Ga naar inhoud

Te koop Z3 Coupe accidenté


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik noteer geboden:

Achter de B-stijl : € 400,-

Interieur:.....................

Velgen BBS: € 800,-

Knippers wit: € 10,-

Motorblok: ...................

wielophanging:..............

Uitlaatsysteem: ............

Dasboard:.....................

vul maar in.

Link naar reactie
interesse wil ik deze van de hand doen voor minimaal € 5.000 (beter SJonnie :huh: )

:huh: niet echt nee. Als de motor nog lopende was is het een ander verhaal. Maar deze prijs is voor dromers. <_<

Mijn bod is overigens serieus en geld alleen voor deze week :rolleyes: jaja ik ben in een goeie bui :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Wel een beetje pijnlijk hoor, als het mijn Z zou zijn zou ik hier niet blij van worden. Maar dat heeft de topicstarter nog niet aangegevens dus...

Als de spiegelvoeten nog in orde zijn en de spiegels nog draaien, bied ik er 50 Euro voor :hypocritesmiley: .

Verder wil ik Ruud wel helpen flexen. Zo'n kans om QP's nog zeldzamer te maken laat ik niet lopen :rolleyes:

Link naar reactie

Beste forumleden,

ik probeer zo de onderhandelingen zo volgen,

de motor is draaiende te horen (kort dan wel natuurlijk)

deze is namelijk in perfecte staat!!

Ik heb ondertussen een bod van € 4000, dus indien verdere

interesse gelieve snel te handelen want zou hem wel eens durven

laten aan die prijs

Link naar reactie

Ah en Sjonnie jij mag hem komen halen met je acceptabel bod:

Sjonnie Kroket Geplaatst Vandaag, 21:27

Stop maar met bieden. Ik bied 25000 euri voor het "ding" en ben bereid er een leuke sloop/onderdelen/haal eraf wat je nodig hebt middag van te maken.

Prijzen van de onderdelen in overleg :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Ah en Sjonnie jij mag hem komen halen met je acceptabel bod:

Sjonnie Kroket Geplaatst Vandaag, 21:27

Stop maar met bieden. Ik bied 25000 euri voor het "ding" en ben bereid er een leuke sloop/onderdelen/haal eraf wat je nodig hebt middag van te maken.

Prijzen van de onderdelen in overleg :hypocritesmiley:

Ja dat zal wel. Echter heeft er iemand in mij post een nulletje extra neergezet. Zie quote RvE waar wel (tot nu toe) 2500 euro staat. Maar 4 k is een goed bod dus houd het voor mij op :rolleyes:

Link naar reactie
Doe ik mee! Ik wil de achterkant wel kopen, vanaf de B-stijl (dus van links naar rechts door midden gezaagd), inclusief achterklep, spatborden en bumper. Hoef verder geen achteras, benzinetank, velgen of wat dan ook, want het wordt een "bar" voor in mijn flipperhok. (serieus, geen grap)

Is flipperen (met flippos?) weer in de mode of ben jij een oude flipper?

Link naar reactie
Is flipperen (met flippos?) weer in de mode of ben jij een oude flipper?

nee, flipperen met flipperkasten. Heb er vier staan (waaronder een :rolleyes: ) in de loods achter ons huis. En er is nog plek voor de kont van een Z3 coupe! :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Noteer voor mij 250 euro voor de zwarte sportstoelen.

Ze komen in de ZZZ van mijn pa. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.