Ga naar inhoud

Te koop Z3 Coupe accidenté


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kijk, da's de echte forumspirit.... :huh:

Je kan het de man niet kwalijk nemen dat ie "de zaak" ineens wil verkopen ipv met een aantal te moeten handelen.

Hij heeft de wagen hier ook niet in delen aangeboden, de vragen zijn van hieruit gekomen...

(en dan merk ik maar weer eens het verschil tussen Belgen en Nederlanders :rolleyes: )

Link naar reactie
(en dan merk ik maar weer eens het verschil tussen Belgen en Nederlanders :huh: )

Jullie hebben natuurlijk ook geen VOC gehad :rolleyes:

Maar als het bod van €4.500 er echt ligt zou ik er ook voor gaan. Die centen heb je, met zo'n part-sales is het nog maar afwachten of je dat gaat halen.

Link naar reactie
Je kan het de man niet kwalijk nemen dat ie "de zaak" ineens wil verkopen ipv met een aantal te moeten handelen.

Hij heeft de wagen hier ook niet in delen aangeboden, de vragen zijn van hieruit gekomen...

(en dan merk ik maar weer eens het verschil tussen Belgen en Nederlanders :rolleyes: )

Deze Fries is het met je eens Frank :huh:

Link naar reactie
(en dan merk ik maar weer eens het verschil tussen Belgen en Nederlanders :thumbup: )

:nono: ik heb een bod op de hele auto gedaan...oeps excuus ben natuurlijk ook een halve belg :schater: Dan heb ik toch een redelijk Nederlands/Belgisch bod neergelegt :D

Maar goed, 4500 euri is dik betaald dus als ik verkoper van het wrak was ging die er ala minuut uit.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Het idee om "met zijn allen" een coupe in stukken te hakken laat me toch niet los. Moet mogelijk zijn.

zouden we met deze Z3 coupe een eind komen?

399115.b.jpg

Aan de schade linksachter te zien, moet ik voor mijn "bar" in ieder geval een nieuw spatbord linksachter kopen en een nieuw achterlicht links (heb ik nog wel liggen :foto: ), maar verder ziet alles er goed uit (voor mijn bar dan he :kisstogether: )

Link naar reactie
Het idee om "met zijn allen" een coupe in stukken te hakken laat me toch niet los. Moet mogelijk zijn.

zouden we met deze Z3 coupe een eind komen?

Aan de schade linksachter te zien, moet ik voor mijn "bar" in ieder geval een nieuw spatbord linksachter kopen en een nieuw achterlicht links (heb ik nog wel liggen :foto: ), maar verder ziet alles er goed uit (voor mijn bar dan he :kisstogether: )

Hmmm.... ik heb nog wel interesse in een dashboard, mits erweitert leder en zwart, dus....

Edit: als ik de foto's zo zie vermoed ik dat er een airbag uitgekomen is. Dan zou het feest weleens niet door kunnen gaan....

Link naar reactie
Airbags zijn nog intact. Wordt nl. altijd in de specs genoemd. Zie foto interieur.

399115e.jpg

:kisstogether: Whoeps, er zat nog een knopje 'meer foto's'.....

Ziet er alleen naar uit dat 't geen erweitert leder is. Wellicht heb ik wel interesse in de bovenkant van 't dashboard!

Link naar reactie
Wellicht heb ik wel interesse in de bovenkant van 't dashboard!

volgens mij is het idee juist om met een paar man/vrouw een sloop-QP te kopen en die als algemene donorauto te gebruiken. Het muntje kan twee kanten op vallen: of je haakt aan en claimt (en betaalt voor) een aantal onderdelen, of je haakt niet aan en vraagt bij de aanhakers na, of je een los onderdeel kan overnemen. :kisstogether: Dat laatste lijkt me fase II.

Paar praktische probleempjes:

- over het algemeen zullen dezelfde (slijtage)onderdelen gewild zijn

- waar stal je zoiets voor langere tijd?

- sleutelvaardigheid van kopers zal uiteenlopen (ik doe alleen witte knippers en dashboards in Z4's :foto: )

- hoe voorkom je gezeik (zie eerste punt)

Ik sta er op zich wel voor open (al zijn de QPs van de meesten hier in topstaat en gaat het dus echt om spare parts en dat barretje voor die rare zuiderling :ok: )...

Link naar reactie
volgens mij is het idee juist om met een paar man/vrouw een sloop-QP te kopen en die als algemene donorauto te gebruiken. Het muntje kan twee kanten op vallen: of je haakt aan en claimt (en betaalt voor) een aantal onderdelen, of je haakt niet aan en vraagt bij de aanhakers na, of je een los onderdeel kan overnemen. :rolleyes: Dat laatste lijkt me fase II.

Paar praktische probleempjes:

- over het algemeen zullen dezelfde (slijtage)onderdelen gewild zijn

- waar stal je zoiets voor langere tijd?

- sleutelvaardigheid van kopers zal uiteenlopen (ik doe alleen witte knippers en dashboards in Z4's :fiew: )

- hoe voorkom je gezeik (zie eerste punt)

Ik sta er op zich wel voor open (al zijn de QPs van de meesten hier in topstaat en gaat het dus echt om spare parts en dat barretje voor die rare zuiderling ;) )...

Goed punt. Een modus operandi vaststellen lijkt me wenselijk. Vwb mijn wankelmoedige post eerder: mijn interesse in deze is prijsafhankelijk. Eigenlijk zoek ik erweitert leder, maar als de prijs OK is kan ik ook met een plastic dashboard wel uit de voeten.

First things first: wat moet dat hele ding bij elkaar kosten?

Link naar reactie
Paar praktische probleempjes:

- over het algemeen zullen dezelfde (slijtage)onderdelen gewild zijn

- waar stal je zoiets voor langere tijd?

- sleutelvaardigheid van kopers zal uiteenlopen (ik doe alleen witte knippers en dashboards in Z4's :rolleyes: )

- hoe voorkom je gezeik (zie eerste punt)

Ik denk dat de best oplossing blijft dat 1 persoon eigenaar wordt nadat meerdere zich hebben aangemeld voor onderdelen en een prijs. Hiermee kan de eigenaar dan beslissen of hij de koop doet of niet.

Er zullen altijd onderdelen onverkoopbaar zijn. Daarnaast zal de eigenaar ook de latere afvoer van wat er over is moeten regelen.

Link naar reactie
:rolleyes: Whoeps, er zat nog een knopje 'meer foto's'.....

Ja die had ik ook gemist :fiew:

Ik denk dat de best oplossing blijft dat 1 persoon eigenaar wordt nadat meerdere zich hebben aangemeld voor onderdelen en een prijs. Hiermee kan de eigenaar dan beslissen of hij de koop doet of niet.

Aangezien ik the biggest chunk wil hebben, lijkt me dat ik dat doe. Maar dan moet er natuurlijk van tevoren wel wat commitments gedaan worden vwb wie welke onderdelen voor welke prijs over wil nemen.

Plek heb ik ook wel, dat is geen probleem. We hebben hier in het dorp ook wel zo'n oud-ijzer figuur, waar veel mee afgevoerd kan worden.

Als ik de Z3 coupe's zie die via www.schadeautos.nl aangeboden worden, willen veel aanbieders toch nog prijzen richting €4000 - €5000 hebben. Dat zijn prijzen die bij voorbaat al een mission impossible voorspellen. Die van Ron echter....

Niet naast de deur maar €3900 vraagprijs en achterkant is gaaf, stuurairbag wel geploft.

Mobile

ziet er dan wat dat betreft weer beter uit. (dat hier naartoe halen is ook wel te doen) Die zou je nog weg kunnen slepen voor rond de 3K. Maar zelfs tegen die prijs blijf ik waarschijnlijk met een coupe-bar van 2K over (tenzij er een peperdure Eisenmann onder hangt en er op de achteras een big brake kit zit, om maar eens wat te noemen.)

Link naar reactie
Maar zelfs tegen die prijs blijf ik waarschijnlijk met een coupe-bar van 2K over (tenzij er een peperdure Eisenmann onder hangt en er op de achteras een big brake kit zit, om maar eens wat te noemen.)

Denk inderdaad dat het goed mogelijk is dat een groot deel van de auto afgevoerd moet worden en je met de onderdelen die je wel kwijtraakt niet uit de kosten komt. Dus eerst maar eens inventariseren wie wat wil hebben aan welke prijs.... :rolleyes:

Link naar reactie
Een benzinetank + opnemer, lijkt me ook nog wel wat

Appreciated, maar...

voor het hobby-lab...

...klinkt niet alsof het qua €'s gaat helpen het gat te dichten.

Ik moet dus eigenlijk op zoek naar een Z3 coupe die tot aan het schutbord in elkaar zit (eentje waarbij er een leopard tank van links naar rechts over de motorkap gereden is :fiew: , lijkt me wel wat :) ), met erweiter zwart leder, perfecte zwarte stoelen, witte zijknippers, aluminium midden console, ;) spiegels en een Eisenmann voor een dubbel vanos. Voor € 2000 :rolleyes:

Link naar reactie
...klinkt niet alsof het qua €'s gaat helpen het gat te dichten.

Ja hee, wie het kleine niet eert...

...eentje waarbij er een leopard tank van links naar rechts over de motorkap gereden is ...

Als jij de QP aanlevert, zorg ik voor iemand die er met een Leopard (of gelijkwaardig :rolleyes: ) voor je overheen rijdt...

Niet zeggen dat ik niet met je meedenk :fiew:

Link naar reactie
Ja hee, wie het kleine niet eert...

Zoals ik al zei "appreciated", maar dit rond krijgen is toch lastiger dan eerst gedacht, je moet inderdaad de wensen inventariseren, daarmee de juiste donor zoeken en die dan ook nog tegen de juiste prijs aan kunnen schaffen

Als jij de QP aanlevert, zorg ik voor iemand die er met een Leopard (of gelijkwaardig :rambo: ) voor je overheen rijdt...

aha, dat veranderd de zaak. :shifty: Wie kennen we hier met een mooie zwarte Z3 coupe, met erweitert zwart leder en alu dash????

:rolleyes:

....

:fiew:

....

;)

ligt er in de buurt van Bergeijk een tankdivisie?? :ph34r::)

Link naar reactie
Wie kennen we hier met een mooie zwarte Z3 coupe, met erweitert zwart leder en alu dash????

Hmmm... that would be me too. Maar dat erweitert leder is niet helemaal tiptop in dit geval.... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.