Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
1) (S)toploss

2) joostvdl

3) BMW Z CSI

4) Z3mrunner

5) Olivier van E...

6) DavidsZ3

7) Roodkapje

8) Edwin

9) MdV (heeft straks geen tijd meer)

10) The shrike

Je blijft zelf veilig thuis?

Link naar reactie

AUWWW wat is het hier leuk!!! Wat een humor zonde dat ik zo lang weg was!!! Maar ik ben er weer helemaal! Wat een geestige lui zitten hier echt geweldig!!! En ook zoveel lui online super!!!

Link naar reactie

heee... gezellig... Word weer een keer tijd voor het echte werk... ;)

Ben benieuwd of mijn co-piloot (matthijs) nog mee durft. Hij is net een paar weken terug uit het ziekenhuis, kaak verbrijzeld, 12 hechtingen in de tong en nog 1 jr revalideren.... <_<blijft moeilijk fietsen... :kisstogether:

Link naar reactie
AUWWW wat is het hier leuk!!! Wat een humor zonde ..........! Wat een geestige lui zitten hier echt geweldig!!! !

Ben effe weggeweest, maar volgens mij worden jullie hier in de maling genomen :schater::schater: )

Die Queen heeft echt humor :kisstogether:

Link naar reactie
heee... gezellig... Word weer een keer tijd voor het echte werk... :rambo:

Ben benieuwd of mijn co-piloot (matthijs) nog mee durft. Hij is net een paar weken terug uit het ziekenhuis, kaak verbrijzeld, 12 hechtingen in de tong en nog 1 jr revalideren.... :surprise: blijft moeilijk fietsen... :rolleyes:

Whoeps, Wat is Mathijs overkomen? Klinkt wel heavy?

Link naar reactie
Wat een humor zonde dat ik zo lang weg was!

Dit is alleen maar even een tijdelijke opwelling van platvloersigheid. Het is bij de meeste een laatste opwelling van hun Midlifecrise. . (Het geeft nieuwkomers helaas wel een idee over het niveau hier op het forum).

Daarna vallen ze terug in macho, maar gezapige topics als "wie heeft het grootste horloge", Wie heeft de grootste leasebak (die ouwe 1.8 uit 1996 die bij mij voor de deur staat is contant betaald). Ze dragen braaf de handtasjes van hun vrouw tijdens forumritten. Bij hun geen rommel op zolder, want die moesten ze 3 jaar geleden al opruimen om er een babykamertje van te timmeren (Meubeltjes van IKEA). Ze leggen hun Blackberries (geen NOKIA!!!!!) altijd duidelijk zichtbaar op tafel. Nog een paar jaar en ze gaan snoeven wie het kleinste gehoorapparaatje heeft en dat soort onzin. Ik hoop voor ze, dat ze hun Zet nog mogen aanhouden van hun vrouw, een aantal moest hem al inleveren :schater::schater: ).

Er zitten wat techno jongetjes bij. Misschien dat ze een neerslagmetertje kunnen koppelen aan dit forum, zodat we niet verstoken blijven van het weer in het Noorden :rolleyes: .

Link naar reactie
Whoeps, Wat is Mathijs overkomen? Klinkt wel heavy?

een paar weken na MunchenIII heeft hij tijdens het mountainbiken in Barcalona uit moeten wijken voor een auto en is met zijn gezicht frontaal tegen een bergwand aan gereden. :surprise: Zijn helm in 3 stukken gescheurd, maar door het oog van de naald gekropen. :rambo:

Was behoorlijk schrikken toen we dit bericht in NL kregen. Gelukkig gaat het herstel vlot, maar hij heeft wel nog een aantal operaties te gaan.

De schrik zit er ook bij Matthijs goed in, dus ik denk dat hij de Duitslandritjes voorlopig voorbij laat gaan.....voorlopig he... :rolleyes:

Link naar reactie
een paar weken .......voorlopig voorbij laat gaan.....voorlopig he... :rolleyes:

Wow, wens hem sterkte namens de Munchen gangers hier. Eigenlijk vinden ze het natuurlijk helemaal niet erg want dan hebben ze weer een concurrent minder met bierpul hoog houden maar toch.. :surprise:

Link naar reactie
Ze leggen hun Blackberries (geen NOKIA!!!!!) altijd duidelijk zichtbaar op tafel.

Er zitten wat techno jongetjes bij. Misschien dat ze een neerslagmetertje kunnen koppelen aan dit forum, zodat we niet verstoken blijven van het weer in het Noorden :clown: .

:fiew: Iphone 4G, Blackberries zijn zo 2009 :D En wat betreft het weer hier. Het regent azijn ehh pijpestelen :scratchchin:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.