Ga naar inhoud

BLB herfst 2010


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ PJ - We kunnen ook een apres ski avondje bij jou tussen de latten doen, zeg t maar..... ;-)

@ Jackie - Eerssel is achter Eindhoven. Net onder Eindhoven is halfweg voor alle BLB deelnemers, vandaar de lokatiekeuze. Maar goed ik ga nog even zoeken.

Link naar reactie
Het ligt niet geheel in de richting maar de Hoyse Hoeve in Someren is een geschikte tent.

Ze hebben paintball arrangementen :rolleyes: wie-o-wie

Link naar reactie
Ze hebben paintball arrangementen :thumbup: wie-o-wie

Dit lijkt me ook wel aardig na het tafelen.

Boogschieten, kruisboog schieten en blaaspijpschieten. :rolleyes:

Heeft er iemand onder ons de laatste jaren nog wel eens aan blaaspijpschieten gedaan????? :rolleyes:

ik hoor 't wel.

Jackie_P.

Link naar reactie
Eersel, dan kan Maarten naar huis kruipen! :lol::thumbup:

Hoi,

Eersel lijkt me een goed idee, kan ik met de fiets komen! :newblush: :sick:

Eersel is wel makkelijk bereikbaar voor velen, aan de A67, zowel vanuit Belgie als Limburg easy!

Ik ga 26 nov. zorgen dat ik erbij ben, zet me maar op de deelnemerslijst,

ongeacht de lokatie.

Greetz Maarten

Link naar reactie

Openingspost aangepast, deelnemerslijst toegevoegd. Geschikte lokaties welkom !

Link naar reactie

Jackie, ik wil graag je drei liter machine zien, dus ze je aub de 26e in je agenda ;)

Tja--------------------1x -- Bart (onder voorbehoud)

ovb.. tuurlijk. :) Van te voren aanmelden zou saai gaan worden superhero18373vr1.gif

stiekum heb je nog geen enkele BLB gemist! :thumbup:

Link naar reactie
Jackie, ik wil graag je drei liter machine zien, dus ze je aub de 26e in je agenda ;)

Ruud, natuurlijk kom ik met die DREI LIter Maschiene :thumbup:

Als TJA een beetje wil plannen kunnen we samen richting ???? gaan.

Bart ziet altijd graag mijn kont, zei hij mij ooit.

Met wat meer vermogen met deze geen probleem. :)

Link naar reactie

BLB meetings worden gehouden in Belgie, Limburg of Brabant als meer Zuidelijke variant van de Meet & Greet in Zevenhuizen.

Normaliter komen hier Belgen, Limburgers of Brabanders, maar we hebben ook al Hagenezen en Zeeuwen gezien.

Een BLB is op een vrijdagavond, bij een restaurant, waar lekker wat gegeten en gekletst wordt. Ook worden er vaak plannen gemaakt voor ritjes, waaronder De Limborit ™. Als Frido er is, is het zo dat hij jarig is :thumbup:

Er zit geen rit of zo aan vast. Het is zelfs zo dat naarmate de zon eerder ondergaat het aantal Ztjes op de parkeerplaats terug loopt en er meer daily's verschijnen. Het gaat primair om de mensen, zoals dat in Zevenhuizen eigenlijk ook zo is.

Link naar reactie

Met Brabantse-ouders-die-in-Limburg-wonen en Heerlen als geboorteplaats voel ik me aangesproken... :thumbup:

Ben ook erg benieuwd naar plannen voor de Limborit.

Is het vroeg genoeg om 'onder voorbehoud' voor 2 personen te boeken? Met de A2 bijna op orde is die +/- 170km wel te behappen op de vrijdagavond!

Link naar reactie
Ralf, kijk eens naar Eersel, rustiek dorpje aan de grens.

Geweldig mooi plaatsje!

Ben ik geboren :thumbup: ...

@ Ralf, in je openingspost heb je Eerssel (met 2 s-en staan) en dat bestaat niet :).

O, by the way, als we in de gelegenheid zijn komen we ook, maar da's nu nog te ver weg om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Link naar reactie

Sas, weet jij of er in EerSel een toko is waar we makkelijk met een zooi Ztjes aan kunnen komen en ook nog eens lekker kunnen eten met een groep?

Link naar reactie

Hè Rudi. Ga jij de organisatie overnemen sjefke? ;-) ...

Morgen heb ik ff tijd om een leuke plek te zoeken, wellicht in de buurt van Achel of Hamont of zo.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.