2011. En alvast prettige kerstdagen en een goed ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ333333333333333333333333333 begin voor 2011,

Wij hopen veel mensen te leren kennen.

GGGGGGGrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Gerardz3

By the way we komen samen,

Gerard en Mercia

Tot dan

Link naar reactie

Mensen, even een flink schopje! :thumbup:

Link naar reactie

Reg & Quincy komen ook,ze rijden met ons mee en omdat 4 personen niet in m'n zzz passen en we dus met de grafbak komen nemen we moeders ook mee. :thumbup:

Link naar reactie
:muur::thumbup: en ik ga misschien niet alleen buikdansen.... :nono: :D
Link naar reactie
  • Administrator
:muur::thumbup: en ik ga misschien niet alleen buikdansen.... :nono: :D

Aangezien Limburg ook is vertegenwoordigd, vermoed ik dat je ook gaat Limbodansen... :D

Link naar reactie

Ik schop ook nog even! :), waar blijven die gezellige forumgangers nou????? :thumbup:

Link naar reactie

omdat er te weinig animo is blazen we de nieuwjaarsborrel af,we hadden een zaal besproken voor 120 personen.

iedereen die geld over heeft gemaakt krijg dit weer terug gestort.

wel willen we bij de ''la Baraque'' die dag gaan eten maar dan op eigen kosten.

meer info volgt.

Link naar reactie
  • Administrator
iedereen die geld over heeft gemaakt krijg dit weer terug gestort.

Dank voor de vette letters in het openingsbericht :rolleyes:, zag het op die manier in een oogwenk en was net met mijn maandelijkse betalingen bezig. Zal je de moeite besparen van het terugstorten :thumbup:.

Zet ons in iedergeval voor de 16e definitief op de lijst, waar het dan ook mag zijn :thumbup:.

Jammer dat er zo weinig animo voor was, zul je zien dat je nu reacties gaat krijgen!

Tot de 16e!

R&R

Link naar reactie

Thnx Jos. :rolleyes:

dan moeten we helaas weer werken,de 16de valt net in de vakantie.

Link naar reactie
i.v.m (alweer) te weinig aanmeldingen hebben we besloten om helemaal nix te organiseren voor deze datum.

wij hopen dat er in de toekomst meer animo is als de ''girls-power-organisatie'' iets organiseert.

Marijke,Ans & Diana.

;) jullie geven snel op :fiew: je hebt nog ruim 6 weken om aanmeldingen te krijgen. Ik begrijp deze reactie niet. Aanmelidngen komen altijd een paar weken voor die tijd en geen 2 maand. Dus geef het nog even een kans, en je zal zien dat je aanmeldingen krijgt :rolleyes:

Link naar reactie
........................ Dus geef het nog even een kans, en je zal zien dat je aanmeldingen krijgt :rolleyes:

Die 120 man voor de borrel a' 25, die komen niet.

Denk wel dat je pakweg 30-50 man kan krijgen voor een leuk samen zijn + drankje vooraf(op eigen rekening) en daarna een maaltijd. Denk dat als je dit 3 dagen vooraf bij een Van Der Valk aanmeldt, er geen enkel probleem is.

Er zullen wel meer restaurants zijn waar je niet 6 weken vooraf het exacte aantal deelnemers door moet geven. Ik vind dit belachelijk van de Barak!

Link naar reactie
  • Administrator
Denk dat als je dit 3 dagen vooraf bij een Van Der Valk aanmeldt, er geen enkel probleem is.

En is het is tegenwoordig bij alle v.d. Valk in de nieuwe stijl zeer goed vertoeven!

http://www.rtl.nl/components/actueel/editi...k.avi_plain.xml

Link naar reactie
Er zullen wel meer restaurants zijn waar je niet 6 weken vooraf het exacte aantal deelnemers door moet geven. Ik vind dit belachelijk van de Barak!

die 6 weken heeft nix met de Barak te maken maar met onze vakantie.

29 dec. gaan we op vakantie en dan kan ik geen lijst bij houden

Link naar reactie
Denk wel dat je pakweg 30-50 man kan krijgen voor een leuk samen zijn + drankje vooraf(op eigen rekening) en daarna een maaltijd.

Is hier idd belangstelling voor? Eventueel iets meer centraal gelegen? Vereiste: soepel management dat gemakkelijk 20-50 man kan handelen. (Het aantal aanmeldingen zal een week vooraf redelijk bekend zijn) en niet zeurt over een paar extra aan-, afmeldingen.

Link naar reactie
  • Administrator

Jullie mogen met z'n allen hier naar Hengelo komen, gaan we bij de net vernieuwde v.d. Valk lopend langs het buffet voor slechts € 15,00 p.p. Laatst heerlijk gegeten daar!

Reserveren hoeft slechts een dag van tevoren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.