Ga naar inhoud

Beterschap, Frank / (S)toploss

RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beterschap Frank! We hopen weer snel wat van je te horen.

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Sterkte en beterschap Frank ! :rolleyes:

Geplaatst:

Joh (S)toploss, da's ff schrikken!!!

Hopelijk herstel je snel en wordt je ook weer helemaal de oude. Zal wel ff spannend blijven, zo'n infarct gaat je niet in de koude kleren zitten.

Heel veel sterkte in ieder geval met het herstel en het verwerken van de schrik, ook namens The Bob (ook Frank :wave:).

Geplaatst:

Tjezus Frank wat maak je me nou, ik organiseer voor jouw een exclusieve rit :D Ik hoop dat je snel hersteld en wens je van harte beterschap. Uiteraard gaan wij nog eens Duitsland in als je gezondheid het weer toelaat :wave:

Geplaatst:

Frank, van harte beterschap. Vervelend zo'n ingreep maar de kwaliteit van leven gaat daarna met sprongen vooruit.

Geplaatst:

Beste Frank,

Heb je nog niet mogen ontmoeten maar wens je veel beterschap en energie de komende periode.

Hoop je gauw aan te ontmoeten op een treffen.

Groeten,

Yangkie & Annelies

Geplaatst:

Ik heb even de aanleiding voor dit topic gemist maar uit het verhaal van ZZazkia begrijp dat er iets met een infarct is? Ga nog wel even verder speuren op het forum, in ieder geval wens ik Frank ook beterschap (duurde ook even voor ik wist welke Frank!?!). Nou, sterkte!

Geplaatst:
Ik heb even de aanleiding voor dit topic gemist maar uit het verhaal van ZZazkia begrijp dat er iets met een infarct is? Ga nog wel even verder speuren op het forum, in ieder geval wens ik Frank ook beterschap (duurde ook even voor ik wist welke Frank!?!). Nou, sterkte!

stop maar met zoeken Nadia ..... dit draadje

Net ook een vervelende mail ontvangen van Stoploss(Frank)dat hij een hartinfarct heeft gehad,ondertussen ook al gedottert en het gaat goed/redelijk naar omstandigheden,hij maakt er zelf niet een melding van maar mag het wel melden.

Via deze weg sterkte voor beide.

Geplaatst:

Beterschap en sterkte toegewenst van ons bij de herstelperiode! Dit is inderdaad schrikken..

Geplaatst:

Ook vanuit Dordrecht sterkte en beterschap.

IvoZ3 en Jenny

Geplaatst:

Dat is inderdaad ff schrikken Frank, vooral voor jou zelf denk ik.

Gelukkig snel behandeld en hopelijk ben je snel weer de oude of liever "the new and improved".

Beterschap.

Geplaatst:

Beterschap Frank.

Je zult in ieder geval na het dotteren je minder vermoeid gaan voelen.

Mijn broer heeft recentelijk het zelfde gehad.

Veel visolie (je weet wel die lepel levertraan die je moeder je elke dag opdrong) tot je nemen, daar blijven je aderen soepel bij.

Mijn broer heeft er erge baat bij.

Ook zo nu en dan de boot afhouwen :D

Geplaatst:

Frank, beterschap gewenst vanaf de andere kant van de wijkertunnel kerel!

rustig aan, hopelijk tot snel op een rit of zomaar op de A9 :D

Geplaatst:

Frank, beterschap toegewenst van over het water.

Dat zet ons (je leeftijdsgenoten) toch weer aan het denken :wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen