Ga naar inhoud

Westersteder Pizzarit


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 459
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben erbij :newblush:

Mooi, dan zijn alle slechte mensen van dit forum dus weer bijeen.

Het is een soort gang-meting bij de dedemvaartse R. Holleeder. Opgevoerde bolides, witte pooierbakken, waakhonden en kijken of de bundes polizei ze bij kan houden.

Link naar reactie

Is dit Iens.nl of gaat het over auto's :m: Ik heb straks weer bloed aan mijn kleding omdat ik de zoveelste lutser die niet kan rijden en voor het eten meegaat met een plamuurmes van de vangrail moet afkrabben :newblush:

Welkom! Maar Huh? Wie heeft gezegd dat ze lekker waren? Laten we hier geen vals verwachtingen wekken. :schater:
Link naar reactie
Oei, jammer, Ruud was er toch vrij positief over :newblush:

Maar ik zie dat ik met m'n non ///M al behoorlijk achteraan moet gaan rijden. Wat een pkgeweld in dit topic :angry:

Neen, hoor zijn allemaal bluffers maar dat zie je wel. Er wordt wel heel veel lol gemaakt en er wordt ook wel stevig maar vooral verantwoord gereden op eentje na.

Dat laatste is natuurlijk om die dooie boel op deze avond weer eens wat op te krikken. Tjonge het lijkt hier wel een bejaardenforum als ik er niet ben. :m:

Link naar reactie
Is dit Iens.nl of gaat het over auto's :angry: Ik heb straks weer bloed aan mijn kleding omdat ik de zoveelste lutser die niet kan rijden en voor het eten meegaat met een plamuurmes van de vangrail moet afkrabben :m:

Ah, een van de genomineerden voor "die ene" is gelukkig nog wakker. :newblush:

Link naar reactie
Ah, een van de genomineerden voor "die ene" is gelukkig nog wakker. :unsure:

Zal dus uit (S)toploss z'n buurt blijven ;-)

Ben niet bang om snel te rijden, maar moet idd wel nog een beetje veilig blijven he ;)

(Maar ben niet onbekend @ de Autobahn, 240 is er in een andere auto al gehaald)

Link naar reactie
Is dit Iens.nl of gaat het over auto's :huh: Ik heb straks weer bloed aan mijn kleding omdat ik de zoveelste lutser die niet kan rijden en voor het eten meegaat met een plamuurmes van de vangrail moet afkrabben <_<

Wil je nog een leuk eettentje weten dan? ;)

Ben dol op uiteten :unsure:

Edit: oh cool, nu ben ik 2.0 lid ... nog even door voor die 3.0 status hé

Link naar reactie
Zal dus uit (S)toploss z'n buurt blijven ;-)

Ben niet bang om snel te rijden, maar moet idd wel nog een beetje veilig blijven he :unsure:

(Maar ben niet onbekend @ de Autobahn, 240 is er in een andere auto al gehaald)

Neen, effe serieus: er wordt echt verantwoord gereden. Op gezette momenten hergroeperen we, en samen uit samen thuis.

Link naar reactie
Euro laat je niets wijsmaken hier. Allemaal een grote bek maar hoe meer Pekaaz des te beroerder het rijgedrag. Het gaat om de driver, zeg maar de stig van dit zooitje ongerelt. Die rijd iedereen zoek...of raakt ze kwijt

Kijk dat bedoel ik nou: samen uit samen thuis, op eentje na.

Link naar reactie
Neen, effe serieus: er wordt echt verantwoord gereden. Op gezette momenten hergroeperen we, en samen uit samen thuis.

Goed om te weten, moet wel leuk blijven :huh:

En niet te hard in NL rijden, anders krijgen we weer van die mooie fanmail met 6 euro administratiekosten <_<

Heb er in iedergeval zin in! Kan de auto eens Euro 100 drinken :unsure:

Euro laat je niets wijsmaken hier. Allemaal een grote bek maar hoe meer Pekaaz des te beroerder het rijgedrag. Het gaat om de driver, zeg maar de stig van dit zooitje ongerelt. Die rijd iedereen zoek...of raakt ze kwijt

Dus dan kom ik met mijn "lage" aantal pk's vast en zeker goed uit de bus :schater:

Maar ook u bedankt voor de bevestiging dat het er wel nog een beetje normaal aan toe gaat (zolang ik maar niet die ene "Stig" aan het ophouden ben @ de linkerstrook ;) )

Link naar reactie

Zeg vriend met 240 km per uur maak je geen indruk hoor. Ik ben al weer in Doemsvaart als jij net je pizza op hebt.

Zal dus uit (S)toploss z'n buurt blijven ;-)

Ben niet bang om snel te rijden, maar moet idd wel nog een beetje veilig blijven he :unsure:

(Maar ben niet onbekend @ de Autobahn, 240 is er in een andere auto al gehaald)

Link naar reactie
Ja, kijk nu ga je natuurlijk weer dingen vragen die bepaalde mensen waarschijnlijk niet kunnen gaan opbrengen. :schater:

Ik vind het allemaal best, maar die papiertjes heb ik al genoeg gezien dus daar let ik wel mooi op :unsure:

Anders vertrek ik alvast wel wat eerder ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.