Ga naar inhoud

bent u in een barmhartige bui???


sandere39

Aanbevolen berichten

Toen ik twaalf was had m'n pa een Z3 gehuurd voor een weekendje weg met m'n moeder; nou, de kilometers die hij met mij ermee had gemaakt waren tot nu toe nog steeds de mooiste uit mn leven!

Echt! Dus geef die kinderen maar een mooie dag en laat ze die zespitter horen, toch?!

Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toen ik twaalf was had m'n pa een Z3 gehuurd voor een weekendje weg met m'n moeder; nou, de kilometers die hij met mij ermee had gemaakt waren tot nu toe nog steeds de mooiste uit mn leven!

Echt! Dus geef die kinderen maar een mooie dag en laat ze die zespitter horen, toch?!

kon je vorig jaar nog ergens een z3 huren dan??? :thumbup:

:blush:

Link naar reactie
  • Administrator
Echt! Dus geef die kinderen maar een mooie dag en laat ze die zespitter horen, toch?!
Waarom gaan we gewoon niet als hele Forum aan die rit meedoen? Leuk, toch?

Uhhhh, ligt het nou aan mij, of kun jij volgens je eigen criteria niet mee doen? :schater::schater::schater::schater:

Nee flauw, grapje, zoveel mogelijk mensen inderdaad! Ik kreeg net een bevestiging, dus een Z4 roadster kan klaarblijkelijk de toets der exclusiviteit doorstaan :blush: En nu voor jullie het ongunstige nieuws: ik heb de organisatie meteen gevraagd of ze willen dat ik ook ga ronselen onder mijn oude Mx-5 vrienden ... :thumbup::schater:

Link naar reactie
Heb jij geen forum van je eigen autootje?

Je rijdt wel mee hè? Als mede-initiator van de mislukte liefdadigheidsrit hier, kom je er nu natuurlijk niet vanaf met een beetje azijn zeiken...

Als jij de topics wat beter zou doorlezen zou je niet met een dergelijke opmerking komen...en nee ik rij niet mee.IK denk dat ik meer aan liefdadigheid en sponsoring doe dan de gemiddelde forummer hier :thumbup:

Link naar reactie
Heb jij geen forum van je eigen autootje?

Je rijdt wel mee hè? Als mede-initiator van de mislukte liefdadigheidsrit hier, kom je er nu natuurlijk niet vanaf met een beetje azijn zeiken...

Over azijn zeiken gesproken:

Roger heeft al tig ritten georganiseerd voor dit forum.

Hoeveel heb jij er al georganiseerd?

Link naar reactie
Ah, dat is ook zo. Dat was die andere zeurkous. Mijn welgemeende excuses. :petje:

:blush: die avatar van jouw heb je niet voor niks geloof ik :thumbup: Als jij zoveel problemen ermee hebt dat er een ritje niet doorgaat regel zelf eens wat. Hou anders gewoon eens op met dat gejank van je. Excuses niet nodig het doe mij weinig...neuzel.

Link naar reactie
Over zaijn zeiken gesproken:

Roger heeft al tig ritten georganiseerd voor dit forum.

Hoeveel heb jij er al georganiseerd?

Twee. Zij het voor het forum met liefhebbers van mijn vorige wagentje. Op dit forum kom ik pas een paar maanden, waarbij ik de wintermaanden niet zo geschikt vond voor het organiseren van een tocht voor cabrio's. Zoals al eerder gemeld: wellicht komende zomer de derde Heuvelrugtocht. :thumbup:

Link naar reactie
:blink: die avatar van jouw heb je niet voor niks geloof ik <_< Als jij zoveel problemen ermee hebt dat er een ritje niet doorgaat regel zelf eens wat. Hou anders gewoon eens op met dat gejank van je. Excuses niet nodig het doe mij weinig...neuzel.

Die rit was het punt helemaal niet. C'est le ton qui fait la musique...

Ik meende (ten onrechte dus) dat je - als je het doel toen belangrijk genoeg vond om er een tocht voor te organiseren - je dat nu waarschijnlijk nog steeds wel belangrijk genoeg zou vinden om mee te rijden, in plaats van slechts de verzuurde ex-Z-rijder te spelen. Ik was dus gewoon even in de war over de organisator, zoals reeds toegegeven en verontschuldigd.

Link naar reactie
Twee. Zij het voor het forum met liefhebbers van mijn vorige wagentje. Op dit forum kom ik pas een paar maanden, waarbij ik de wintermaanden niet zo geschikt vond voor het organiseren van een tocht voor cabrio's. Zoals al eerder gemeld: wellicht komende zomer de derde Heuvelrugtocht. <_<

Zo, daar word ik stil van. :schater:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Om dan maar weer even terug te gaan naar het on-topic gedeelte: ik had mij aangemeld, maar heb de organisatie zojuist laten weten dat dit sinds dit weekend een "onder voorbehoud" is geworden.

Niet alleen ben ik volop in discussie met de verkoper over de afhandeling van mijn "kilometerstandprobleempje", alsof die arme ZZZZ het aangevoeld heeft is zij van het weekend op de Autobahn (op weg naar een BMW dealer om een mooie vervangende ZZZZ te bekijken) motorisch van slag geraakt. Auto staat na een bezoekje aan de Duitse dealert (ad EUR 280) nu weer bij de verkoper en geen idee wanneer die er weer mee klaar is (en of de discussie over mijn "kilometerstandprobleempje" dan is afgerond) ...

Moet nu tijdelijk door het leven in een vervangende 7-persoons Espace ... :rolleyes: Ik gok zo dat die niet bijzonder genoeg is voor wishesonwheels...

Link naar reactie

Rit voor het goede doel, even knip plak

Stichting Kinder Kanker Events organiseert op zondag 16 mei 2010 in samenwerking met Cabriotour.nl voor het eerst de KiKa Cabriotour! De KiKa Cabriotour is een bijzonder evenement: Cabriotour.nl bezorgt u een onvergetelijke dag, met als gezamenlijk doel een mooi geldbedrag in te zamelen voor KiKa, (Stichting Kinderen Kankervrij) Dit bedrag is bestemd voor nieuw wetenschappelijk onderzoek.

13:00 uur Ontvangst op Slot Zeist met koffie/thee met wat lekkers

13:30 uur Welkomstwoord door Stichting KiKa

13:45 uur Briefing door Cabriotour.nl en uitleg roadbook

14:00 uur Start KiKa-Cabriotour met onderweg een aangename verrassing

16:30 uur Finish, met aansluitend borrel en hapjes

17:00 uur Prijsuitreiking

Bekendmaking “Opbrengst KiKa Cabriotour”

18:00 uur Afsluiting van de dag

PS: je oma kan ook mee, ze hebben ook een cabriobus!

Voor meer info: de link

Link naar reactie
Rit voor het goede doel, even knip plak

Stichting Kinder Kanker Events organiseert op zondag 16 mei 2010 in samenwerking met Cabriotour.nl voor het eerst de KiKa Cabriotour! De KiKa Cabriotour is een bijzonder evenement: Cabriotour.nl bezorgt u een onvergetelijke dag, met als gezamenlijk doel een mooi geldbedrag in te zamelen voor KiKa, (Stichting Kinderen Kankervrij) Dit bedrag is bestemd voor nieuw wetenschappelijk onderzoek.

Voor meer info: de link

Wij hebben ingeschreven. Op deze manier willen wij KiKa(kinderenkankervrij) steunen om kinderen (en ouders ) een kans te geven om het gevecht eens een keer te winnen in plaats van steeds te verliezen.

(overleden: Eva 12 jaar oud op 09-04-2010 aan de gevolgen van kanker. Eva heeft 10 maanden gevochten maar verloren. Wij dragen deze rit dan ook aan haar op.)

Link naar reactie
Wij hebben ingeschreven. Op deze manier willen wij KiKa(kinderenkankervrij) steunen om kinderen (en ouders ) een kans te geven om het gevecht eens een keer te winnen in plaats van steeds te verliezen.

(overleden: Eva 12 jaar oud op 09-04-2010 aan de gevolgen van kanker. Eva heeft 10 maanden gevochten maar verloren. Wij dragen deze rit dan ook aan haar op.)

slik.

Wij zullen dit weekend ook nog even kijken of we het in de agenda krijgen.

Link naar reactie

Geslaagde rit, mede dankzij het enorm goede weer.

Helaas geen enkele andere Z gezien in het deelnemersveld (wel hele leuke andere bolides trouwens!).

sni2iv.jpg

360, 328 GTS, Testarossa

Vooral met de 360 werd niet bepaald zachtzinnig omgegaan. Achtjes maken op een grote parkeerplaats en meer van dat soort lol. Ook samen met de Testarossa keihard van de ene kant van het terrein naar de andere. Dat geluid van die Testarossa... :unsure: Überhaupt die Testarossa... :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.