Ga naar inhoud

bent u in een barmhartige bui???


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ehhh, ze hebben het over een exclusieve auto wil niet lullig doen maar om een Z4 nou exclusief te noemen...

Ik meen dat ik las dat het er omging om kinderen eens in de auto van hun dromen te laten rijden, en ik denk(maar wie ben Ik?) dat je als kind nog wel kan dromen van een Z4.

En sinds de tijd dat jij er een had is de exclusiviteit er natuurlijk wel af :thumbup: :harhar:

Link naar reactie
Ik meen dat ik las dat het er omging om kinderen eens in de auto van hun dromen te laten rijden, en ik denk(maar wie ben Ik?) dat je als kind nog wel kan dromen van een Z4.

En sinds de tijd dat jij er een had is de exclusiviteit er natuurlijk wel af :thumbup: :harhar:

Precies. Voor sommige kinderen is zelfs een Z3 nog exclusief, dat maak ik tenminste uit op de vrolijk naar mij zwaaiende kids op de achterbank van een v50 afgelopen weekend :schater:

Link naar reactie
Precies. Voor sommige kinderen is zelfs een Z3 nog exclusief, dat maak ik tenminste uit op de vrolijk naar mij zwaaiende kids op de achterbank van een v50 afgelopen weekend :schater:

Dan moet je maar eens naar het Zuiden van Frankrijk rijden... Daar draaien de hoofden eerder richting onze ZZZ'tjes dan naar een Porsche (begrijpelijk :harhar: ) Wat we daar meegemaakt hebben is eigenlijk ongelooflijk... Kan natuurlijk ook iets te maken hebben met het feit dat we met 4 ZZZ(Z)tjes waren :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik ben een keer met mijn Z3 naar Monaco geweest, en zelfs daar keken ze er naar..

Waarschijnlijk omdat het nogal afsteekt tegen alle Ferrari's, Lamborghini's en andere exoten. :thumbup:

Maar nu even alle gekheid op een stokje.. ik denk dat je inderdaad niet kan zeggen dat een z3/4 exclusief is..

Weer wel als het een :harhar: is.. dus voor de gene die een ;) heeft, kan het wat zijn...

Link naar reactie
Ik ben een keer met mijn Z3 naar Monaco geweest, en zelfs daar keken ze er naar..

Waarschijnlijk omdat het nogal afsteekt tegen alle Ferrari's, Lamborghini's en andere exoten. :thumbup:

Maar nu even alle gekheid op een stokje.. ik denk dat je inderdaad niet kan zeggen dat een z3/4 exclusief is..

Weer wel als het een :harhar: is.. dus voor de gene die een ;) heeft, kan het wat zijn...

Ik heb een M onderstel ,telt dat ook?

Link naar reactie

hmm exclusieviteit zit m toch in de mate van vertegenwoordiging in het verkeer??

ik bedoel er gaan dagen voorbij dat ik niet 1 ztje zie (behalve mijn eigen)

sjonnies vind je overal :m:

maar laten we niet gaan soebatten of een ztje wel bijzonder genoeg is om in te willen meerijden als je ziek bent,ik vind het al bijzonder als mensen dit willen/kunnen doen.

Link naar reactie
Zeg hou eens op!! Zo oud ben ik nu ook weer niet :drank: beetje respect.
willen jullie een arme oude vrouw met dit weer naar buiten sturen? :newblush:

Tjezus Floor wees eens een keer duideljk dan :wave: Plaats anders even een foto van jezelf dan beoordelen wij wel of je een oud wijf bent :drank::schater:

Link naar reactie
Ik moet toegeven dat je goed leest :wave: je houd het goed bij :wave:

Om het nog smeuiger te maken :wave:

Vroeger,Let op Oma spreekt.

Vroeger ,ik was een jaar of achtien ,negentien hadden auto,s over het algemeen achterwiel aandrijfing ,en je hoorde er niemand over, men reed gewoon .En winterbanden kende men ook niet wel spikes ,maar die werden al snel verboden omdat de wegen kapot gereden werden.

En de winters waren toen wel iets strenger, ik geef toe het verkeer was nog niet zo intensief als nu en strooien gebeurde ook mondjesmaat, Maar als er nu 5 centimeter sneeuw ligt is het hele land ontwricht.

Soms is vroeger beter :thumbup:

Normaal neem ik het graag voor mede-dames op, maar zelfs ik begrijp in dit geval de verwarring ;)

Sorry... :unsure::punk:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator
Ehhh, ze hebben het over een exclusieve auto wil niet lullig doen maar om een Z4 nou exclusief te noemen...

Ik ben het wel met je eens dat een Z4 bepaald geen Galliardo is, maar (dit soort) kinderen hebben een heel ander referentiekader. Ik heb vorig jaar meegereden in een soortgelijk evenement; de Oranjetour in Katwijk - met Z4 dus - en die kinderen waren echt waaanzinnig enthousiast. Ook over de enorme berg Mx-5jes van tussen 1992 en grofweg 2003 trouwens, de eend uit 1983 en een VW spijlenbusje. Voor zo'n kind heb je al heel snel een exclusieve auto; tweezits cabrio van een willekeurig merk volstaat al en wint het voor zo'n kind echt van een daadwerkelijk exclusieve auto, zoals bijvoorbeeld een Panamera of een Quattroporte. :thumbup:

(ik heb me net dan ook aangemeld)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.