Ga naar inhoud

iPhone tip...


bridders

Aanbevolen berichten

Die van mij nu ook, nog 11 minuten download te gaan op dit moment.

De update-servers van Apple waren tussen 19.00 en 20.30 overbelast, ik was niet in staat Itunes te updaten naar V9.2 alvorens OS 4.0 te installeren.

Ben benieuwd !

Link naar reactie

Mijn iTunes meldt net ook dat de update er is, heb hem nog maar even niet geinstalleerd, weet niet zeker of een 3G het allemaal wel trekt. Als ik dit artikel lees, zijn 3G owners not pleased. :thumbup:

Dus het is denk ik verstandig om maar even wachten tot we onze abo's kunnen verlengen en een iPhone4 kunnen scoren. :thumbup:

Link naar reactie
De mijne(3G) hangt ook al bijna een uur aan de Mac voor de update is nu de foto's aan het optimaliseren.

aha, een dappere held die zijn 3G gewoon upgrade. Huub, ik ben benieuwd naar de reponsiveness van een 3G onder iOS4. :thumbup:

Link naar reactie

OP mijn 3GS draait ie goed !

Ik heb ook geen lange back-up procedure doorgemaakt, is dat een 3G specifieke taak?

Eerste bevindingen:

Folder functie voor je apps is echt een uitkomst, van 7 pagina's apps nu terug naar 3 pagina's.

Email functionaliteit waarbij nieuwe email van meerdere accounts in een overzicht worden getoond is fijn

Zoom functie foto's is fijn ondanks het feit dat dit natuurlijk digitale zoom is.

Multi-tasking heb ik nog niet ontdekt, iemand een idee hoe dat werkt?

Link naar reactie
Multi-tasking heb ik nog niet ontdekt, iemand een idee hoe dat werkt?

twee keer op home toets drukken geloof ik.

Ik wacht eens even of Huub hier vandaag met zijn 3G op iOS4 verschijnt met :rant::muur::drank: :notok: :nono: verhalen of met :ok: <_< B) :banaan: :thumbup: verhalen.

Link naar reactie

Heb het zelf geïnstalleerd op mijn iPod Touch. Mapjes zijn inderdaad <_< Helaas geen multi-tasking voor mijn iPod-je :drank: Op de 3GS van mijn vriendin wel, werkt erg mooi/goed. :banaan: Merk alleen wel dat sommige apps nog even aangepast moeten worden om het maximale er uit te halen. Zelf binnenkort maar eens een iPhone 4 op de kop zien te tikken... :thumbup:

En twee keer op de home-toets brengt inderdaad de openstaande/recente apps. Als je naar rechts schuift met je vinger krijg je een soort iPod-widget. (als je muziek hebt spelen in ieder geval)

Link naar reactie

Gisteravond mijn iPhone 3G geupdate naar OS4. Duurde wel lang omdat er 6GB aan muziek op mijn iPod staat die moest worden gebackupped en gerestored.

Ook crashte de update met een vreemde melding dat ik een simlock heb. Maar na herstarten werd de update afgemaakt en nu werkt ie prima.

Conclusies:

- Heel blij met mappen/folders

- Heel blij met nieuwe mail-app die beter samenwerkt met Microsoft Exchange/Activesync. Mijn agenda lijkt nu helemaal goed te worden gesynchroniseerd met de server op het werk.

- Heel blij met de grouping van samenhorende emails. Veel overzichtelijker (wanneer krijg ik eindelijk Office2010 op mijn werk ipv Office2003 ?)

- Het bijhouden van het aantal tekens bij een SMS werkt niet altijd. Zitten nog wat foutjes is die hersteld moeten worden

- iBooks is leuk, maar wel sloom, en het beeld blijft natuurlijk wel te klein voor het lezen van een boek.

- iPhone werkt nog steeds goed. Wel lijkt de reactie op sommige acties ietsjes trager als daarvoor maar de voordelen van OS4 maken dat meer dan goed !

Mooi dus dat OS4 en....sparen voor een iPad zodat boeken lezen e.d. ook echt goed kan.

Peter

Link naar reactie
Conclusies:

- Het bijhouden van het aantal tekens bij een SMS werkt niet altijd. Zitten nog wat foutjes is die hersteld moeten worden

Ik begreep dat ie pas begon te tellen nadat je de eerste regel vol had getypt...

Link naar reactie

Yep, eens. Wel een beetje een domper dat sommige features niet beschikbaar zijn voor de 3G... Ach, zal ook wel deels een verkooptruc zijn naast de ´hardwarebeperkingen´. Dus geen multitasking en background voor de 3G gebruikers.

Link naar reactie

En de spraakbediening waar kan die zitten,leuk om te vragen hoe laat het is of om te bellen.

En jammer dat het BT toetsenbord niet werkt.

Hebben jullie WhatsApp al, gratis SMSen(chat0 voor eenmalig €0,79

Link naar reactie

Voor de 3G users en 3GS users met oude bootrom: de eerste jailbreak is uit :)

Dus wil je multi-tasken, dan ff jailbreaken en backgrounder (gratis) installeren.

Bovendien kun je je 3G overclocken na een jailbreak, weet echter niet of dat merkbaar winst oplevert qua snelheid (qua batterijduur ongetwijfeld niet :))

http://www.iphoneclub.nl/77528/iphone-dev-...-uit-jailbreak/

Link naar reactie

Gebruik WhatsApp nu een maand of twee denk ik, na tip van RvE en Zzzandman.

Fijne App, wanneer push notificaties aan staan (wat je dus doet, anders heb je weinig aan die app) dan is de batterij (nog) sneller leeg.

Link naar reactie

Zijn er trouwens mensen die binnenkort naar Frankrijk of Engeland gaan? Anders mag je voor mij wel een simlock vrije iPhone 4 32GB Black meenemen... :rolleyes: (en wellicht is er vanuit hier meer interesse??)

Link naar reactie
Zijn er trouwens mensen die binnenkort naar Frankrijk of Engeland gaan?)

We hebben een forum member in the UK, misschien kun je zo een parallelimportje opzetten. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.