Ga naar inhoud

bezoek louwmanmuseum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmm, ik zie dat de datum zodanig veranderd is dat-ie niet meer in m'n vakantie valt. Ik ben inmiddels echter zelf al geweest, dus ik denk niet dat ik kom.

Het is misschien wel goed om te melden dat 14:00 tot 17:00 niet overdreven ruim is. Wij waren er om 14:30 en hebben de laatste zalen noodgedwongen over moeten slaan, omdat het museum ging sluiten. Op de Bugatti's hebben we zodoende nauwelijks een blik kunnen werpen. Het kan wel in drie uur, maar dan moet je niet alle bordjes willen lezen.

Het was wel leuk om de verre overgrootvader van de Z'jes te kunnen bewonderen (de 328).

Tenslotte over dat betaald parkeren; de slagbomen voor in- en uitrijden van de parkeergarage staan gewoon open. De dame bij de kassa vraagt of je met de auto bent - als je ja zegt, mag je 5 euro extra aftikken. Ik ben eerlijk geweest, maar volgens mij zou je ook keihard kunnen liegen, zonder consequenties. Voor de echte zuinigerd is er op kruipafstand van het museum overigens ook nog een (gratis) openbaar parkeerstrookje.

Link naar reactie

:kewl: Dank voor de info. Persoonlijk denk ik niet dat ik >3 uur autos kijken nog interessant vind (en dan wil ik ook zeker nog 1 of 2 koffie/bier pauzes hebben). Mocht het wel zo leuk zijn, dan ga ik nog wel een keer. Echter ik hoor graag van de andere mensen wat zzzzzzzzij vinden!!

We gaan niet liegen om parkeergelden te vermijden als het aan mij ligt, maar ik wil nog wel een deal-tje regelen omdat we met een groepje komen (en ze mogen dan vermelden in hun brochures en op hun website dat The Shrike is langs geweest ...)

Ik neem je voorlopig nog niet op in de lijst. Mocht je van gedachten veranderen, om de Bugattis te bekijken en/of om mensen te ontmoeten, dan hoor ik het wel.

Link naar reactie

Haal ons voorlopig maar van de lijst af Bart.

Hoor net van het meisje dat we dan mogelijk schoenen in Bangkok gaan kopen want daar loopt zoonlief tegenwoordig rond.

Is allemaal nog niet 100% geboekt maar voor de reservering horeca is het voor jouw beter om even van dit scenario uit te gaan. Bijboeken is waarschijnlijk makkelijker dan afzeggen in de horeca.

Link naar reactie

Gaat lekker zeg :rolleyes: .Ipv een toeloop naar de datum, verlaten de ratten het schip lijkt het

rat.gif

Wel jammer dat de bekend gezellige mensen afhaken...

Maar goed dat ik jullie ken als mensen die niet licht afzeggen. Veul plezier bij jullie dingen en mochten jullie ff willen langsvliegen zonder diner, dan kan dat ook...

Link naar reactie
Gaat lekker zeg :rolleyes: .Ipv een toeloop naar de datum, verlaten de ratten het schip lijkt het

rat.gif

Wel jammer dat de bekend gezellige mensen afhaken...

Maar goed dat ik jullie ken als mensen die niet licht afzeggen. Veul plezier bij jullie dingen en mochten jullie ff willen langsvliegen zonder diner, dan kan dat ook...

Anders nieuwe datum iets verder in de tijd zetten?

Maar vooruit, ik zal wel een mooie Rolex a Euro 1,75 voor je meenemen.

Zeg maar welk model?

597571375557358676.jpg

rolex_16613_klein_1.jpg

Link naar reactie

ik heb helemaal nix met horloges en zeker niet van die glimdingen (echt of nep). Nee, daar mag je die lange blij mee maken. Als je iets wilt meenemen voor mij dan denk ik meer aan een au pair uit Soi Cowboy (tip, net als nana plaza!). Zoiets..

51452.jpg

p.s. zo, nu kan ik de nieuwe aanmeldingen van nieuwe leden ook wel weer vergeten. :schater:

Link naar reactie
:thumbup: B) :m:

:banaan:

[zelfkastijding]

UPDATE UPDATE: vanwege een ongelofelijke stommigheid van mijn secretaresse heb ik over het hoofd gezien dat ik zondag de 19de al naar Florence moet vliegen vanwege een weekje congres (it's a dirty job, but someone has go to do it). Ik wil daarom het louwman bezoek een week uitstellen naar zondag de 26ste. Verder blijft het programma gelijk. Graag hoor ik van de reeds ingeschreven mensen of ze nog steeds mee gaan.

[/zelfkastijding]

ps admins, kunnen jullie svp de titel updaten met de nieuwe datum en een uitroepteken erbij zetten???

Hoi Bart,

Heb geloof ik een tijdje zitten slapen, nee hoor druk met de VOC tocht, echter nu weer uitkijkend naar het volgend evenement ontdek ik net dat het de datum is verschoven.

Lekker vlot hé, als je 14 juli dit hebt door gegeven.

Echter de 26ste september behoort voor ons niet tot de mogelijkheden, heb dan alle kids thuis en zal ik de dubbel verlengde Z3 met 7 zitplaatsen van stal moeten halen, kortom wij moeten het Louwmans museum laten schieten.

Graag tot een andere keer en veel plezier de 26ste.

Groet

Link naar reactie

:scratchchin:

Als je je handeltje wil verkopen, zal je er toch wat voor moeten doen :

woensdag 22 september tot en met woensdag 29 september

Ongeveer 50% kans op rustig weer, 50% kans op wisselvallig weer. Temperaturen 's nachts meest rond of boven normaal, overdag rond of beneden normaal.

Uitgifte: 15/09/2010 03.07 uur LT

Dit lijkt mij ideaal weer voor een ritje naar Delft (met zn mooie marktplaats, kathedraal, praalgraven en kogel in de muur van willen van oranje, toen de willems van oranje nog echte kerels waren).

Ps wat is PAX in dit verband? (wikipedia geeft geen uitsluitsel en we hebben niet allemaal gestudeerd).

Link naar reactie

Mijn waarde Henk. Ik heb niks te verkopen hier. Zoals vermeld vanaf de FIPO maakt het mij niet uit hoeveel mensen er mee gaan. Wel vind ik "the more, the merrier" en verder vind ik dat er alleen leuke mensen mogen komen. Als je dus niet leuk bent, kun je je beter niet aanmelden :hypocritesmiley::thumbup:

Zo, mijn waarde baby-boomer, moet ik bovenstaande lovende woorden als een aanmelding zien? Id est, bent u leuk??

p.s. 4 of 7

Link naar reactie

Het feit dat iedereen zich met smoesjes ging afmelden nadat de datum naar de 26ste werd verplaatst is simplel te verklaren:

Op 26 september wordt de Kamasutra in Utrecht gehouden en ze hadden al kaartjes in de voorverkoop gekocht.

Als je nagenoeg alle loudmouths van dit forum in 1 keer bij elkaar wil zien (wie wil dat?) moet je naar de jaarbeurs gaan. :hypocritesmiley:

Het leukste is natuurlijk om na afloop in de shoppingbags te kijken, om te zien wat hun partners aangeschaft hebben :schater:

Link naar reactie
Het feit dat iedereen zich met smoesjes ging afmelden nadat de datum naar de 26ste werd verplaatst is simplel te verklaren:

Op 26 september wordt de Kamasutra in Utrecht gehouden en ze hadden al kaartjes in de voorverkoop gekocht.

jullie kunnen ook gewoon op de 25ste naar die pauper-beurs gaan toch?? Maarre, je gaat nogal vaak naar beursjes Henkie. Ik herinner me ook een miljonairs fair

Link naar reactie
Maarre, je gaat nogal vaak naar beursjes Henkie. Ik herinner me ook een miljonairs fair

Als geregistreerd bezoeker, krijg in natuurlijk vooruitnodigingen :hypocritesmiley: .

Maar nu het op het forum bekend is dat de Kamasutra er weer aankomt, loopt het hele forum er op leeg vrees ik.

Mischien een idee om volgend jaar een forumritje aan te koppelen. Hoge opkomst gegarandeerd :schater:

Link naar reactie
Id est, bent u leuk??

De naam Louwman museum zei mij niet veel.

Heb op Wikipedia gekeken en het blijkt om het grootste automuseum van Nederland te gaan, met een unieke collectie. O.m. een aantal oer-auto's van voor 1910.

De familie Louwman is al decennia importeur van Toyota en Lexus, dus die hadden/hebben wel een paar centjes, Ook het gebouw schijnt architectonisch bijzonder te zijn.

Noteer mij maar voor 1-3 personen incl. restaurant na afloop (anders krijg ik ze niet mee).

Link naar reactie

Beste meneer Shrike (mag ik Bart zeggen?) het valt op dat forumevenementen waar jij dit jaar niet aan deelnam, op massale deelname konden rekenen.

Omdat ik aan het werk ben, heb ik geen tijd om er, middels Google, even een leuke Latijnse Spreuk bij te vinden

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.