Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Huub

Aanbevolen berichten

Simon, Cara, Joost en Bianca nogmaals bedankt voro de organisatie. We hebben een geweldige dag gehad (heel weekend trouwens). :kisstogether:

Alle medeforummers bedankt voor de gezelligheid.

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Simon, Cara, Joost en Bianca,

Wij zijn voor het eerst mee geweest en waren onder de indruk van de professionele organisatie. Alle 60 Ztjes waren het daar over eens. Heeeeeel goed. :kisstogether:

Geweldig goed sfeer en veel leuke mensen ontmoet. Moesten helaas snel weer weg.

Ga zeker in de toekomst ook een rit organiseren als ik meer forumleden enthousiast krijg.

Yangkie & Annelies

Link naar reactie

Nu ik geslapen heb, en weer wat enerie terug is....

De rit was geniaal........ :thumbup:

Eigenlijk vond ik het ontmoeten van forumleden nog het meest gezellig! Ik had achter elke forumnaam een heel ander gezicht verwacht namelijk!!! Iedereen was erg vriendelijk, gezellig, spontaan, open (ik dicht) en vooral enthousiast over de Z3's en Z4's.

Iedereen die me heeft geholpen met m'n remprobleem, SUPER BEDANKT. (Roger voor die spierkracht, Ruud voor de expertise en Tobiastoeter voor het wegschrapen van wat roest :kisstogether: )

BBQ was prima geregeld. Ik had, wanneer ik een BOB zou hebben, mezelf helemaal klem kunnen zuipen.

Volgende keer ben ik weer van de partij!!! B)

aangepast door Rob
Link naar reactie
Ga zeker in de toekomst ook een rit organiseren als ik meer forumleden enthousiast krijg.

Yangkie & Annelies

Jippie! De volgende rit zit er alweer aan te komen!

Nog even bijkomen van deze superleuke rit ( :kisstogether: voor de superorganisatoren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en dan kunnen we weer op pad! Nou dat is dan weer geregeld :thumbup:

Was leuk om veel nieuwe gezichten te zien! Heb wel even drie keer moeten kijken maar echt waar: er was er 1 met een hardtop bij!!!! :schater: De nieuwe M rijdt fantastisch! En verder was de Limbotafel errug gezellug he!! B)

Al met al echt genoten!!

Link naar reactie

Wat een superdag!! Perfect georganiseerd en een mooie rit. Vooral dat stukje Autobahn was erg leuk. Bij de afrit die veel te snel kwam rook ik de remmen van mijn voorgangers. Heerlijk. Een minpuntje: Deze rit gaat mij veel geld kosten want ik weet het nu zeker. Ik wil een ///M, Ik wil een ///M, Ik wil een ///M

NB Wellicht hebben we er een nieuw forumlid bij want mij co-pilot Moos overweegt serieus om mijn auto over te nemen :thumbup:

Link naar reactie

Ook ik mag niet ontbreken met een woordje van dank aan de organisatie, OOK voor het regelen van het eten voor de overnachters van zaterdag.

Heel erg bedankt, ook namens Ans, we hebben een TOP weekend gehad, alleen de middagrit had van mij wel een uurtje korter gemogen, Z liefhebbers kunnen nogal over hun auto praten hè, gisteravond na thuiskomst was ik helemaal gaar, maar voor de rest hoor je me NIET klagen, erg gezellig gehad. :thumbup:

Link naar reactie
en Tobiastoeter voor het wegschrapen van wat roest :thumbup: )

Het siert Tony als mens denk ik, want hij was zaterdagavond nog verschrikkelijk boos op je wegens je H...ge aktie.

bianca, cara, joost en simon (alfabetisch) nog bedankt. Leuk jullie (+ nog een aantal andere nieuwe gezichten) eens ontmoet te hebben.

Link naar reactie
Het siert Tony als mens denk ik, want hij was zaterdagavond nog verschrikkelijk boos op je wegens je H...ge aktie.

bianca, cara, joost en simon (alfabetisch) nog bedankt. Leuk jullie (+ nog een aantal andere nieuwe gezichten) eens ontmoet te hebben.

Martin is wel een aardige vent, maar ook die maken wel eens fouten, je blijft maar een mens. :thumbup:

Hij zal nu alle menigen wel weten.

Link naar reactie

Gisteren rond 12.15 uur thuisgekomen, auto weer in de garage gezet, die van Reggie eruit, ff de honden uitgelaten was het al 1.00 uur, om 5 uur ging Reggie's wekker alweer (hihihi) ik kon nog 2 uurtjes blijven liggen!!! ;) .

Maar wat heb ik ervan genoten van gisteren. Op de terugweg veel regen en aquaplanage gehad, maar toch veilig thuis gekomen.

Bianca en Joost, Simon en Cara :thumbup: Toppie geregeld, super eten, super rit en een superrrrrrr mooie droge dag :wave:

Link naar reactie

Bianca, Cara, Joost en Simon (dames eerst :thumbup: ) hartelijk dank voor de zzzuper dag (ook namens Miranda). Het was voor ons de eerste keer en daarnaast leuk om eens de personen te ontmoeten die achter de soms bijzondere forum namen zitten.

Het zal voor de volgende organisatoren een hele klus worden om dit te verbeteren.

Bedankt! :wave: ;) :thumbup:

Link naar reactie
Bianca, Cara, Joost en Simon (dames eerst :thumbup: ) hartelijk dank voor de zzzuper dag (ook namens Miranda). Het was voor ons de eerste keer en daarnaast leuk om eens de personen te ontmoeten die achter de soms bijzondere forum namen zitten.

Het zal voor de volgende organisatoren een hele klus worden om dit te verbeteren.

Bedankt! :wave: ;) :thumbup:

Wat een fantastische dag!!! Ik heb ENORM genoten en wil de organisatoren bedanken voor de ZEER professionele opzet van het hele gebeuren. Er is wel een standaard gezet voor nieuwe tochten.

De naambordjes waren inderdaad een goed idee! En ik had nooit verwacht dat het allemaal bij elkaar zou blijven, maar dat is toch verrassend goed gelukt! :thumbup:

Nogmaals, HULDE!!!! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik nog moet toevoegen aan deze hulde aan Simon en Cara en Joost en Bianca. In ieder geval hebben wij weer ontzettend genoten, weer meer namen herkend achter de nicknames, en gemerkt dat er zo veel leuke mensen ziijn in het forum.

Ik blijf alleen al daarom de eerste 100 jaar Z3 rijden. :newblush: Daarna zien we wel weer...

Top en oh ja, een nachtje blijven heeft ook zijn charmes. Je kunt vast een beetje voorgenieten.

Nogmaals heel erg bedankt en de volgende rit zijn we er in principe weer. :foto:

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie

Maar voor iedereen die denkt dat dat de organisatie nu wel genoeg veren in haar kont gestoken heeft gekregen en dat er niets meer toe te voegen is aan al die mooie woorden en plaatjes...

Schroom niet; ik vind het wel prettig al die veren :thumbup:<_<

Link naar reactie

Zo even een reactie van ons, beetje laat maar goed effe druk met de steiger.

Wij vonden het errug gezellig, hulde voor de mensen die het hebben georganiseerd, het was een perfecte dag zeker ook het weer wat heeft meegewerkt, alleen jammer dat al die Z3tjes steeds zo in de weg reden :schater:

André & Martine :thumbup:

Link naar reactie

Wij (ik en mijn chauffeur ;)) reden in de ochtend achter Joost en Bianca...

We hebben ons helemaal suf gelachen bij het rondje om de kerk... de eerste "verzamelplaats" voor de slurf Z-tjes. Vooral de gezichten van de mensen die achteraan reden en uit een zijstraat ook ineens Z-tje zagen komen. De mensen die in het midden reden hebben daar uitaard niks van mee gekregen, maar wij dus wel. Werkelijk geniaal :schater::thumbup:

Ik heb een heerlijke dag gehad, voor het grootste deel door de geweldige inzet van de organisatoren.

:groupwave:HULDE :groupwave:

Simon, hartelijk dank voor het regelen van mijn speciale voederbakje :thumbup: ;)

Nog even een beetje veren toe...

En even tot de QP-rijders... HET BLEEF DROOG !!! :harhar: :harhar:

Link naar reactie

Nog geen toerrit meegemaakt, maar volgens mij vielen we met deze met onze neus in de boter! Heerlijk gereden, zo zie je nog eens wat van ons kleine landje..

Heel goed georganiseerd! :groupwave: Zoals Martin al aangaf was het erg leuk om de gezichten achter de nicknames te zien.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.