Ga naar inhoud

iPhone tip...


bridders

Aanbevolen berichten

Dit is echt TOP....

Wel even opletten... bij instellingen de functie "Send Statistics" uit zetten als je het niet gebruikt!!

Mijn ervaring is dat het van directe invloed is op het batterij gebruik :punk: , zeker als je meerdere plaatsen hebt binnengehaald!

Gr. RJ

Link naar reactie
  • 2 weken later...
iPhone syncen met Windows Mediaplayer zodat je van iTunes af bent ;)

Beetje omslachtig niet? Moet ik eerst Microsoft Windows Mediaplayer op mijn Mac installeren om dit tooltje te kunnen gebruiken :thumbup:

Link naar reactie
Voor de liefhebbers die niet met iTunes willen werken of die makkelijk hun muziekcollectie willen voorzien van 'tags' en album-covers e.d.:

Probeer eens: http://www.mediamonkey.com/

Perfecte PC applicatie om je muziek te beheren. Kan ook synchroniseren met de iPhone en kost € 0,00

Echt een aanrader !

EN ... het mooie van mediamonkey is dat je ook muziek VANAF elke iPod naar je PC kunt kopieren!

Link naar reactie

En dat Mediamonkey je library op de iPhone corrupt maakt, vervolgens bij een update via iTunes dit niet kan herstellen en vraagt om een backup terug te zetten en er geen enkele keuze meer is om de backup terug te zetten. Het is maar dat je het weet als je een orignalo iPhonert bent...

Link naar reactie
... iPhone corrupt maakt....niet kan herstellen....geen enkele keuze meer...

goede tips Bas. Dus ook hier: originalo ruled :m:

Link naar reactie

Weet niet of het hier thuis hoort maar ach ik ben het dus wat kan mij het schelen. Iemand een idee hoe ik de telefoon nummers van de sim naar de harde schijf van de Iphone kopiëer. Heb net een duo kaart en moet de oude sim deactiveren dus alle nummers gaan dan verloren. Behalve als ik ze kan kopiëren naar de Phone zelf. Het zou zonde zijn als ik de vaste telefoon in de nieuwe daily niet kan gebruiken :m:

Link naar reactie
Iemand een idee hoe ik de telefoon nummers van de sim naar de harde schijf van de Iphone kopiëer.

Yep! ga naar:

instellingen -> mail, contacten, agenda

scroll dan heeeel ver door naar onderen, tot je de knop "importeer simcontacten" ziet.

2010-05-10%2021:39:13%200200.jpg

Link naar reactie
Weet niet of het hier thuis hoort maar ach ik ben het dus wat kan mij het schelen. Iemand een idee hoe ik de telefoon nummers van de sim naar de harde schijf van de Iphone kopiëer. Heb net een duo kaart en moet de oude sim deactiveren dus alle nummers gaan dan verloren. Behalve als ik ze kan kopiëren naar de Phone zelf. Het zou zonde zijn als ik de vaste telefoon in de nieuwe daily niet kan gebruiken :m:

Moet nu even offerte afmaken. Stuur je straks wel How to.

te laat. :blink:

Link naar reactie
Ahhh, dat had ik al gedaan maar kreeg geen bevestiging dat het op de harde schijf staat. Wist het dus niet zeker. Bedankt Ruud :m:

you're welcome. je zou de geimporteerde contacten vanzelf tegen moeten komen in Contacten. Maar het kan zijn dat ie ze in een aparte groep heeft gepropt.

Als je naar Contacten gaat, opent ie de laatst geopende groep. Klik dan even linksboven op "Groepen", dan krijg je een overzicht van alle contact-groepen op je telefoon. Daar kun je het beste "alle contacten" kiezen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.