Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

Limbo Rit III, De Kurven Edition

Jaja....

Op zaterdag 5 juni is het dan eindelijk zover, Limbo Rit III zal dan gaan plaatsvinden.

De derde editie van deze top-sequel zal in het teken staan van de mooiste bochtige wegen die Zuid-Limburg, België en de Duitse Eifel ons kunnen bieden.

Ook dit jaar proberen we vast te houden aan het beproefde Limbo-Rit concept; rijden in kleinere groepen (max ongeveer 5 auto’s) om zodoende up-tempo te kunnen genieten.

De route is een mix van het beste uit diverse toertochten die bekend zijn bij de organisatie. Afgelopen zaterdag is een proefrit gemaakt, we hebben genoten….. het wordt fantastisch !

De route

De vroege start is bij het Shell station aan de A76, waar we onze Ztjes voltanken voor een heerlijke dag toeren. Via het Noordelijk deel van de Eifel rijden we via de Ruhrstausee naar Hellenthal. Hier zal een stevige lunch voor ons klaar staan. Na de lunch gaan we via de regio Spa – Malmedy naar Eupen.

Let op de inschrijving is gemaximeerd op 25 30 35 auto’s !

We doen dit omdat we alleen dan echt Freude am Fahren kunnen waarborgen. Deze rit leent zich gewoonweg niet voor een rijden-in-een-sliert format. De volgorde van opgave in dit topic is bepalend. Wees er dus snel bij !

Kosten

De exacte kosten worden binnenkort gepost op het forum, reken op maximaal 15-25 euro per persoon, lunch en enkele consumpties inbegrepen.

Programma 5 juni 2010

8:30 verzamelen bij Shell station Tienbaan, A76

9:30 vertrek met interval in kleine groepen

13.00 lunch in Hellenthal (D)

14.30 vertrek uit Hellenthal

15:30 koffie Stavelot

18.00 aankomst bij eindpunt in Eupen

Overnachten in Zuid-Limburg

Kom je van ver? overnachten kun je evt. in het bij forumleden bekende hotel “De Oude Molen” in Schin op Geul. Dit is al jaren een bekend logeeradres bij vertrek uit Zuid-Limburg. Regel je overnachting svp zelf

Hotel de Oude Molen

Strucht 22,

6305 AH Schin op Geul

Tel: 043-459 1271, Fax: 043-459 9014

Met vriendelijke groet,

De Organisatie

Inschrijvingen

1. TF RvE / Mizzz_Coupe

2. TF Navigator

3. TF Ralf

4. TF Maarten

5. TF Zedri

6. TF Jackie_P

7. Ronlittle

8. Z3fan

9. MdV

10. Tja

11. HoedjeQp

12. Z3Mrunner

13. Brandrover

14. Roodkapje

15. Individual

16. MisterGreen

17. ltjl

17. Fer

18. M Estoril

19. Sjonnie Kroket (met Z !)

19. Z3leilie

20. Mohikaan

21. J&W

22. jos

23. sandere39

24. Nor

25. Ted

26. Dave

27. Davids Z3

28. Snaatje

29. Zzazkia + The Bob

30. henny

31. TF Olivier van Epscheuten (met Z!)

32. Stevenwitt

33. Joostvdl

34. Vliegende Hollander

35. JLS 3.0

lijst is defintief. Inschrijven niet meer mogelijk

Je kunt je niet meer inschrijven. Bovenstaande lijst is definitief. Als er mensen afvallen worden er geen mensen meer toegevoegd.

Voorkant_v4%20copy.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ha, kan ik even de foto's van afgelopen zaterdag kwijt, als appetizer..

IMG_2550.JPGIMG_2556.JPG

IMG_2566.JPGIMG_2569.JPG

IMG_2576.JPGIMG_2577.JPG

IMG_2585.JPG

Wordt een heel erg mooie rit!! B)

Link naar reactie
Klinkt op zich niet oninteressant.

Hoe wordt dat up-tempo idee in de praktijk vormgegeven? Zo snel mogelijk al die bochtjes door? Het lijkt me namelijk een omgeving die het best waard is om gewoon lekker relaxed doorheen te touren en te genieten.

Up-tempo is gewoon relaxed touren, maar dan wel in een kleiner groepje. Natuurlijk worden alle verkeersregels in acht genomen en er is geen wedstrijd element. Bedenk dat je in D, in beginsel, buiten de bebouwde kom 100 km/h mag rijden, op een bochtig traject is dit al erg snel.

Voorop rijdt iemand die bekend is met de route, een Tour Fuhrer. Deze neemt max. 4 auto's mee.

Het is gewoon veel relaxter rijden als je maar een handjevol auto's bij elkaar hoeft te houden, in tegenstelling tot ritten waar je 50+ auto's bij elkaar wilt houden. Dit heeft natuurlijk ook zijn charme, het is een mooi gezicht om al die auto's achter elkaar te zien, alleen de Eifel leent zich er minder voor.

Voordeel, je rijdt ook af en toe in de 4e versnelling..... :schater:

Link naar reactie
Hoe wordt dat up-tempo idee in de praktijk vormgegeven? Zo snel mogelijk al die bochtjes door? Het lijkt me namelijk een omgeving die het best waard is om gewoon lekker relaxed doorheen te touren en te genieten.

gewoon meebeleven, niet alles van te voren uit proberen te kauwen.

Link naar reactie

Hoi organisatoren,

:thumbup:

Al weken uit gekeken naar de route die jullie nu definitief gemaakt hebben. Datum was al door mij gereserveerd voor de limbo-drie-rit.

Trouwens een pracht traject om net zoals vorige jaar in kleinere groepjes te rijden c.q. reeeeesen??? De laatste in de groep is alleen de "hannes " bij de enkele flitspaal, maar de verbalen worden toch per deelnemer verrekend neem ik aan.

Zet mij dan ook op de lijst van deelnemers.

P.s. Ook mogelijk om mee te rijden met een Megaan als die al geleverd zou zijn??

Tot de 5 juni as.

Jackie_p

B)

Link naar reactie
P.s. Ook mogelijk om mee te rijden met een Megaan als die al geleverd zou zijn??

Alleen als het deze is:

megane_rs_ezg_1.jpg

Anders... B)

Link naar reactie
Het lijkt me namelijk een omgeving die het best waard is om gewoon lekker relaxed doorheen te touren en te genieten.

Volgens mij gaan wij samen in hetzelfde groepje terecht komen B) ...

En als ze die route voor de TomTom downloadbaar maken, kunnen we altijd nog een groepje van twee vormen :schater: .

PS: Heb hoogstwaarschijnlijk Tja junior als bijrijder mee. Annemiek moet werken.

Link naar reactie
Volgens mij gaan wij samen in hetzelfde groepje terecht komen B) ...

Mag dat het eerste groepje zijn? Dan komen we gelijktijdig aan (of vormen de extra uitdaging voor de inhalers...).

En in dat geval ken ik nu al de volgende aanmelder voor het 'toeristengroepje' :thumbup: .

Link naar reactie
Volgens mij gaan wij samen in hetzelfde groepje terecht komen B) ...

Was ik vergeten, jij wil ook van het uitzicht genieten, net als tijdens de "Schnitzeltoer" ... :thumbup:

Link naar reactie
En in dat geval ken ik nu al de volgende aanmelder voor het 'toeristengroepje' :thumbup: .

Dat groepje zou ook wat voor ons zijn, ware het niet dat wij die dag op vakantie zijn. Ook leuk :wave:

@RvE en Ralf: wij kunnen niet harder met onze 4-bak :schater: B)

Link naar reactie

Ben je nu zo simpel of lijkt het maar zo? De vraag is hierboven al gesteld of denk jij dat je bijzonder bent ? B)

Moet je met een BMW mee :thumbup: of mag je ook met iets anders in het snelle Frido groepje mee :wave:
Link naar reactie
Moet je met een BMW mee :thumbup: of mag je ook met iets anders in het snelle Frido groepje mee :wave:

Als "het" zo snel is dat we meteen na de start al niet meer kunnen zien dat het geen BMW is.... B)

Link naar reactie
Mag dat het eerste groepje zijn? Dan komen we gelijktijdig aan (of vormen de extra uitdaging voor de inhalers...).

En in dat geval ken ik nu al de volgende aanmelder voor het 'toeristengroepje' B) .

Ja, precies. Ik voel wel wat voor deze rit, maar dan wel in het toeristengroepje. Bij de anderen waarschijnlijk bekend als het groepje slome duikelaars. :thumbup:

Link naar reactie
Ja, precies. Ik voel wel wat voor deze rit, maar dan wel in het toeristengroepje. Bij de anderen waarschijnlijk bekend als het groepje slome duikelaars. B)

Hier ook 1x toer(isten)groep a.u.b.

Grtz Ron.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.