Ga naar inhoud

Nieuwe Velgen


Cocosnootje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Zeker mooier! :thumbup: Dat niet gelijke links en recht heb ik altijd een van de zwakste ontwerppunten van de 1e generatie ZZZZ gevonden ...

Link naar reactie
Zeker mooier! :thumbup: Dat niet gelijke links en recht heb ik altijd een van de zwakste ontwerppunten van de 1e generatie ZZZZ gevonden ...

Thanks! Ik ben er inmiddels ook wel uit dat ik het wel degelijk mooier vind staan. Heb nu ook de lampjes met blauwe gloed eruit gehaald.

De enige twijfel is nu nog het rode of witte derde remlicht???

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ja die lampjes kleuren een beetje blauw inderdaad. ;)

Vind ik zelf ook niet zo fraai.

Ga eens kijken of er betere te krijgen zijn.

Philips silver vision als ik het goed heb.. daar zit alleen een zilveren coating overheen en zie je ook geen oranje meer. :thumbup:

Ohja, en ik vind hoe je het nu hebt zeker "the way 2 go".. beetje alla 456GT, of ben ik weer de enige die het ziet B)

456gt_2.jpg

nu alleen nog even een kentekenplaathouder zonder opdruk ;) :P en wellicht een eisenmannetje?

Link naar reactie
Philips silver vision als ik het goed heb.. daar zit alleen een zilveren coating overheen en zie je ook geen oranje meer. :thumbup:

Ohja, en ik vind hoe je het nu hebt zeker "the way 2 go".. beetje alla 456GT, of ben ik weer de enige die het ziet ;)

456gt_2.jpg

nu alleen nog even een kentekenplaathouder zonder opdruk :rambo: :mellow: en wellicht een eisenmannetje?

Hmm jij zal wel de enige zijn :wacko:

Link naar reactie
Zo na heel veel bloed zweet en tranen is mijn Z helemaal klaar.

Geweldig, je witte-knipper-project is helemaal geslaagd! :lmao: je Z4 ziet er enorm strak uit zo, maakt de auto zoveel frisser en moderner. Geen makkelijke modificatie, maar het resultaat mag er zeker zijn. :rolleyes:

Link naar reactie
Zo na heel veel bloed zweet en tranen is mijn Z helemaal klaar.

Super tevreden met het resultaat. :vader:

:thumbup:

Waanzinnig mooi! :blink::thumbup:

Ik heb het zweet van Cocosnootje en het project koplampen ongeveer halverwege IRL gezien en kan jullie verzekeren, dit was geen eitje.

Gedurfd om deze uitdaging aan te gaan, wat een klus. Maar het resultaat is echt verbluffend. :rolleyes: :lmao:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Staat 'm goed :thumbup:

Ik zou persoonlijk wel een 'Schlechtwegepaket' monteren, waardoor de achterkant 1 cm omhoog komt, wordt vaak i.c.m. met verlagingsveren gedaan bij onze Oosterburen zodat hij wat evenwichtiger op z'n pootjes staat; zeker bij belading. Onderdeelnr 33531094754. Misschien is 't wat voor je.

Inmiddels staan je oude 108's op mijn Z4 mooi te wezen, de velgrandjes staan te glimmen als een keutel in de maneschijn ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.