Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Huub

Aanbevolen berichten

Ik was voor de eerste keer mee maar er komt komt zeker een volgende keer, het was super.

Iedereen bedankt en dan in het groot de organisatoren.

Wij reden jullie in de ochtend voorbij toch wij reden in de zwarte QPe :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was er trouwens al bekend wie de mooiste Z3/Z4 van de dag had, of is dat bij het diner verteld. Daar was ik namelijk niet bij.

zedri

Link naar reactie
Maar voor iedereen die denkt dat dat de organisatie nu wel genoeg veren in haar kont gestoken heeft gekregen en dat er niets meer toe te voegen is aan al die mooie woorden en plaatjes...

Schroom niet; ik vind het wel prettig al die veren :wave: ;)

Okay, even mijn kippen kaal plukken want óók ik en Co-Piloot hebben ontZettend genoten van de dag.

Als ik er nu aan terugdenk gaan de volgende brain-waves door me heen:

- Yes, we kunnen stellen dat we geluk hebben gehad met het weer: Droog en gelukkig niet té warm...

- Het bij aankomst al duidelijk was dat het nieuwe record van 60 Z'ts de vraag opleverde:

Hoe gaan Ze dit in goede banen geleiden ?

Nou, dat bleek dus achteraf perfect geregeld te Zijn...

- Naambadges: Geweldig, Zéér mooi gemaakt trouwens, en wat een goed idee om er een 'ik blijf eten' herkenning op te Zetten...

- BMW vlaggen Zowel bij de start/aankomst als de lunch Zorgde voor extra sfeer...

- Het had ook de 'Gelovigen-Route" kunnen heten, er stonden hier en daar net Zoveel kerkjes als huiZen...

- We (Co & ik) vinden Limburg toch maar erg volgebouwd en druk nu we terugkijken op ritten van elders...

- De haren bij JeZus aan het kruis rechtop stonden toen de kudde Z'ts het plein opkwamen...

(Als er maar geen klaagbrief komt vanuit het Vaticaan)

- Dat er weer een aantal mensen 'scheur-kicks' hadden en wilden gassen...

- De onverwachte stops onderweg weer voor de bekende taferelen Zorgde Zoals:

Vlug een sigaretje...En die van jou...FotoFotoFoto...Beentjes strekken...

- Zedri terug in haar 1e BMW Dealer-plaats Goch is geweest en ook in Kléve, waar Ze een dik jaar heeft gewoond...

- De afgelopen nacht niet slapen mij inderdaad opbreekt, bij de militaire begraafplaats was ik écht een Zombie...

- Dat je met MarcelZ3 maar geen tijd genoeg kunt doorbrengen, ook al is het onder een brug ergens in het weiland...

- Onverwacht naar huis ga met de prijs: 'De mooiste Z van de dag'...

- De terugweg lastig rijden was door de extreme regen...

- Dat ik de foto's bekijk en nog steeds veel geZichten niet herken...

Bedankt, ook namens Math (Co-Piloot) en wellicht tot een volgende keer, Limbo FreetZZZ... :wave:

(Bianca, ik krijg de veren er niet uit...Mag het ook iets anders Zijn ?... :rolleyes: )

DeZe foto wil ik graag toevoegen: De perfect uitgeZette route:

letterzhy5.jpg

Link naar reactie

Vergeet ik bijna het leukste moment:

Al voor het vertrek was ik benieuwd naar de uitstraling van de kerncentrale in Dodewaard...

Hoe schrijf ik dat nu ?... :wave: Uitstraling---dode waard...

Nou, ik bedoel: Wat maakt dat gebouw voor een indruk op mij...Toch veel in het nieuws geweest.

Nu rijd ik terhoogte hiervan aan kop van een klein groepje waarvan ook Marcel deel uit maakte.

Dus ik Zie die centrale en dacht: 'Nu eens even rustig rijden en kijken...'

Het was inderdaad een indrukwekkend geZicht:

Zo'n angstaanjagend gebouw met van die enorme stroommasten die de weilanden volgden...Midden in dat mooie stuk Nederland...

Sta ik later met Marcel, Team Montrealblau, onder een brug eentje te smoken Zegt die:

"Waar ligt die kerncentrale eigenlijk ? Die had ik wel eens willen Zien..."

:schater: :schater: Ik dacht dat ik het spontaan liet lopen... :wave:

We moesten Zowat tussen de pallets met vaten uranium door slingeren.

Om ons door te laten hadden Ze Zelfs de deuren van de reactor geopend... :schater: ;)

Volgende keer Marcel... :rolleyes:

Link naar reactie
Okay, even mijn kippen kaal plukken want óók ik en Co-Piloot hebben ontZettend genoten van de dag. (....)

(Bianca, ik krijg de veren er niet uit...Mag het ook iets anders Zijn ?... :wave: )

:rolleyes: Laat die arme kippen hun veren maar houden, jouw verhaal maakt mij ook al blij ;) :wave:

Link naar reactie
Okay, even mijn kippen kaal plukken want óók ik en Co-Piloot hebben ontZettend genoten van de dag.

Als ik er nu aan terugdenk gaan de volgende brain-waves door me heen:

- Yes, we kunnen stellen dat we geluk hebben gehad met het weer: Droog en gelukkig niet té warm...

- Het bij aankomst al duidelijk was dat het nieuwe record van 60 Z'ts de vraag opleverde:

Hoe gaan Ze dit in goede banen geleiden ?

Nou, dat bleek dus achteraf perfect geregeld te Zijn...

- Naambadges: Geweldig, Zéér mooi gemaakt trouwens, en wat een goed idee om er een 'ik blijf eten' herkenning op te Zetten...

- BMW vlaggen Zowel bij de start/aankomst als de lunch Zorgde voor extra sfeer...

- Het had ook de 'Gelovigen-Route" kunnen heten, er stonden hier en daar net Zoveel kerkjes als huiZen...

- We (Co & ik) vinden Limburg toch maar erg volgebouwd en druk nu we terugkijken op ritten van elders...

- De haren bij JeZus aan het kruis rechtop stonden toen de kudde Z'ts het plein opkwamen...

(Als er maar geen klaagbrief komt vanuit het Vaticaan)

- Dat er weer een aantal mensen 'scheur-kicks' hadden en wilden gassen...

- De onverwachte stops onderweg weer voor de bekende taferelen Zorgde Zoals:

Vlug een sigaretje...En die van jou...FotoFotoFoto...Beentjes strekken...

- Zedri terug in haar 1e BMW Dealer-plaats Goch is geweest en ook in Kléve, waar Ze een dik jaar heeft gewoond...

- De afgelopen nacht niet slapen mij inderdaad opbreekt, bij de militaire begraafplaats was ik écht een Zombie...

- Dat je met MarcelZ3 maar geen tijd genoeg kunt doorbrengen, ook al is het onder een brug ergens in het weiland...

- Onverwacht naar huis ga met de prijs: 'De mooiste Z van de dag'...

- De terugweg lastig rijden was door de extreme regen...

- Dat ik de foto's bekijk en nog steeds veel geZichten niet herken...

Bedankt, ook namens Math (Co-Piloot) en wellicht tot een volgende keer, Limbo FreetZZZ... :lol:

(Bianca, ik krijg de veren er niet uit...Mag het ook iets anders Zijn ?... :thumbup: )

DeZe foto wil ik graag toevoegen: De perfect uitgeZette route:

letterzhy5.jpg

Ik volg altijd allez wat me enigszinz bekend voorkomt ;)

Link naar reactie
Nu rijd ik terhoogte hiervan aan kop van een klein groepje waarvan ook Marcel deel uit maakte.

Dus ik Zie die centrale en dacht: 'Nu eens even rustig rijden en kijken...'

Het was inderdaad een indrukwekkend geZicht:

Zo'n angstaanjagend gebouw met van die enorme stroommasten die de weilanden volgden...Midden in dat mooie stuk Nederland...

Die grote centrale met een rokende pijp en met de stroommasten die jij zag is de Kolengestookte Nijmeegse Electriciteits Centrale.

kn2040e.jpg

De kerncentrale van Dodewaard is al deels ontmanteld. De schoorsteen (jawel deze kerncentrale had een schoorsteen) en electriciteitsmastjes (capaciteit van de centrale was net genoeg om het eigen dorp van electriciteit te voorzien) zijn al weg. Er is alleen nog een qua uiterlijk vrij eenvoudig bedrijfsgebouw te zien. Enige wat opvalt is de grote gracht en het hoge hekwerk met bewakingscamera's hieromheen. Ik denk niet eens dat je het opgevallen is toen je er langs reed.

20050512_vi_slot_08.jpg

Link naar reactie
Simon, hartelijk dank voor het regelen van mijn speciale voederbakje :groupwave: :groupwave:

Eeeh It was not me.... wil je daar Joost voor bedanken.

Link naar reactie
Eeeh It was not me.... wil je daar Joost voor bedanken.

O, sorry, sorry, sorry Joost ;) :newblush::newblush:

Ik heb per ongeluk Simon getypt, zie ik ook nu pas, ik weet uiteraard maar al te goed dat jij het was want ik heb met je ge-PB-t en je op de dag zelf ook al meerdere malen bedankt :newblush::mellow:

Kun je me please, please, please vergeven :newblush:

Alsnog DANK !!!

:groupwave::groupwave::birthday: ;) ;) ;)

Link naar reactie
Die grote centrale met een rokende pijp en met de stroommasten die jij zag is de Kolengestookte Nijmeegse Electriciteits Centrale.

De kerncentrale van Dodewaard is al deels ontmanteld.

......Zegt Marcel: "Ik Zou die Nijmeegse Electriciteits Centrale wel eens willen Zien"...

Dus Zeg ík: We reden er Zojuist langs... :groupwave::schater:

Daar gaat mijn verhaaltje...Maar ik werd er tóch bang van...BRRR... :groupwave:

Link naar reactie
......Zegt Marcel: "Ik Zou die Nijmeegse Electriciteits Centrale wel eens willen Zien"...

Dus Zeg ík: We reden er Zojuist langs... :rolleyes::schater:

Daar gaat mijn verhaaltje...Maar ik werd er tóch bang van...BRRR... :D

Sorry :thumbup:

Link naar reactie
Sorry :rolleyes:

Nergens voor nodig, je hebt gewoon gelijk. Dit hoort nu ook bij de mooie herinneringen... :thumbup:

Link naar reactie
O, sorry, sorry, sorry Joost :newblush::newblush::newblush:

Ik heb per ongeluk Simon getypt, zie ik ook nu pas, ik weet uiteraard maar al te goed dat jij het was want ik heb met je ge-PB-t en je op de dag zelf ook al meerdere malen bedankt :newblush::mellow:

Kun je me please, please, please vergeven :newblush:

Alsnog DANK !!!

<_<:angry: -_- ;) :kisstogether::kisstogether:

Tja hoe kan ik je nu niet meer vergeven....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.