Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Huub

Aanbevolen berichten

Hier het reactie topic van de tourrit De Land van Maas & Waal rit 17 juni 2007

Post hier je zin/onzin en foto's van de meeting/tourrit.

Alvast mijn complimenten voor de geslaagde dag/organisatie en wat was het weer weer super :wave::thumbup::blink:

image001.jpg

aangepast door Huub
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alvast mijn complimenten voor de geslaagde dag/organisatie en wat was het weer weer super B) :kisstogether:

Wat Huub voor de rit al wist te vertellen is beslist bewaarheid: uitstekende dag, prima weer en een werkelijk schitterende route! Mooi stuk Nederland gezien vandaag. Hartelijk bedankt voor jullie inspanningen, Joost, Bianca, Simon en Cara! :thumbup:

Link naar reactie

Het was zeker een geweldige dag! B) organisatie bedankt, het wazzz prima geregeld allemaal. Prima om alle bekenden de hand te schudden en even bij te babbelen en uiteraard weer wat andere forummers te leren kennen.

Klein minnetje ;) Helaas was het rondje Duitsland erg kort (net als de uitvoegstrook... :sleepy: ) volgende keer extra lusje Autobahn voor de onrustige rechtervoetjes onder ons. Verder top! donut van Ruud was helemaal smullen, lekkerst voor het laatst :thumbup:

Huub, je QP op 19'' is voor mij dagwinnaar! :kisstogether:

Wat Huub voor de rit al wist te vertellen is beslist bewaarheid: uitstekende dag, prima weer en een werkelijk schitterende route! Mooi stuk Nederland gezien vandaag. Hartelijk bedankt voor jullie inspanningen, Joost, Bianca, Simon en Cara! :thumbup:
aangepast door MdV
Link naar reactie

Joost, Bianca, Simon en Cara met twee woorden heerlijke dag!!!,

complimenten voor de professionele aanpak in alle opzichten :kisstogether: ,

Forummembers die ik wel en niet heb gesproken/gezien bedankt voor de gezellige dag.

MDV,Rob en Roger was een leuke terugrit

@Roger je rechterachterremlicht doet het nog steeds niet :thumbup:

aangepast door Huub
Link naar reactie
Joost, Bianca, Simon en Cara,

Bedankt voor deze superorganisatie.

Sluiten we ons helemaal bij aan :kisstogether: .

Leuk dat we badges hadden, leer je wat gezichten kennen bij de nicknames.

Voor ons de eerste keer, maar niet de laatste, dat is zeker.

Ralf en Ingeborg

Zie hier voor :thumbup:

Link naar reactie

Hulde aan Joost, Bianca, Simon en Cara fantastische dag gehad PERFECT georganiseerd en een mooie rit B) Wij hebben genoten! Ik kwam alleen wat Duits asfalt tekort zoals Martijn ook aangeeft :schater:

Nog even :thumbup:

Veerle en Rob bedankt voor het fantastisch ontbijt :thumbup:

Ruud, je kan niet alleen sleutelen maar ook nog een aardig rondje rijden :sleepy:

Huub, wellicht kon je mijn remlichten niet meer zien door de afstand :kisstogether:

PS, lekker even blazen op de terugweg hé, ik vind dat je een dikke QP!! hebt maar dat ga ik niet werelkundig maken op het forum als roadster rijder

Groet,

Roger

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Huub, wellicht kon je mijn remlichten niet meer zien door de afstand :kisstogether:

Heb je gelijk in was je zo snel voorbij en heb alleen je koplampen kleiner zien worden. :thumbup:

Link naar reactie

Net terug!!!

Het was een super dag!!!

Lekker gegeten... prima gedronken.. en nu slapen! :kisstogether:

Link naar reactie

Ik ben zelfs nog bruin geworden vandaag :thumbup: wat een super rit hulde aan de organisatie B) PERFEKTO.

En tussen neus en lippen door ook nog even de 200Km aangetipt errug lekker :kisstogether:

In de dorpjes leek het wel een avondvierdaagse met al die zwaaiende mensen langs de kant, miste alleen het snoep :thumbup:

Link naar reactie

Ik sluit me volledig bij de vorige posters aan.

Het was geweldig georganiseerd :kisstogether: en dus voor herhaling vatbaar.

Wie organiseerd nu de volgende rit??????????

En voor nu welterusten. Het zal goed slapen zijn na zo'n dagje open rijden.

Link naar reactie

Bedankt voor alle complimenten :thumbup: B)

Wij hebben ook een geweldige dag gehad en de rit is ook precies geworden als we gehoopt hadden. Nou ja... op die paar verdwaalde zielen na. Ik ben me nog steeds aan het afvragen waar die groep van 30 ZZZtjes nou naar toe gereden is?!!?... Niet in de richting die we eigenlijk dachten, want ik herken de lokatie van de foto's niet. Wat een smal weggetje hebben jullie gevonden zeg :schater: :schater: , geweldig die foto's van het keren... :schater: :schater:

Om tien uur zijn we uiteindelijk vertrokken bij de Engel, na een vermoeiende maar geweldig gave dag.

Thanks everybody, voor de grote opkomst en alle gezelligheid :kisstogether:

Link naar reactie
In de dorpjes leek het wel een avondvierdaagse met al die zwaaiende mensen langs de kant, miste alleen het snoep :kisstogether:

Wat ook leuk was waren de opmerkingen die we kregen......

De beste door mij gehoord (in Haps):

2 Wielrenners op mooie carbon fietsjes. Zegt de ene tegen de ander : 'Tja, die kunnen zeker geen fiets betalen, hahaha' :schater:

Link naar reactie

Wij hebben ook een geweldige dag gehad en de rit is ook precies geworden als we gehoopt hadden. Nou ja... op die paar verdwaalde zielen na. Ik ben me nog steeds aan het afvragen waar die groep van 30 ZZZtjes nou naar toe gereden is?!!?... Niet in de richting die we eigenlijk dachten, want ik herken de lokatie van de foto's niet. Wat een smal weggetje hebben jullie gevonden zeg :schater: :schater: , geweldig die foto's van het keren... :schater: :schater:

Ik dacht dat we een nederlands record aan het zetten waren met meeste autos tegelijk keren van hetzelfde type :kisstogether:

Wij vonden het vreemd dat de andere 30 niet meededen :schater:

p.s. Simon je rechterachterlicht is kapot.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.