Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

Ja, precies. Ik voel wel wat voor deze rit, maar dan wel in het toeristengroepje.

dat is een "noteer mij maar"? :unsure:

Bij de anderen waarschijnlijk bekend als het groepje slome duikelaars. :P

nee hoor, dat groepje heet "4 cylinders" ;) :P

Link naar reactie
  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil graag even toevoegen dat we er hoegenaamd geen race van gaan maken. Zoals Ralf al zei, alles binnen het wettelijke.

Door met een kleiner groepje te rijden, moet je minder vaak wachten tot de groep compleet is. Je gemiddelde gaat dan automatisch de hoogte in. Op de stukken die overzichtelijk zijn en een uitdaging (=Freude am Fahren) vormen, zal er wat vlotter gereden worden. Maar daarna gaat iedere groepsleider terug vertragen tot ie iedereen samen heeft.

Tevens zullen de groepsleiders rekening houden met de wensen van de deelnemers, dus als het te hard gaat, effe melden.

We zullen in de mate van het mogelijke een aantal rijders samen in een groepje plaatsen, zodat er geen te grote tegenstellingen zijn.

Maar uitgangspunt blijft : iedereen die "onze" achtertuin eens wil verkennen, moet daar ook het nodige plezier en goede herinneringen aan overhouden.

Laat je dus niet opnaaien door de "racecommentaren" van enkele oud-deelnemers. :unsure:

Link naar reactie
Tevens zullen de groepsleiders rekening houden met de wensen van de deelnemers, dus als het te hard gaat, effe melden.

Zo is het! :unsure:

Als er mensen zijn met walkie-talkies, neem deze dan mee. We hebben zaterdag twee Motorola's gebruikt, bleek zeer handig, al is het maar om even "draaien", "even parkeren, we moeten op de kaart kijken" of "tanken" te roepen.

Link naar reactie
Ah gaat die dit jaar weer een pirouette op een kruispunt uitvoeren? dan wil ik in zijn team.

De befaamde "Frido 720 grad Kurve" zit dit jaar niet in de route, we rijden deze keer noorderlijker, langs Hammer.

Maar ik denk dat Frietje daar ook wel een plekje kan vinden ;)

Schermafbeelding%202010-03-29%20om%2022.22.20.jpg

Link naar reactie
via SMS heeft zich zojuist Toerführer Frido ingeschreven! ;)

Jazeker :P E30 of ZZZ ? Castrol olie en nieuwe slofjes voor Zedri present?

Voor het team van Frido geldt een meerpijs van 15 euro per equipe :schater: wordt gendoneerd aan een goed doel, net zoals bij de Limbo-rit 2 in mei 2008.

Wie herinnert zich die speech van Frido nog bij BMW A2 in M'tricht ????

Link naar reactie
Voor het team van Frido geldt een meerpijs van 15 euro per equipe

Hoezo? Vorige keer heeft hij ons betaald als we hem maar niet inhaalden want dat was zo slecht voor zijn reputatie. :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.