Ga naar inhoud

BLB herfst 2010


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Jos; duizendmaal excuses, je post was helemaal ingesneeuwd tussen die van dhr Simpson :blink:

@RvE; Ruud kan die :m: eraf? Zo komt er niemand :schater:

Mannen heb geduld, we vinden zeker een leuke locatie, tijd zat.

Ooh ja, en nog even het baasje van Zedri vragen waar hij z'n verjaardag wil gaan vieren :m: !

Link naar reactie
Sas, weet jij of er in EerSel een toko is waar we makkelijk met een zooi Ztjes aan kunnen komen en ook nog eens lekker kunnen eten met een groep?

Lees goed... "geboren"... na 26 jaar weet ik ook niet meer precies wat er zit :D .

Maar ik zal even aan m'n ouders vragen, die wonen er nog in de buurt (Steensel).

Sowieso weet ik dat er op "de Markt" heel veel parkeerplek is en daar zitten ook de meeste restaurantjes.

EDIT: ouders waren nu thuis, maar gaan niet zo vaak uit eten :thumbup:

"Van horen zeggen" is "En of" wel goed of "Nu".

En-of zit niet op de Markt (wel in de buurt) en ik weet niet hoe het daar zit met parkeren.

Link naar reactie

Locatie gekozen!

Restaurant de Boschwachter te Heeze, zie topicstart

Goed te bereiken vanuit Belgie, Brabant en Limburg (a2 en a67).

We hebben een keuzemenu.

Link naar reactie
Een klein minpuntje is er achter wel. De lokatie is veel te DICHTBIJ :D .................................................................. "Ik wil een stukje rijden"!

Jullie mogen vantevoren met alle plezier even langskomen voor een bakkie koffie, rijden we samen naar Heeze <_<

Link naar reactie

Menu kaart ziet er goed uit. <_<

Drink vaak Hertog Jan bier. :D

'Het merk is nauw verbonden met de in Limburg gelegen Arcense Stoombierbrouwerij, al werd een aantal bieren lange tijd gebrouwen bij Dommelsch. In 1998 werd de naam van de Arcense brouwerij gewijzigd in Hertog Jan Brouwerij. Hertog Jan is vernoemd naar de 13e eeuwse hertog Jan I van Brabant die, naar verluidt van feesten hield waar het bier rijkelijk vloeide'

Heeft dit voldoende raakvlak, om ook als Brabo aan te melden?

Link naar reactie

Hertog Jan is mijn huismerk :rolleyes::thumbup: Lekker pintje...... Henk, ondanks/dankzij je betoog ben je wat mij betreft van harte welkom om de BLB gemoedelijkheid te komen proeven.

(Mits je door Ralfs ballotagecommissie komt ....... ;) )

Link naar reactie

No worriez, hoe meer zielen hoe meer vreugd en zeker Henk, die kennen we wel :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Locatie ziet er inderdaad supergoed uit! :thumbup:

Tijd horen we neem ik aan nog wel?

Komen jullie met de Zzz(z) of met de daily?

Er moeten toch meer Belgen/Limbos/Brabos te strikken zijn voor een gezellige avond :unsure:

Ik vind het aantal nog een beetje magertjes.

Gr. uit Geleen, iets verder rijden dan sommige andere :schater:

Roger

Link naar reactie

Onze reservering staat voor 19.00 op naam van "Z3 Forum". We drinken dan gezellig wat en vanaf 19.30 gaan we eten bestellen.

Kom maar op met die inschrijvingen!

Link naar reactie

Henk, je staat erbij! 1 persoon, of komt je zoon mee?

Link naar reactie
  • Administrator

:fiew: ik kan niet :P en dan is het :muur: nog wel in de buurt :muur:

Zijn een weekendje naar Duitsland :thumbup: dat wordt knallen

oeps toch niet............... gaan met de Punto :schater::schater:

Hopelijk de volgende keer, alvast veel plezier....

Gr Ruud

Link naar reactie

Bas en Alexander, jullie staan erbij ! Leuk dat jullie erbij zijn :rolleyes:

Alexander, die prachtige pics in je voorsteltopic zijn die op de j-cookweg genomen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.