Ga naar inhoud

Leerrenovatie stoelen Z3


Ferry76

Aanbevolen berichten

Ik heb de leerrenovatie van stoelen gezien op http://www.mooi-leer.nl/ (zit in Dronten).

Zelf heb ik ook bij de bestuurdersstoel slijtageplekken welke door normaal gebruik zijn ontstaan.

Dit wil ik gaan renoveren of laten renoveren.

Twee vragen:

1. Wie weet hoe/waar ik het juiste leer kleurnummer van de stoelen kan achterhalen?

2. Weet iemand toevallig dichter in de omgeving van Amersfoort een bedrijf die dit doet?

Alvast bedankt, groetjes Ferry

Link naar reactie

Bedankt hiermee moet ik er wel uitkomen, perfecte website's met foto's.

Zal het resultaat hier op dit forum laten zien maar daar gaat nog wel wat tijd overheen.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Hoi,

Ik weet niet hoe ernstig versleten je leer is maar ik heb mijn beschadigingen weggegwerkt met spullen van de site hieronder. Ze leveren de exacte BMW kleuren zodat je versleten delen opnieuw kunt kleuren. Mij is het goed bevallen en ze leveren snel.

http://www.lederzentrum.de/

Grüzzze, Paul

Link naar reactie
Zijn je stoelen toevallig zwart?

1830516.jpg

werkt geweldig op niet al te verweerde zwarte stoelen....

Nee ze zijn niet zwart want dan was het probleem een stuk minder.

Ik heb in mijn zwarte Z3 namelijk bruine (dus ook geen beige) lederen bekleding welke je niet zo veel ziet.

Vandaag dat ik ook wel de juist kleur moet hebben om de boel weer op te kunnen poetsen.

Maar dankzij bovenstaande reactie's heb ik volgens mij al de juist kleurcode ontdekt.

Groet, Ferry

Link naar reactie

Nu we het toch over leer en auto's hebben de volgende vraag:

Waarom raken mannen vaak opgewonden als een vrouw leer draagd ????????? <_<

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

Antwoord:

>

>

>

>

Dan ruiken ze naar nieuwe auto's :thumbup:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb mijn kleurnummer van de lederen bekleding (impalabruin) kunnen achterhalen door dit gewoon bij een BMW dealer op te vragen aan de hand van je chassisnummer. Werkt perfect (tenminste bij Jan de Jong Amersfoort/Hilversum).

Nu het kleurnummer doorgegeven aan Colourlock welke tevens aangaven wat je allemaal nodig heb voor een leerrenovatie.

Deze spullen inmiddels besteld.

Als ik ze binnen heb en er mee aan de slag kan zal ik het resultaat voor en na laten zien met foto's.

Groetjes, Ferry

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo de leerrenovatie van de stoelen is uitgevoerd en ik ben er best tevreden over.

Het leer is weer mooi op kleur en behandeld met een beschermlaag.

Zeker aan te raden wanneer de stoelen door slijtage slechte plekken heeft gekregen.

Kijk ook naar de instructiefilm : http://www.colourlock.nl/index.php?id=133,126,0,0,1,0

Voor

http://img299.imageshack.us/i/p1100469.jpg

NA

http://img412.imageshack.us/i/p1100474c.jpg

Groet, Ferry

Link naar reactie

Hoi Ronlittle bedankt voor het plaatsen van de foto's !

Had een foutje gemaakt met de opmaak, welke inmiddels is hersteld (sorry Ruud 19).

En de foto's niet verkleind maar ja dan zie je het wel goed toch?

Moest even snel gisteren omdat ik eigenlijk geen tijd had en het resultaat wel wilde delen :wacko:

Dus dergelijke leerrenovaties zijn zeker de moeite waard.

Groetjes, Ferry

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Geen idee foto's zijn van Ferry76, foto's waren eerst niet te zien dus effe geholpen.

Ik heb mijn kleurnummer van de lederen bekleding (impalabruin) kunnen achterhalen.

Nu het kleurnummer doorgegeven aan Colourlock welke tevens aangaven wat je allemaal nodig heb voor een leerrenovatie.

Groetjes, Ferry

Dus effe contact met colourlock opnemen en je laten adviseren.

Grtz Ron.

Link naar reactie
Welke BMW-kleurcode is dat nou Ron? Q3SN? En welke Colourlock kleur heb je dan besteld? Colourlock werkt niet met BMW kleurcodes en ze hebben wel een stuk of 6 kleuren beige...

Hallo HAL2001,

Niet Ron maar ik (Ferry76) ben het dus.

Bij een willekeurige BMW Dealer aan de hand van het Chassisnummer de juiste kleur achterhaalt (simpel een email gestuurd).

Het betreft kleurnummer R7CP (staat voor Impalabraun) en deze doorgegeven aan Colourlock.

Zij maken dan het mengsel met de juiste kleur aan.

Geen enkel probleem gehad met BMW kleurcodes o.i.d.

Succes en ik ben altijd benieuwd naar het resultaat.

Groetjes, Ferry

Link naar reactie
Hallo HAL2001,

Niet Ron maar ik (Ferry76) ben het dus.

Ja sorry. Even te snel gereageerd dus. :rolleyes:

Het betreft kleurnummer R7CP (staat voor Impalabraun) en deze doorgegeven aan Colourlock.

Zij maken dan het mengsel met de juiste kleur aan.

Geen enkel probleem gehad met BMW kleurcodes o.i.d.

Grappig. Ik heb Colourlock mijn kleurcode gemaild (Q3SN) en zij willen nu toch eerst foto's. Maar het kan ook zijn dat ze die willen omdat ik, met verwijzing naar jouw foto's, vertelde dat mijn stoelen er slechter aan toe zijn. Vanmorgen heb ik foto's opgestuurd maar ik wacht nog op antwoord.

Succes en ik ben altijd benieuwd naar het resultaat.

Groetjes, Ferry

Zal ik posten als ik klaar ben. Mijn bekleding is er helaas wel iets slechter aan toe dus maar ik hoop toch dat het wat wordt. Ben benieuwd naar het advies van Colourlock.

Link naar reactie

Ben sowieso benieuwd ook naar de status van je stoelen nu. (foto).

Maar het spul werkt echt goed zoals in het filmpje op de website van Colourlock.

Maar even afwachten dan..

Groet, Ferry

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.