Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Gezien de jolige stemming waarin het forum zich bevind heb ik wel weer zin om met aan aantal uiterst gezellige mede forummers een Pizza te gaan eten in Westerstede. Wanneer ergens eind oktober. Lijkt mij dat gezien het democratische belang van het forum we kunnen kiezen uit 2 data. Dit zijn 24 of 31 oktober. Plaats hetzelfde als altijd. Bestemming hetzelfde als altijd. Kosten hetzelfde als altijd, echter gezien de recessie mag een ander wat voor de koffie meenemen. Merk auto zal mij een worst wezen (zolang ik maar geen witte 5 op de dam krijg). Dus mensen om maar weer eens wat nutteloos te organiseren werp ik mij wel op. En nee, geen afmeldingsrit deze keer. Zo kom nu maar op met de aanmeldingen en gewenste datum ;)

Ik zal alvast een lijstje met mogelijke afvallers maken:

1) (S)toploss (afgemeld vanwege een buitje regen)

2) joostvdl (inclusief avond eten)

3) BMW Z CSI

4) Z3mrunner

5) Olivier van E...(afgemeld zit nog te pensioneren in Spain)

6) DavidsZ3 (afgemeld)

7) Roodkapje

8) Edwin

9) MdV (heeft straks geen tijd meer)

10) The shrike

11) Sjonnie Kroket

12) Maik

13) Bas 1.9 turbo

14) Euro

15) Vliegende Hollander (inclusief avond eten) (keurig afgemeld moets op het laatst de lucht in)16) Z3midlife

17) Guidok (inclusief avond eten)

DE DEFINITIEVE DATUM IS 24 OKTOBER.

Om 11.00uur melden te D. Koffie, lullen en om 12.00uur rijden. Ik schat in dat wij dan om 17.00uur bij de locale Italiaan te D kunnen zijn. Vervolgens kunnen wij jullie om uiterlijk 19.00uur verlaten om naar een verjaardag te gaan. Voor diegene die nog niet over mijn adres beschikken even een PM. Willen de avondeters mij dit laten weten voor 19 oktober.

PS, geef even je definitieve aanmelding door. En voor de afmelders in de laatste week geld een boete van 10 euro te voldoen in de forum pot :thumbup:

VOOR DIEGENE DIE NIET OVER MIJN ADRES BESCHIKKEN GRAAG EEN PM NAAR MIJ. DIT VOOR MIJN BANKGEGEVENS I.V.M. DE BORG VOOR DE VERMISTE SPULLEN

UIT MIJN HUIS NAAR IEDER BEZOEK VAN DAT FORUM TUIG :muur: TEVENS GEEF IK DAN MIJN ADRES DOOR... :thumbup:

Willen de avondeters mij dit laten weten voor 21 oktober. Helaas ben ik er zelf niet bij... <_<

Link naar reactie
  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zeg eikel als ik met mijn witte 5 wil komen dan doe ik dat gewoon. Maar aangezien die maar 273 pk heeft kom ik wel met het monster. Waarom vraag je mij per PM wanneer ik kan en als ik dan 24 oktober opgeef geef je de 31e als optie??? Het is gewoon de 24e klaar! Als ik er ben dan is dat toch voldoende? :thumbup:

Gezien de jolige stemmeing waarin het forum zich bevind heb ik wel weer zin om met aan aantal uiterst gezellige mede forummers een Pizza te gaan eten in Westerstede. Wanneer ergens eind oktober. Lijkt mij dat gezien het democratische belang van het forum dat we kunnen kiezen uit 2 data. Dit zijn 24 of 31 oktober. Plaats hetzelfde als altijd. Bestemming hetzelfde als altijd. Kosten hetzelfde als altijd, echter gezien de recessie mag een ander wat voor de koffie meenemen. Merk auto zal mij een worst wezen (zolang ik maar geen witte 5 op de dam krijg). Dus mensen om maar weer eens wat nutteloos te organiseren werp ik mij wel op. En nee, geen afmeldingsrit deze keer. Zo kom nu maar op met de aanmeldingen en gewenste datum ;)
Link naar reactie
  • Administrator

Ja, graag.... 31e (24e ovb)

Aangezien ik voor de knalrit een newbee ben... :thumbup:

Waar, waarheen, waarvoor, hoeveel en moet ik al geld overmaken? ;)

Mogelijk hebben we de 31e een verjaardagsfeest 's avonds van mijn schoonzus, daar zijn jullie dan in dat geval bij deze allemaal voor uitgenodigd na afloop (sateh!!!!!). Is wel in Hengelooooooo, dus vanaf de A1 Duitsland in rijden is dan wel een pré!

Rob

(Z3Mrunner neem jij je schoonmoeder mee? Kunnen we gelijk uitwisselen :schater: )

Link naar reactie
Ja, graag.... 31e (24e ovb)

Aangezien ik voor de knalrit een newbee ben... :thumbup:

Waar, waarheen, waarvoor, hoeveel en moet ik al geld overmaken? ;)

Mogelijk hebben we de 31e een verjaardagsfeest 's avonds van mijn schoonzus, daar zijn jullie dan in dat geval bij deze allemaal voor uitgenodigd na afloop (sateh!!!!!). Is wel in Hengelooooooo, dus vanaf de A1 Duitsland in rijden is dan wel een pré!

Rob

(Z3Mrunner neem jij je schoonmoeder mee? Kunnen we gelijk uitwisselen :schater: )

Wijst zichzelf, verzamelen in Dedemsvaart bij het lokale opvangcentrum.

Geld wordt ter plaats uit den zak geklopt.

Waarheen is bij vertrek een totale verassing en bij aankomst weet je dat nog steeds niet.

Mijn schoonmoeder is even een luchtje scheppen.

witch-1.jpg

Link naar reactie

Hoe zo mogelijk :thumbup: Is ze niet ieder jaar op de 31e jarig? Overigens het is de 24e geworden, tenzij de uitnodiging gemeend is dan zoek ik wel oppas voor mijn kinderen. Maar alleen omdat ik de vrouwen uit ons Indië zo lekker vind <_< (Of was dat iemand anders?)

Ja, graag.... 31e (24e ovb)

Aangezien ik voor de knalrit een newbee ben... :thumbup:

Waar, waarheen, waarvoor, hoeveel en moet ik al geld overmaken? ;)

Mogelijk hebben we de 31e een verjaardagsfeest 's avonds van mijn schoonzus, daar zijn jullie dan in dat geval bij deze allemaal voor uitgenodigd na afloop (sateh!!!!!). Is wel in Hengelooooooo, dus vanaf de A1 Duitsland in rijden is dan wel een pré!

Rob

(Z3Mrunner neem jij je schoonmoeder mee? Kunnen we gelijk uitwisselen :schater: )

Link naar reactie
  • Administrator
Hoe zo mogelijk ;) Is ze niet ieder jaar op de 31e jarig?

Ze is de dinsdag daarvoor jarig maar nog niet bekend wanneer het gevierd wordt

Overigens het is de 24e geworden
Dan moet ik van de week even kijken wát ik die dag dan heb. Ik heb al iets, weet alleen niet meer wat :thumbup:
tenzij de uitnodiging gemeend is dan zoek ik wel oppas voor mijn kinderen. Maar alleen omdat ik de vrouwen uit ons Indië zo lekker vind :thumbup: (Of was dat iemand anders?)

Als we met z'n allen komen Satehcrashen, dan is dat gemeend, Richelle's zus houdt nogal van "verrassingen" :schater:

Link naar reactie

Net een half uur geleden een topic geopend en wat lees ik? Alleen maar off topic :thumbup: Maar goed ik heb een groot hart ( moet ik toch eens mee naar een arts) ben dus best bereid hier een borrel uur topic van te maken ;) Enne Rob, ik zie dat onze baron de juiste antwoorden al heeft gegeven.

Link naar reactie
Als we met z'n allen komen Satehcrashen, dan is dat gemeend, Richelle's zus houdt nogal van "verrassingen" :schater:

Sateh klinkt natuurlijk beter dan dat die Iglo pizza's in Dedemsvaart.

Weet je zus wel dat het niet van de hele nette en opgevoede mensen zijn die dan langs komen?

Link naar reactie
Weet je zus wel dat het niet van de hele nette en opgevoede mensen zijn die dan langs komen?

volgens mij gaat het tot op heden om 5 directeur/eigenaar/filiaalmanagers.

is hiermee de stelling dat alle directeuren niet van de hele nette en opgevoede mensen zijn bewezen?

Link naar reactie
volgens mij gaat het tot op heden om 5 directeur/eigenaar/filiaalmanagers.

is hiermee de stelling dat alle directeuren niet van de hele nette en opgevoede mensen zijn bewezen?

Ja, die behoren allen tot de lagere levensvormen op deze aardkloot.

Maar je hebt in de evolutie: Denkers en Neukers.

En zij zijn geen denkers. :schater: :schater:

Link naar reactie

Yes, dat geldt zeker voor mij. Naast af en toe op dit forum aanwezig te zijn ben ik regelmatig te vinden op diverse sexsites, waaronder SM georiënteerde (voor de liefhebbers ik deel uit en alleen aan vrouwen) Verder heb ik een ex-vrouw, een officiële vriendin en twee bijvrouwen (maar ben geen Nigga) De rest gaat iets te ver voor de hier aanwezige freules, dameskappervriendinnen en batty boys ;)

volgens mij gaat het tot op heden om 5 directeur/eigenaar/filiaalmanagers.

is hiermee de stelling dat alle directeuren niet van de hele nette en opgevoede mensen zijn bewezen?

Link naar reactie
Yes, dat geldt zeker voor mij. Naast af en toe op dit forum aanwezig te zijn ben ik regelmatig te vinden op diverse sexsites, waaronder SM georiënteerde (voor de liefhebbers ik deel uit en alleen aan vrouwen) Verder heb ik een ex-vrouw, een officiële vriendin en twee bijvrouwen (maar ben geen Nigga) De rest gaat iets te ver voor de hier aanwezige freules, dameskappervriendinnen en batty boys <_<

hahahaha. Idioot. Ik dacht echt dat een Nigga was. Zou je niet zeggen. :schater:

Link naar reactie

Alleen vrouwen zei ik toch.. Oh het is die travestiet? Dan maak ik een uitzondering

Waar is zijn aanmelding? Die olieboer weet toch hoe het werkt. Aanmelden, ballotagecommissie, kelder en afwachten of die mee mag. Frenk hanteert de zweep overigens...
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.