Ga naar inhoud

Forum - Nieuwjaarsborrel


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

regel maar iets Henk,ik zie 't wel :schater:

Geen probleem. Wacht eens een weekje de reakties af.

Wel/niet de barak? OF Een centraal gelegen v/d Valk of AC-Restaurant (Voor hoge opkomst mag het niet te duur zijn)

Moet wel enigzins intiem + een grote bar bij zijn. Een kenningsmakings praatje aldaar vooraf + bijhouden lijst op forum+ reservering uiteindelijke deelnemers wil ik wel doen

Link naar reactie
  • Administrator
Een centraal gelegen v/d Valk

Die in Houten is helemaal in de nieuwe stijl en lekker centraal gelegen. Kan Yangkie zelfs op de fiets komen :schater:. Yangkie, hoest vret'n doar?

Link naar reactie

Houten is op internet alleen met Hotel aanbiedingen.

Princeville bij Breda is ook een optie :

In het restaurant “de Barones” bent u elke dag van het jaar van harte welkom voor ontbijt, lunch en diner. ......biedt het restaurant plaats aan zo’n 130 gasten. In het restaurant vindt u de garderobe en is er een speciale kinderhoek met speelgoed, een playstation en een tv met kinder dvd.(leuk voor al de kotertjes op het forum)

Met een gezellige vaste bar wordt deze zaal tevens gebruikt voor het avonddiner.

Elke maand bieden we een 3 gangen maandmenu aan.

Ik wil me wel opofferen om de bar daar te gaan inspecteren :unsure:

Maar laten we de reakties maar eens afwachten, toch de barak?

Link naar reactie
  • Administrator
Houten is op internet alleen met Hotel aanbiedingen.

:unsure: Je kunt volgens mij bij elke vd Valk zo binnenwandelen voor lunch en diner. Wij zitten met ons regio overleg ook altijd bij vd Valk te lunchen.

Breda is denk ik te ver weg voor mensen vanuit het Noorden. Zou proberen om centraal te houden. De Cantharel in Apeldoorn is evt. ook een optie?

Link naar reactie
wij hopen dat er in de toekomst meer animo is als de ''girls-power-organisatie'' iets organiseert.

Marijke,Ans & Diana.

Jammer, jammer, jammer.

Maar ik geloof niet dat het iets met de "girls-power-organisatie" zelf te maken heeft. Ik begrijp jullie teleurstelling maar laat dat je alsjeblieft niet tegenhouden de girls-power nog eens in de strijd te gooien om wat te organiseren.

Link naar reactie
Maar ik geloof niet dat het iets met de "girls-power-organisatie" zelf te maken heeft. Ik begrijp jullie teleurstelling maar laat dat je alsjeblieft niet tegenhouden de girls-power nog eens in de strijd te gooien om wat te organiseren.

nee hoor Bart,we laten ons zeker niet tegenhouden.

't is ook zeker niet de bedoeling dat 't zo overkomt dat we denken dat 't aan de girls-power-organisatie komt.

we vinden 't alleen jammer,we hadden op meer animo gerekend,volgende x beter. :rambo:

Link naar reactie
Die in Houten is helemaal in de nieuwe stijl en lekker centraal gelegen. Kan Yangkie zelfs op de fiets komen :schater:. Yangkie, hoest vret'n doar?

Vreten is OK Rob. Het is wel een nette tent. Weet niet of jullie wel worden toegelaten. :rambo:

Link naar reactie
Geen probleem. Wacht eens een weekje de reakties af.

Wel/niet de barak? OF Een centraal gelegen v/d Valk of AC-Restaurant (Voor hoge opkomst mag het niet te duur zijn)

Moet wel enigzins intiem + een grote bar bij zijn. Een kenningsmakings praatje aldaar vooraf + bijhouden lijst op forum+ reservering uiteindelijke deelnemers wil ik wel doen

Ik zal morgen wel even langs vd Valk rijden Henk. Kijken of hett daar flexibel en betaalbaar is.

Link naar reactie
  • Administrator
Vreten is OK Rob. Het is wel een nette tent. Weet niet of jullie wel worden toegelaten. :thumbsup:

Ik eet zo snel dat ze niet eens zien hoe ik eet. Richelle is een compleet ander verhaal... die gaat altijd "smeren" over het bord aan het einde :rambo:

Link naar reactie
Ik zal morgen wel even langs vd Valk rijden Henk. Kijken of hett daar flexibel en betaalbaar is.

Tis idd een hoger niveau.

Zou maar mompelen dat je van de Z3club bent of zoiets (niet laten merken dat je een veelposter op dit forum bent).

Link naar reactie
Tis idd een hoger niveau.

Zou maar mompelen dat je van de Z3club bent of zoiets (niet laten merken dat je een veelposter op dit forum bent).

:schater:

Ik doe gewoon mijn nette T-shirt aan Henk.

thing.10816889.l.jpg

En dan vertel ik wel dat jullie net vrij zijn gekomen en een tweede kans in de maatschappij verdienen.

Link naar reactie
  • Administrator
Je gaat toch niet weer foto's van Richelle plaatsen, he?

Nee hoor, 1x kennismaken is voldoende -_-

Gek! Idioot! Het is koud slapen in de kliko in deze tijd van het jaar. :schater:

Hoeft niet, ben net terug uit Hannover. Ik ging voor een nieuwe kap, maar kwam met 2 "nieuwe" stoelen terug :thumbup:. Van deze schijnt de stoelverwarming wél te werken, dus kan weer lekker warm zitten :thumbup:

Link naar reactie

Maar het moet gewoon doorgaan :thumbup:

Dus misschien wil Bart de openingspost aanpassen en de datum handhaven.

Locatie: centraal Nederland

aanvang 16.00 en om 18.00 aan tafel?

Nadere gegevens volgen etc.

Het girlspower trio kan gewoon doorgaan met oefenen voor de gezamelijke buikdans act :thumbup:

Link naar reactie

met alle respect maar een van der Valk :thumbup: Leuk in zo'n grote zaal met een stel rebellen. Toevallig moet ik zondag 12 december in Houten zijn om wat jongens aan te sturen voor een evenement. Wellicht dat ze daar een leuker tentje hebben. Ik kom er op terug...Ik bedenk me net dat Ruud op zich best een ruime woonkamer heeft :thumbup::schater:

Link naar reactie

Valk is altijd makkelijk bereikbaar, goedkoop en schrikken niet van 20 of 50 man. Moet wel een vestiging met een gezellige bar zijn.

In het bosrijke gebied "het Gooi / Utrechtse heuvelrug" zijn natuurlijk genoeg leukere locaties.

Hoopte eigenlijk op een tip van een "locale Z3 rijder", vandaar een weekje laten bezinken.

Link naar reactie
  • Administrator

Is Arnhem eventueel een optie? Kennis van mij heeft daar een ontzettend gezellig café waar ik iets zou kunnen organiseren.

Link naar reactie

Arnhem is natuurlijk ook niet verkeerd. Razandsnel bereikbaar langs A12, A15 en A50 voor Noorder- en Zuiderlingen.

Hoop dat zo'n man er niet van schrikt dat door sneeeuw en ijzel slecht 15 ipv 50 man komen en zijn kindertjes daarna de hele week frites met varkenshaas moeten eten om de voorraad op te krijgen :schater: .

Link naar reactie
  • Administrator
Hoop dat zo'n man er niet van schrikt dat door sneeeuw en ijzel slecht 15 ipv 50 man komen en zijn kindertjes daarna de hele week frites met varkenshaas moeten eten om de voorraad op te krijgen :schater: .

Die heeft hij niet, kan hij hooguit die week niet in z'n SL rondtouren :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.