Ga naar inhoud

iPhone tip...


bridders

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

En Yankie wat is je eerste indruk van dit apparaat?

Link naar reactie

Sommigen zullen hem al wel kennen, maar sommigen ook niet.

Het programmaatje "Flitsmeister" op je iphone is zeer zeker de moeite waard. :kisstogether:

Vermeld alle actuele mobiele flitscontroles, handig als je met de ZZZ(Z) op stap bent....

Dit programmaatje heeft zich bij mij ruimschoots terug verdiend, kost ongeveer €2,50.

RJ

Link naar reactie

Kwam dit tegen over de Ipad

Link naar reactie
  • 2 weken later...
En Yankie wat is je eerste indruk van dit apparaat?

Hij is echt superdepuper Ralf. Ik had 'm zaterdag bij me maar er was geen tijd voor.

Hoog hebbeding gehalte natuurlijk.

Vooral de app's die ze speciaal voor de Ipad maken zien er echt retegaaf uit.

Het apparaat is handzaam, compact en gaat echt de hele dag mee. Ook als je continu op het internet etc. zit.

Het apparaat ligt steeds op de bank omdat Annelies er steeds mee bezig is.

img0014medium.png

screensaver en tegelijk vissen met een hengel.

Zakelijk lijkt het net of je een blocnote in een hoesje bij je hebt. Geruizeloos snel aantekeningenvastleggen. ben bezig om mijn powerpints over te zetten maar dat zit nog wel werk aan. Het is natuurlijk geen echte laptop. Typen gaat goed maar is vermoeiender dan een laptop.

img0007medium.png

Weerbericht met bewegende beelden en geen landkaartjes meer.

Met name de grafische kwaliteiten en de enorm snelheid zowel op het apparaat als op het internet is indrukwekkend. Geluid is goed.

Nadeel is dat je alles via I-tunes met een kabeltje moet overpompen. Best achterlijk maar ze willen natuurlijk het gesloten systeem intact houden.

img0008medium.png

USA Today: nieuws in hoog grafische beelden

Ik gebruik 'm voor Foto's, films, veel internetten op de bank, aantekeningen bij meetings en waarschijnlijk powerpoints als dat goed werkt.

Verder natuurlijk heel veel prachtige nieuwsapps, lonely planet etc.

Mijn zoon heeft een eigen exemplaar want hij zat de hele tijd zo'n vliegspel te spelen. Werd er niet goed van. (scherm omhoog, omlaag, links rechts, explosies en mitrailleurgeluiden.) Doe dat maar effe ergens anders.

img0012medium.png

Schijtspel

img0013medium.png

Navigatie Lonely planet

Link naar reactie
  • Administrator
iPhone 4 is on the way!

Uncle Steve is eindelijk wakker geworden... het kan in HD filmen.

Nu nog geschikt voor andere providers en misschien overweeg ik ook een aanschaf :kisstogether:

Link naar reactie
misschien overweeg ik ook een aanschaf :kisstogether:

ik vond je leuker in je rol als "Samsung Windows mobile phones rule!" troll, Rob :kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator
ik vond je leuker in je rol als "Samsung Windows mobile phones rule!" troll, Rob :rolleyes:

Heb een aanbieding gehad voor een andere rol :kisstogether:

Zonder gekheid... ik vind het bezopen dat er slechts 1 officiele provider is voor Nederland en dat is ook een reden dat ik geen iPhone wil. Zodra er keuze is, ach... wie weet :kisstogether:

Link naar reactie
Zonder gekheid... ik vind het bezopen dat er slechts 1 officiele provider is voor Nederland en dat is ook een reden dat ik geen iPhone wil. Zodra er keuze is, ach... wie weet :unsure:

Ehhhh, ik heb al zo'n 20 jaar een kpn mobile sim en daar werkt de Iphone ook prima op hoor. Het is een beetje de Rayban onder de phones om in jou taal te spreken <_<:schater: ;)

Link naar reactie
Zodra er keuze is, ach... wie weet :unsure:

Ik zat al bij T-mobile toen de iphone 3G hier kwam en ben eigenlijk altijd wel tevreden geweest met netwerk. Okay, hier in Limboland niet overal 3G, maar ik zou voor die paar Limbo's ook niet massaal masten bij gaan planten als ik T-mobile was.

...totdat dat gedoe begon op het netwerk. Ik zat vrijdagavond naast Lotte op een terras in Valkenburg, allebei iPhone, zij KPN, ik T-mobile. De snelheid van het internet op KPN leek wel meer dan het dubbele van T-mobile. <_<

Ik vraag me zowiezo af of Apple NL er nog wel zo happig op is om het succes van hun telefoon te verbinden aan 1 provider die openlijk toegeeft dat je blij mag zijn als je een keer kan bellen/gebeld kan worden, laat staan een internetverbinding op kan zetten. We zullen zien.

Link naar reactie

Is er al wat bekend over de release in Nederland? Ik heb begrepen in juli, maar meer details ben ik nog niet tegen gekomen... (en liever inderdaad niet meer bij t-mobile, na 5 jaar wel een keer zat van...)

Link naar reactie
  • Administrator
De snelheid van het internet op KPN leek wel meer dan het dubbele van T-mobile.

De snelheden van de diverse KPN onderdelen schelen ook nog wel behoorlijk onderling. Ik heb zowel een KPN (dit jaar voor 't eerst) als Telfort (al zeker 10 jaar) abonnement en de internetsnelheid van Telfort is ongeveer 1,5x die van de KPN als ik ze vergelijk, terwijl ze allebei van hetzelfde netwerk gebruik (kunnen) maken.

Een beetje NMA zou de exclusieve levering van T-Mobile eens onder de loupe moeten nemen. 't is te zot voor woorden dat je via onofficiele truukjes je iPhone geschikt moet (laten) maken voor een ander netwerk. Snap Apple in deze ook niet helemaal inderdaad.

Link naar reactie

Tethering ook 4.0 gefixed :unsure:

Voor de freaks: KPN simlockvrije 3GS:

Na veel gepiel bleek tethering op KPN heel simpel te zijn.

Ga naar Settings/General/Network/Cellular Data Network.

Vul in dit scherm overal achter APN 'internet' in.

Zeer belangrijk:

Voer een koude start uit. Dat wil zeggen, zet je iPhone uit door de aan/uit button een seconde of vijf ingedrukt te houden en doe de 'slide to power off'.

Zet hem nu weer aan

Nu zie je onder Settings/General/Network de optie 'Internet Tethering'.

Link naar reactie

Yankee, heb jij een developers 4.0? Kunnen non-developers deze ook updaten of is het wachten tot 21 juni?

Mijn Iphone, 3gs locked Tmobile.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.