Ga naar inhoud

Trackday Zandvoort


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Ik wil een trackday organiseren op Zandvoort. Er zijn wat mogelijkheden voor rijden in de avonduren. Maar ik wil tevens kijken of er de mogelijkheid bestaat dit ook in het weekend te kunnen.

Zoals het er nu voor staat één datum : Woensdag 13 september

Inschrijving is uitsluitend ter plaatse en zoals gebruikelijk in de gezellige Mickey’s Bar.

De groepen worden alsvolgt ingedeeld:

TOER klasse:

Uitsluitend voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring.

Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.

SPORT klasse:

Voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s. Een tweede passagier mag meerijden.

Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!

SNELLE MEIDEN klasse:

Uitsluitend voor snelle meiden maar natuurlijk ook voor minder snelle dames. Instructie is mogelijk,

een tweede passagier mag meerijden. Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!

TIJDSCHEMA 13 september 2006

TOER klasse: 17.00 – 18.00 – 19.00

SPORT klasse: 17.20 – 17.40 – 18.20 – 19.20 – 19.40

SNELLE MEIDEN klasse: 18.40

KOSTEN

Iedere sessie duurt 20 minuten en kost 20 euro. Een sessie met instructie kost 30 euro.

Verkoop van sessies uitsluitend à contant en start 2 uur voor aanvang eerste sessie in de Mickey’s Bar op het circuit.

Deelname geschiedt op eigen risico, hiervoor dient bij de inschrijving getekend te worden.

Bij voldoende inschrijvingen is het mogelijk "dedicated" sessies te hebben van alleen ZzZ's

Ik weet het, moeilijk omdat het in de avond is door de weeks, vandaar dat ik ook andere mogelijkheden aan het bekijken ben.

Eerst moet ik weten hoeveel interesse er is.

Alle suggesties en ideeën zijn welkom.

Link naar reactie
  • Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oke, dan al ik alvast maar beginnen met een lijst samen te stellen:

"Mystery Guest" met racewagen

Marvin-----------------> 2.0R

ADOPAT---------------> 2.8R

Tobiastoeter---------> 2.8R

Peter------------------> 2.8QP

M-Roadster---------->///MR

Roodkapje----------->///MR

ChrisXL- ------------->///MR

Berthil--------------->Cooper S

Xanlle--------------->Cooper S

Hans-----------------> JCW GP

Checkmate2006--->Cooper S

Red_Devil----------->Cooper

Link naar reactie

Aantal vraagjes:

- Gaan bij dedicated sessies de prijzen flink omhoog? Hoe is het anders met de drukte op de baan wanneer het circuit openbaar toegankelijk is?

- Toer of sportklasse? Ik ga natuurlijk niet het onderste uit de kan trekken, maar ik wil wel stevig doorrijden.

- Al iets bekend over Abbeville? Of is dit de vervanger? Kun je ook eventueel mailen. :nono:

- Is deelname na inschrijving verplicht? IVM met regen....

Link naar reactie

Inschrijving hier verplicht je tot niets, is wel prettig om op voorhand te weten hoeveel mensen willen komen, wellicht dat we een Z dedicated sessie kunnen krijgen bij voldoende auto's.

Dit heeft niets met Abbeville te maken, is een extraatje.

De drukte op de baan valt allezins mee, snap de issue niet als je wilt komen kom je, is altijd minder druk dan op de Ring (en veiliger)

Link naar reactie

Chris, zoals je wel weet ben ik niet vies van een paar rondjes op een circuit.

Ook AC Vlaanderen heeft dit evenement aan zijn kalender toegevoegd.

Ik heb eens rondgehoord ivm met evt. interesse van andere leden (oa Berre, Serge Smet).

Maar tot nu toe niet veel animo...

Zelf heb ik nog nooit gereden op Zandvoort, maar dik 250 km rijden (enkel) op een late woensdagnamiddag, dat lukt me niet.

Als ik het met een dagtrip kon doen, dan graag (was ook de reaktie van Berre).

Toch vind ik het een prima initiatief, blijven doen zou ik zeggen...

Link naar reactie
Chris, zoals je wel weet ben ik niet vies van een paar rondjes op een circuit.

Ook AC Vlaanderen heeft dit evenement aan zijn kalender toegevoegd.

Ik heb eens rondgehoord ivm met evt. interesse van andere leden (oa Berre, Serge Smet).

Maar tot nu toe niet veel animo...

Zelf heb ik nog nooit gereden op Zandvoort, maar dik 250 km rijden (enkel) op een late woensdagnamiddag, dat lukt me niet.

Als ik het met een dagtrip kon doen, dan graag (was ook de reaktie van Berre).

Toch vind ik het een prima initiatief, blijven doen zou ik zeggen...

Ik weet het, maar omdat het op zo'n korte termijn in elkaar geflanst is kon ik het alleen op deze dag inplannen. Dagje Zandvoort is errrug duur :)

Philippe is trouwens wel van plan te komen B)

Er zullen meer van deze dagen komen op verschillende circuits. Dit in samenwerking met Braspenning.

Kom op bij zo'n twintig in totaal hebben we onze eigen sessie........... ziet er naar uit dat de sessie gedeeld gaat worden met de MINI's........ er is alvast 1 Cooper GP aanwezig........kijken of die echt de :m: 's een pakslaag kan geven :nono:

Link naar reactie
DJ.......... tuurlijk. Leuk dat je ook komt! en natuurlijk rij je mee :wave: Al rij je zelf ook een rondje in de mijne :nono:

Dat sla ik uiteraard niet af :lol:

Maar je hebt mij al eens eerder zien spinnen he ;) Geintje, ik ben heel voorzichtig -_-

De kinderwagen gaat niet mee want die is nu al terug naar de fabrikant vanwege maarliefst 3(!) fabricage fouten. Maakte BMW nou maar kinderwagens :m:

Link naar reactie
De kinderwagen gaat niet mee want die is nu al terug naar de fabrikant vanwege maarliefst 3(!) fabricage fouten. Maakte BMW nou maar kinderwagens :blink:

Zo, da's k*t. Die dingen zijn loeiduur. Wij hebben overigens een Stokke. De BMW onder de kinderwagens :thumbup: -_- . Is ook een "poser" ding, maar doet het erg goed. Hij is voor ons vooral goed omdat hij (Zoals ze in Braboland zeggen) kei hoog is. Voor den langen mensch onder ons erg handig.

Link naar reactie
Lijkt me leuk Chris,

Ik ben in ieder geval aanwezig voor het maken van foto's en video, heben jullie (later) weer wat om over te snoeven.

Iemand moet dat toch ook doen. :blink:

In de bar doe ik ook een paar rondjes mee :party:

:thumbup::thumbup: Gezellig!!! Leuk je weer te zien dan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.