Ga naar inhoud

bezoek louwmanmuseum


Aanbevolen berichten

Sinds vandaag is het nieuwe louwmanmuseum geopend. Ik stel voor dat we met een groep op Zondag 19 26 september (mooie nazomerdag na de vakantie) een kijkje gaan nemen. Het is op zondag open van 10-17. Ik ga uit van een aankomsttijd van 14:00 en vertrek 17:00.

Voorlopig schema:

12:30 - 13:30 - Lunchen; i.e. kapsalon nassen. Turkse toko is geselecteerd , met 13 lunch-koppies hier verzamelen svp om 12:15. Er is voldoende parkeerplaats.

14:00 - 17:00 - Bezoek Louwmanmuseum

18:00 - 24:00 - Diner in Delft: bier-restaurant het klooster

Graag hoor ik het animo hiervoor. Initieel is er geen limiet op het aantal pk's, maar mocht het toch te veel worden voor het museum, dan is het "first cum :cooltext: , first serve" en anders is het aan het ballotagecommitee om te beslissen.

Roept u maar! Ik noteer: Naam (pax) /lunch/diner

- The Shrike (2x) / ja / ja

- Sjonnie aka Rochel (3x)

- Huub (2x) / ja / nee

- De Baron & De Barones (misschien de Freule) (2x) / nee / ja

- Yankie aka z3mrunner (2x) / nee / ja nee

- Ivo aka Ivoz3 (2x) /ja / nee

- Bas aka bridders (2x)/ ja / nee

- PNA (1x)

- DavidS (1x) / nee / nee (alles onder voorbehoud, want of hij komt blijft altijd onzeker :cold: )

- JuliZ3 (2x) / ja / nee

- Ivo (1x)

- DJleonardo aka Lennart (1x) nee/ja

- Edwin (2x) / ja / ja

- Z3madeleine (2x) / ja / ja

- Mohikaan (3x) nee/ja

==========

Totaal museum: 21 pax

Totaal lunch: 12 pax

Totaal diner: 9 pax

DISCLAIMER: de organisatie neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich aangaande kosten en veiligheid van de deelnemers. Alle acties zijn voor eigen rekening en verantwoordelijkheid. Door in te schrijven geeft u aan accoord te gaan met de disclaimer.

Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lekker simpel...een bezoekje aan een museum :cooltext: Nee Bartje zo makkelijk gaat dat niet. Even een leuk ritje eraan vast knuppen en je maakt het pas leuk. Dus doe nog even je best, zodat je niet alleen mensen uit jouw regio trekt omdat het "lekker in de buurt" is :schater: Is wipkippie er ook bij :cold:

Link naar reactie

Rochel, mijn wipkippie vindt het ook leuk, dus we kijken ff of we oppas kunnen krijgen. Andere activiteiten er omheen zijn goed. FF kijken wie er komen en dan kunnen we misschien een kapsalon oid nassen met de groep!

Link naar reactie
:cooltext: dit is het eerste evenement waarbij de kindjes mee kunnen. Dus geen oppas nodig :cold:

ik ben bang dat die van mij de boel afbreken :schater:. Ik heb familie die er direct achter wonen en daar komen ze vaak. Als ze dan in het bosje achter de (toen nog) in aanbouw zijnde museum speelden hoorde ik al geluiden die mij het ergste doen vrezen.

Link naar reactie

Sweet Old Memories komen bij me op Bart... :cooltext:

De allereerste keer, maar dan ook de áller állereerste keer dat forumleden elkaar ontmoeten was ook bij Louwman... :cold:

Grappig dat Sledge het toen een idee vondt om als Limbo's te verZamelen en op Piérre Zijn navi erheen te rijden, ja, er is wel wat verandert de afgelopen jaren... :schater:

Ook leuk, een Quote van Ron: "Tot nu toe maar 9 reacties terwijl er inmiddels 135 leden zijn."

Ik vermoed dat Huub óók weer Zin heeft om brommers te kieken, of wat bedoelen Ze daarmee boven de rivieren... :newblush:

Link naar reactie

Bart, geweldig initiatief :cooltext: we krijgen echter de 17e sept de sleutel van het nieuwe stulpje en ja, dat moet natuurlijk eerst even opgepoetst worden voordat we eind september de QP volladen met onze enige verhuisdoos :newblush: en gaan verkassen. :wave:

Oftewel, wij zijn er niet bij. :cold:

Link naar reactie
Sweet Old Memories komen bij me op Bart... :notok:

De allereerste keer, maar dan ook de áller állereerste keer dat forumleden elkaar ontmoeten was ook bij Louwman... :kicking:

Grappig dat Sledge het toen een idee vondt om als Limbo's te verZamelen en op Piérre Zijn navi erheen te rijden, ja, er is wel wat verandert de afgelopen jaren... :schater:

Ook leuk, een Quote van Ron: "Tot nu toe maar 9 reacties terwijl er inmiddels 135 leden zijn."

Ik vermoed dat Huub óók weer Zin heeft om brommers te kieken, of wat bedoelen Ze daarmee boven de rivieren... :lol:

Zal ik de sluier voor je oplichten wat betreft het brommers kieken? Komt ti!

Dit uit de jaren zestig stammende gezegde komt uit de regio twente en met name Enschede hengelo Oldenzaal Nozems en kakkers reden op brommers en gingen zaterdags dansen bij de kei in oldenzaal of de vereniging in glanerbrug, als ze dan een leuk meisje zagen en een dansje hadden gemaakt was de openings zin, Goa,j met brommers kieke,n .Ging het wichtje op de uitnodiging in dan laat de rest zich wel raden. :m:

Link naar reactie

Lijkt me helemaal goed net een stuk over het museum zitten lezen in de wakkerste krant van nederland.

Count me (A) in, in ieder geval 1x, zal 't straks in de aandeelhouders vergadering ff op de agenda zetten of P al is bekomen van de Grote VOC tocht, waar we nog een aantal plekken vrij hebben.

Dus nog even een oproep alhier 5 september GROTE VOC TOCHT, schrijf je in!!!!!!

Enne een leuk tochtje daar in de omgeving van Wassenaar, Sassenheim, Scheveningen moet toch te organiseren zijn, wat is er mooier dan met knetterende uitlaten, gloeiende motoren en glimmende velgen allen tegelijk aan te komen bij het Louwman museum en in één keer die hele parkeerplaats vol te zetten, wie pakt de handschoen op?

Link naar reactie
... bij het Louwman museum en in één keer die hele parkeerplaats vol te zetten

heb je gezien dat ze geld willen hebben voor het parkeren!!! Het is GVD hun eigen terein en ze hebben een automuseum!!!!

Link naar reactie

na wat :blink: , heb ik er dus ook een verder programma om gebouwd. Graag hoor ik ff van de aangemelde personen of ze mee lunchen en/of dineren.

Ook kan er een ritje worden georganiseerd in de ochtend voor de geinteresseerden. Ik heb een link toegevoegd in de FIPO. Ik rij zelf niet mee, dus die kar moet wel getrokken worden door de deelnemers.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.