Ga naar inhoud

bezoek louwmanmuseum


Aanbevolen berichten

Annonce;

het maakt mij niet uit of er uiteindelijk 5 man mee gaan of 500, echter sinds de lijst weer vooral de usual suspects omvat, wil ik toch ff nadrukkelijk tegen de nieuwere lichtingen zeggen dat er ondanks de aanwezigheid van de vele sukkels die hier na 5 jaar nog rondhangen en het feit dat deze personen de bizarre overeenkomstige eigenschap hebben erg vaak luid gebekt te zijn (altijd moet je een excuus voor hem maken :thumbup::schater: ) , dat jullie ook echt van harte welkom zijn.

Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:fiew: :m: ;)

:oops:

[zelfkastijding]

UPDATE UPDATE: vanwege een ongelofelijke stommigheid van mijn secretaresse heb ik over het hoofd gezien dat ik zondag de 19de al naar Florence moet vliegen vanwege een weekje congres (it's a dirty job, but someone has go to do it). Ik wil daarom het louwman bezoek een week uitstellen naar zondag de 26ste. Verder blijft het programma gelijk. Graag hoor ik van de reeds ingeschreven mensen of ze nog steeds mee gaan.

[/zelfkastijding]

ps admins, kunnen jullie svp de titel updaten met de nieuwe datum en een uitroepteken erbij zetten???

Link naar reactie
:fiew: :m: ;)

:oops:

[/zelfkastijding]

ps admins, kunnen jullie svp de titel updaten met de nieuwe datum en een uitroepteken erbij zetten???

Als simpele forumbezoeker leek mij de datum 19 september nogal dicht in de buurt liggen van de Enige echte ZZZZZmikkelmeeting op 20 september.

Link naar reactie
Als simpele forumbezoeker leek mij de datum 19 september nogal dicht in de buurt liggen van de Enige echte ZZZZZmikkelmeeting op 20 september.

Zie je dan niet dat ik een wedstijdje aan het doen ben?!? Ik heb al 21 mensen en hullie nog maar 14, dus ... :fiew:

Link naar reactie
Maar wij hebben Willy ;) :blink::thumbup:

EN asperges......

En Bart, we zitten al op 16. <_<

Link naar reactie
<_<:thumbup::blink:

;)

[zelfkastijding]

UPDATE UPDATE: vanwege een ongelofelijke stommigheid van mijn secretaresse ...................

[/zelfkastijding]

Heb je al een strenge, maar rechtvaardige straf bedacht?

Link naar reactie

hai Bart,

Wat een goed idee! :rolleyes:

Riny en ik willen graag mee. Noteer ons dus maar voor alles: lunch, museum en diner.

Ik kijk ernaar uit!

Groetjes, Madeleine

Link naar reactie
Rochel heeft alleen afgezegd :) wil ze niet voor mij komen?

Weer zijn kenteken niet op tijd???

Shrike zie post^^^ na edit ;) Zij wil met jou wel even brommers kieken (niet wetende wat het betekend denk ik :wave: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.