Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Huub

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hier het reactie topic van de tourrit De Land van Maas & Waal rit 17 juni 2007

Post hier je zin/onzin en foto's van de meeting/tourrit.

Alvast mijn complimenten voor de geslaagde dag/organisatie en wat was het weer weer super :wave::thumbup::blink:

image001.jpg

aangepast door Huub
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Alvast mijn complimenten voor de geslaagde dag/organisatie en wat was het weer weer super :wave::thumbup::blink:

:schater::schater: Helderziende??

Geplaatst:

Dat was (is) zeker zo :thumbup:

Tevens de organisatie bedankt voor het bijeenhouden van de kudde :kisstogether:

En natuurlijk alle deelnemers voor de massale opkomst

Groeten

Joachim Vy, Andre en Alfred

Geplaatst:
Alvast mijn complimenten voor de geslaagde dag/organisatie en wat was het weer weer super B) :kisstogether:

Wat Huub voor de rit al wist te vertellen is beslist bewaarheid: uitstekende dag, prima weer en een werkelijk schitterende route! Mooi stuk Nederland gezien vandaag. Hartelijk bedankt voor jullie inspanningen, Joost, Bianca, Simon en Cara! :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)

Het was zeker een geweldige dag! B) organisatie bedankt, het wazzz prima geregeld allemaal. Prima om alle bekenden de hand te schudden en even bij te babbelen en uiteraard weer wat andere forummers te leren kennen.

Klein minnetje ;) Helaas was het rondje Duitsland erg kort (net als de uitvoegstrook... :sleepy: ) volgende keer extra lusje Autobahn voor de onrustige rechtervoetjes onder ons. Verder top! donut van Ruud was helemaal smullen, lekkerst voor het laatst :thumbup:

Huub, je QP op 19'' is voor mij dagwinnaar! :kisstogether:

Wat Huub voor de rit al wist te vertellen is beslist bewaarheid: uitstekende dag, prima weer en een werkelijk schitterende route! Mooi stuk Nederland gezien vandaag. Hartelijk bedankt voor jullie inspanningen, Joost, Bianca, Simon en Cara! :thumbup:
aangepast door MdV
Geplaatst: (aangepast)

Joost, Bianca, Simon en Cara met twee woorden heerlijke dag!!!,

complimenten voor de professionele aanpak in alle opzichten :kisstogether: ,

Forummembers die ik wel en niet heb gesproken/gezien bedankt voor de gezellige dag.

MDV,Rob en Roger was een leuke terugrit

@Roger je rechterachterremlicht doet het nog steeds niet :thumbup:

aangepast door Huub
Geplaatst:

Joost, Bianca, Simon en Cara,

Bedankt voor deze superorganisatie. Het was geweldig! En wat een PK geweld allemaal.

Groeten, Bas

Geplaatst:
Joost, Bianca, Simon en Cara,

Bedankt voor deze superorganisatie.

Sluiten we ons helemaal bij aan :kisstogether: .

Leuk dat we badges hadden, leer je wat gezichten kennen bij de nicknames.

Voor ons de eerste keer, maar niet de laatste, dat is zeker.

Ralf en Ingeborg

Zie hier voor :thumbup:

Geplaatst: (aangepast)

Hulde aan Joost, Bianca, Simon en Cara fantastische dag gehad PERFECT georganiseerd en een mooie rit B) Wij hebben genoten! Ik kwam alleen wat Duits asfalt tekort zoals Martijn ook aangeeft :schater:

Nog even :thumbup:

Veerle en Rob bedankt voor het fantastisch ontbijt :thumbup:

Ruud, je kan niet alleen sleutelen maar ook nog een aardig rondje rijden :sleepy:

Huub, wellicht kon je mijn remlichten niet meer zien door de afstand :kisstogether:

PS, lekker even blazen op de terugweg hé, ik vind dat je een dikke QP!! hebt maar dat ga ik niet werelkundig maken op het forum als roadster rijder

Groet,

Roger

aangepast door z3mroadster
Geplaatst:
Huub, wellicht kon je mijn remlichten niet meer zien door de afstand :kisstogether:

Heb je gelijk in was je zo snel voorbij en heb alleen je koplampen kleiner zien worden. :thumbup:

Geplaatst:

Net terug!!!

Het was een super dag!!!

Lekker gegeten... prima gedronken.. en nu slapen! :kisstogether:

Geplaatst:
Net terug!!!

Het was een super dag!!!

Lekker gegeten... prima gedronken.. en nu slapen! :kisstogether:

slopen bedoel je B) als je hulp nodig hebt... :thumbup:
Geplaatst:

Ja het was zeker super. bedankt voor de organisatie, petje af. Zeker met zo'n grote club :kisstogether:

Geplaatst:

Super rit met geweldige organisatie! Had nooit verwacht dat 60zzz-jes bij elkaar gehouden konden worden. Wel dus!

Joost, Bianca, Simon en Cara: Mijn complimenten!!! :kisstogether:

Groeten,

/Arno

Geplaatst:

Joost, Bianca, Simon en Cara bedankt voor de geweldig gezellige dag. :kisstogether: Jullie hebben een nieuwe standaard gezet voor de forumritten in de toekomst, zeker voor spoedige herhaling vatbaar. Klasse

Geplaatst:

Ook hiervandaan alle complimenten; wij hebben de middag niet meegereden, maar wel heerlijk genoten tijdens de ochtendrit!! En wat een weertje!

Geplaatst:
Nee hoor, het was echt zo !

Ik had gelijk, het was echt super georganiseerd en bijzonder gezellig!! Ook namens Zzazkia, maar die kan niet meer inloggen (3 glaasjes rosé op hè).

En nu snurken als een Eisenmann hè! :kisstogether:

Geplaatst:

Ik ben zelfs nog bruin geworden vandaag :thumbup: wat een super rit hulde aan de organisatie B) PERFEKTO.

En tussen neus en lippen door ook nog even de 200Km aangetipt errug lekker :kisstogether:

In de dorpjes leek het wel een avondvierdaagse met al die zwaaiende mensen langs de kant, miste alleen het snoep :thumbup:

Geplaatst:

Ik sluit me volledig bij de vorige posters aan.

Het was geweldig georganiseerd :kisstogether: en dus voor herhaling vatbaar.

Wie organiseerd nu de volgende rit??????????

En voor nu welterusten. Het zal goed slapen zijn na zo'n dagje open rijden.

Geplaatst:

Bedankt voor alle complimenten :thumbup: B)

Wij hebben ook een geweldige dag gehad en de rit is ook precies geworden als we gehoopt hadden. Nou ja... op die paar verdwaalde zielen na. Ik ben me nog steeds aan het afvragen waar die groep van 30 ZZZtjes nou naar toe gereden is?!!?... Niet in de richting die we eigenlijk dachten, want ik herken de lokatie van de foto's niet. Wat een smal weggetje hebben jullie gevonden zeg :schater: :schater: , geweldig die foto's van het keren... :schater: :schater:

Om tien uur zijn we uiteindelijk vertrokken bij de Engel, na een vermoeiende maar geweldig gave dag.

Thanks everybody, voor de grote opkomst en alle gezelligheid :kisstogether:

Geplaatst:
In de dorpjes leek het wel een avondvierdaagse met al die zwaaiende mensen langs de kant, miste alleen het snoep :kisstogether:

Wat ook leuk was waren de opmerkingen die we kregen......

De beste door mij gehoord (in Haps):

2 Wielrenners op mooie carbon fietsjes. Zegt de ene tegen de ander : 'Tja, die kunnen zeker geen fiets betalen, hahaha' :schater:

Geplaatst:

Wij hebben ook een geweldige dag gehad en de rit is ook precies geworden als we gehoopt hadden. Nou ja... op die paar verdwaalde zielen na. Ik ben me nog steeds aan het afvragen waar die groep van 30 ZZZtjes nou naar toe gereden is?!!?... Niet in de richting die we eigenlijk dachten, want ik herken de lokatie van de foto's niet. Wat een smal weggetje hebben jullie gevonden zeg :schater: :schater: , geweldig die foto's van het keren... :schater: :schater:

Ik dacht dat we een nederlands record aan het zetten waren met meeste autos tegelijk keren van hetzelfde type :kisstogether:

Wij vonden het vreemd dat de andere 30 niet meededen :schater:

p.s. Simon je rechterachterlicht is kapot.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.