Ga naar inhoud

Beterschap, Frank / (S)toploss


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Joh (S)toploss, da's ff schrikken!!!

Hopelijk herstel je snel en wordt je ook weer helemaal de oude. Zal wel ff spannend blijven, zo'n infarct gaat je niet in de koude kleren zitten.

Heel veel sterkte in ieder geval met het herstel en het verwerken van de schrik, ook namens The Bob (ook Frank :wave:).

Link naar reactie

Ik heb even de aanleiding voor dit topic gemist maar uit het verhaal van ZZazkia begrijp dat er iets met een infarct is? Ga nog wel even verder speuren op het forum, in ieder geval wens ik Frank ook beterschap (duurde ook even voor ik wist welke Frank!?!). Nou, sterkte!

Link naar reactie
Ik heb even de aanleiding voor dit topic gemist maar uit het verhaal van ZZazkia begrijp dat er iets met een infarct is? Ga nog wel even verder speuren op het forum, in ieder geval wens ik Frank ook beterschap (duurde ook even voor ik wist welke Frank!?!). Nou, sterkte!

stop maar met zoeken Nadia ..... dit draadje

Net ook een vervelende mail ontvangen van Stoploss(Frank)dat hij een hartinfarct heeft gehad,ondertussen ook al gedottert en het gaat goed/redelijk naar omstandigheden,hij maakt er zelf niet een melding van maar mag het wel melden.

Via deze weg sterkte voor beide.

Link naar reactie

Beterschap Frank.

Je zult in ieder geval na het dotteren je minder vermoeid gaan voelen.

Mijn broer heeft recentelijk het zelfde gehad.

Veel visolie (je weet wel die lepel levertraan die je moeder je elke dag opdrong) tot je nemen, daar blijven je aderen soepel bij.

Mijn broer heeft er erge baat bij.

Ook zo nu en dan de boot afhouwen :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.