Ga naar inhoud

bezoek louwmanmuseum


Aanbevolen berichten

Het was wederom een leuk samenzijn in een nieuw en heel fraai museum.

dsc00079_2.jpg

dsc00172.jpg

dsc00171.jpg

dsc00169.jpg

Arno: Lunch was prima geregeld door Bart. Wel jammer dat er maar budget voor 1 deelnemer was. Het werd DJ net even iets teveel.

dsc00168.jpg

dsc00165.jpg

Kan het haast niet uit m'n bek krijgen maar dit is wel een hele mooie ster!

dsc00164.jpg

dsc00153.jpg

Geen xenon, wel mooi.

dsc00140.jpg

De mooiste BMW roadster van het museum

dsc00137.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik vertelde net aan mijn vrouw wat de dames bij het entree flikten. Ik kreeg vreselijk voor mijn broek dat ik me in een hoek liet zetten door die parelkettingen. Ik word denk ik een ouwe lul dat ik het liet gebeuren en dacht, whatever, ik los het wel op ipv ze verbaal op hun plek te zetten en nog meer tijd te verspillen. Volgende keer zal ik weer rellen bij dit soort gedrag. Excuses Arno et al. :thumbup:

Link naar reactie

Diep onder de indruk van de collectie.

Het gebouw is 100% ontworpen om de collectie te showen en had verrassende zaaltjes/afdelingen (collectie Oude ALFA's bij elkaar, een collectie Le Mans auto's bij elkaar etc.) afgewisseld met werkelijke Topstukken.

Keuze bierrestaurant was leuk. (De bierkroeg ernaast leek ook leuk!) Kortom hulde voor de secretarresse, van de Shrike, die het georganisseerd had :thumbup:

Link naar reactie

Bart,

Thanks voor de organisatie ! Ondanks de kater toch weer een geslaagd dagje <_<

Ik vond het persoonlijk wel een erg mooi museum echter vond ik het wel wat jammer dat er iets té veel oud spul stond ( lees alles voor 1930). Wat mij betreft hadden ze ook wel wat meer aandacht mogen besteden aan de 60's 70's en 80's maar wellicht dat dat in de toekomst nog wel komt.

Mensen het was weer dolletjes <_<

Link naar reactie

@ Bart: bedankt voor de organisatie. Wat betreft de kassaperikelen waren een aantal deelnemers verbaast dat je je dit liet gebeuren. "Hij word mild en menselijk" <_< werd voorzichtig gefluisterd in de wandelgangen. Uit je voorgaande posts blijk dat je blijkbaar even je moment niet had. Gelukkig hij is er weer: scherp en snedig als altijd.!

@ alle andere deelnemers. Bedankt voor jullie aanwezigheid, het was weer gezellig <_<:P

Link naar reactie
Zelfs Loes Haasdijk (zij had zich speciaal voor ons die dag losgeweekt van haar pre pensioen) die de eer had ons bij aankomst vanachter de kassa te verwelkomen .......

Nou begon ik ook even te twijfelen aan die dame, die naast de kassa stond en ons de weg wees en of ik dat gemist had, maar :

5 jan 2010 ... Voormalig omroepster, tv-presentator en NOS Journaallezeres Lous Haasdijk is overleden.

Haasdijk begon in 1969 als omroepster bij de Avro na ...............

Zal toch een look a like zijn geweest denk ik.

Link naar reactie

Gave opnames heb je gemaakt Bridders :thumbup: .

Voor de liefhebbers heb ik ook nog een paar foto's, niet zoveel als vorige keer hoor, want wie die prachtige collectie wil bekijken kan er het beste zelf een keer naar toe gaan.

Wij zijn dol op oude modellen en we genoten vooral van de rijtuigen waarbij je de overgang kon zien van paardgetrokken rijtuigen naar door stoom aangedreven voertuigen die vooral in het begin er nog precies zo uitzagen als de koetsen die wij met onze paarden gebruiken.

Riny en ik vonden het een superdag, heel erg bedankt voor de organisatie Bart.

museumplein.jpg

Voor nog meer foto's kun je op de volgende link klikken om er rechtstreeks heen te gaan. Ga vervolgens naar "start diashow" boven de filmstrip rechts voor een diapresentatie in groot of klein. Je kunt de foto's die je interesseren ook bekijken door op de foto in de strip te klikken. In het middenscherm verschijnt de foto die je maximaal kan vergroten door er nogmaals in te klikken. De foto verschijnt in een scherm dat je beeldvullend kan maken door aan de randen te trekken. Je kunt de foto's downloaden, bewerken of bestellen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=IT6FXAGF

Link naar reactie

Was erg leuk en gezellig!

Een paar highlights

- Lunch: bijna iedereen aan de kapsalon! @Huub: je kon wel een kappertje gebruiken vonden we... dus graag gedaan :thumbup:

- Bas met zijn lieve nichtje Sabine, wat een schatje

- Bart's zoontje Tom weet nog beter hoe daddy's telefoon werkt dan daddy zelf en laat wat pikante foto's zien... :newblush:

- de entree bij het museum: de kaartjesheks stamt uit de tijd van den eersten automobielen and the Big Shrike Shrinks under her command... :thumbup:

- het museum: super om een keer te zien, wat een belachelijk grote collectie voor 1 persoon! Zitten heel aparte dingen bij

- DJ die maar blijft proberen om de lijn te ontdekken in de collectie (is er niet)

- DJ en Jur die de app proberen te begrijpen die na een paar seconden van een willekeurig muziekfragment alle mogelijke muziek op kan lepen. 'Het kan niet' 'Nee het kan echt niet'. 'En toch kan het'. 'Ja maar hoe werkt het dan'. 'Nee het kan niet'. :schater:

- het biercafé!!! waar vervolgens het restaurant naast zit.... :unsure: maar die schenken dezelfde biertjes want het is van dezelfde eigenaar :thumbup:

- en de interessante weetjes die aan tafel gedeeld worden, over massagehuizen die sexhuizen blijken te zijn, kaartgoochelaars, tandtechnici, discjockeys die uit de kast komen, beursbezoeken met mooie meiden (maar helaas in gezelschap van de eega...) uiteraard strictly confidential.... :thumbup:

Oftewel een heerlijk dagje uit gehad!! Bart, bedankt voor het initiatief!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.