Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

<_< opmerking was niet aan jou persoonlijk gericht. Als Roodkapje er aanstoot aan neemt kan hij zich melden.

En hierbij het verzoek de vleeswaren achterwege te laten. Dat bewaar je maar voor de Sateh-instuif achteraf.

Link naar reactie

Gvd, ben ik 5 minuten TV aan het kijken wordt het topic gelijk weer gevuld met geroddel.

Ik kondig nogmaals aan dat ik het forum ga verlaten omdat ik onjuist bejegend word door enkele oud-leden!

Het ga jullie goed.

Quod licet Iovi non licet bovi

(staat altijd wel interresant zo'n latijnse spreuk)

Link naar reactie
Gvd, ben ik 5 minuten TV aan het kijken wordt het topic gelijk weer gevuld met geroddel.

Ik kondig nogmaals aan dat ik het forum ga verlaten omdat ik onjuist bejegend word door enkele oud-leden!

Het ga jullie goed.

Quod licet Iovi non licet bovi

(staat altijd wel interresant zo'n latijnse spreuk)

Iets met Jupiter en Stieren...waar heb je dat nu weer gegoogled man...

Je wordt gemist als kiespijn...het ga je goed!

Link naar reactie

Waar zijn die Admins als je ze nodig hebt. Op ieder topic word maar willekeurig een slotje geflikkerd maar als je een serieus evenement organiseerd hebben ze geen tijd om te pinnen. Of zijn ze aan het steken <_<

@Diane, moet jij niet wat in die frituur flikkeren of ben je mensen aan het lastig vallen :kisstogether:

Link naar reactie
Het bier is inderdaad van de Lidl

<_< Getrankemarkt in Deutschland (je kunt het in kleine flessen ook bij de Lidl krijgen...). Nur Deutsche Brauwaren in huize vE! Reinheitsgebot wordt hier nog in ere gehouden. ;)

Goed initiatief trouwens: sticky! :kisstogether:

Link naar reactie

je hoort mij verder niet klagen. het was de starter van het topic zelf die klaagde.

En wat de eerdere opmerking van geachte organisator betreft : de agenda's worden getrokken.

Hoe zit het met de lagerschalen van de S54? :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.