Ga naar inhoud

BLB herfst 2010


Ralf

Aanbevolen berichten

Een BLB met de gebruikelijke aspecten:

4cf0cf1b92496-Check.jpg Niet al te makkelijk te vinden in het donker

4cf0cf1b92496-Check.jpg Z-tjes gezien op de weg er naartoe

4cf0cf1b92496-Check.jpg Kwaliteit van het eten

4cf0cf1b92496-Check.jpg Donker buiten, zodat je de Z's van de nieuwe members niet goed kunt bekijken

4cf0cf1b92496-Check.jpg Toch de Z's goed geprobeerd te bekijken...

4cf0cf1b92496-Check.jpg Members die er niet waren flink over de tong laten gaan

4cf0cf1b92496-Check.jpg Members die er wel waren flink over de tong laten gaan

4cf0cf1b92496-Check.jpg Nieuwe dingen geleerd over de Z

4cf0cf1b92496-Check.jpg Kassapersoneel aanwezig (mínimaal 1)

4cf0cf1b92496-Check.jpg Z-tjes gezien op de terugweg

Bedankt voor de gezelligheid allemaal :kisstogether::thumbup: . Ralf, bedankt voor de locatiekeuze en de organisatie.

Link naar reactie
  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bart, mag ik daar aan toevoegen:

4cf0cf1b92496-Check.jpg Vastgesteld dat Bart nog steeds The Simpsons flipperkast bij Ruud moet komen fixen, als Ruud nou eens de onderdelen besteld.

Link naar reactie
Bart, mag ik daar aan toevoegen:

4cf0cf1b92496-Check.jpg Vastgesteld dat Bart nog steeds The Simpsons flipperkast bij Ruud moet komen fixen, als Ruud nou eens de onderdelen besteld.

Plus

4cf0cf1b92496-Check.jpg Bart meteen even laten kijken naar een vaag probleem met voeding op een ipod/phone in een winkelwagentje. Anders gaat ook deze vonken

Meteen even mijn SpritMonitor.de handtekening geupdated. Dit lijkt wat cooler, maar is ook onzin :schater:

Link naar reactie

Dat mag. Maar je kan niet meer dan 10 externe afbeeldingen in een post opnemen, dus ik moest prioriteiten stellen :kisstogether: .

Maar goed:

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Ruud heeft onderdelen voor zijn flipperkast besteld.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Afspraak gemaakt om flipperkast te fixen bij Ruud.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Afspraak gemaakt om een ander forumlid met meer forum-duties op te zadelen.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Ivo heeft de e-mailserver weer wakker gemaakt.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg BLB-meeting frequentie verhogen naar iedere eerste vrijdag van de week.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Uitgezocht waarom je geen persoonlijke foto in je profiel kunt zetten.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Genetwerkt met de nieuwe forumleden om van de geboden mogelijkheden gebruik te maken.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg De hond op tijd uitgelaten.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg Alle andere huishoudelijke taken afgewerkt voordat ik het forum bezoek.

4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg De Z gewassen.

Ik ben effe weg...

Link naar reactie
4cf0cf1b92496-Check.jpg Bart meteen even laten kijken naar een vaag probleem met voeding op een ipod/phone in onze superaffentittengeile Mini Cooper

het kabeltje fabrieken deel van deze howto is al gelukt. Maar als ik de voeding in de iPod plug krijg ik dit (staat op de derde pagina van dat draadje)

Verder liep ik tegen het probleem aan dat de "aux" functie van de Boost radio wordt uitgeschakeld, zodra ik mijn iPhone aan de AUX ingang heb hangen, en tegelijkertijd de voeding aan mijn iPhone aansluit.
een paar posts later gevolgd door:
Ground Loop Filter inmiddels geplaatst: probleem opgelost.

Mijn iPhone speelt nu af, en laad nu op via 1 mooie witte kabel!

en

Ik kreeg het maar niet voor elkaar om het kabeltje werkend te krijgen, kreeg geen aux!

Toen verder gezocht en kwam uit op mini2.com waar ze het kabeltje maakten met wat kleine aanpassingen (1x 300k weerstand en 2x 0,22uF condensatoren).

Dit uitgevoerd en werkt nu perfect!

Als ik zoiets lees denk ik: "Bart" :kisstogether:

Link naar reactie
Misschien ook nog even wat nuuje kle-ier koupe?? :kisstogether:

Heb de posting destijds waarschijnlijk op de zaak bekeken (Heb daar geen geluid).

Is oude melodie (

)

Wat betreft nuuje-kleree koupe, versta der geen drol van. Was gisteravond ook al een probleem. Zal toch eens een DVD cursus Limburgs kopen.

Overigens ging het gisteravond best goed met gebaren taal he?

3 vingers = Z3, 4 vingers = Z4. Hand boven hoof betekende Qpee. Ober wenken en naar jou wijzen :Hij wil een rondje geven etc. :schater:

Link naar reactie
Versta der geen drol van. Was gisteravond ook al een probleem.

en dan zat jij nog aan de kant van de tafel waar overwegend ABN gesproken werd! :kisstogether:

Link naar reactie
het kabeltje fabrieken deel van deze howto is al gelukt. Maar als ik de voeding in de iPod plug krijg ik dit (staat op de derde pagina van dat draadje)

Ik kom niet verder dan de vierde regel:

Lukt het niet kun je altijd nog bij BMW terecht voor 53 euro...

Edit, oeps, vergat deze: :kisstogether: .

Link naar reactie
  • Administrator

He luitjes,

Was een toppie avond :thumbup:

Alles was okido, eten, gezelschap, locatie.

Nu wat gezichten bij de forumnamen, altijd handig :kisstogether:

Zien al uit naar het volgende BLB treffen, Hasselt??

En Tja ik hoor het wel van die draadjes he :schater:

Groetjes Roger en Jacqueline

Link naar reactie
:kisstogether: Kijk, eindelijk een reactie op bericht #56 van bijna 2 jaar geleden in het topic "Forum software upgrade naar 2.2.1" :thumbup:

Goh, laat ik nou toch eens niet goed opgelet hebben toen ik nog geen admin was en deze vraag gemist hebben :thumbup: .

En, waarom kan het niet?

Okay, fair is fair dus een vraag terug: wat is het verschil tussen 4cf0cf1b92496-Check.jpg en 4cf0cf4e0afa3-NoCheck.jpg ?

Link naar reactie

Op naar de volgende!

Is het een idee om de volgende BLB te organiseren op een zaterdagmiddag?

Gezellig lunchen en zodoende bij daglicht ook de Zzz's en Zzzz's erbij te betrekken? <_<

Kunnen we er met z'n allen, na de uitsmijter, nóg meer van genieten! (en ook van de rit ervoor en erna).

Wij kennen nog wel een mooie locatie in Oosterhout...

Link naar reactie

Volgens mij is de vrijdagavond geen heilig onderdeel van het BLB-concept. Er zullen altijd mensen zijn die een voorkeur hebben of gewoon verhinderd zijn: de reden dat Annemiek niet meekomt is omdat ze vrijdagavond pas om 19:15 uit haar werk komt en zaterdag om 07:00 alweer beginnen moet. Dan zou een zondagse brunch weleens leuk zijn...

Maar geheid dat er een hoop mensen in het weekend weer andere verplichtingen hebben. Ach, het geeft gewoon wat variatie in het deelnemersbestand <_< .

Dat je dan de auto's ook eens kan bekijken vind ik ook wel een pré.

Link naar reactie

De "lente BLB" gaat waarschijnlijk op een zondagmiddag zijn, combi van een kleine toer (stuk gecancelede Limborit III route) en ergens lekker eten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.