Ga naar inhoud

Jullie mening


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Aangezien mijn auto morgen naar de spuiter gaat; dacht vandaag in mijn enthousiasme, maar bleek dus morgen te zijn..

heeft dat mij een extra dag gegeven om na te denken over het volgende:

De zij roostertjes, daar zit nu een BMW embleem in.. en ik denk dat ik het mooier vind zonder..

Ter illustratie heb ik even een foto gebruikt van Berry B. :P

26720183388.jpg

en hier zoals het nu is..

Afbeelding057.jpg

Zelf ben ik ook wel een voorstander van zwart en strak.. en twee emblemen (achterklep en motorkap) is ook wel voldoende..

Wat is jullie opinie?

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind het op zich wel 'clean' staan zonder.

Enige probleem is misschien het overblijvende lege vlak.

Zou je eigenlijk moeten opvullen met 1 of 2 extra roostertjes.

Zwarte logo's kan ook. Maar.....op zich vind ik er niks mis mee.

Je zou ook kunnen kijken of je ergens een paar Hamann kieuwen op de kop kan tikken...

gillsside1wy0.jpg

Een ding is zeker: mooi dat er nog iemand aan de klus is in deze veel te rustige tijden :P !

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hmm.. de meeste vinden het dus niets.. :P

Ik vind het op zich wel 'clean' staan zonder.

Enige probleem is misschien het overblijvende lege vlak.

Zou je eigenlijk moeten opvullen met 1 of 2 extra roostertjes.

Heb even met paint gekloot..

voorbeeld.png

Dan krijg je dit.. wellicht weer een beetje te veel van het goede... :newblush:

Ik denk er nog even over na, maar denk dat ik toch.. tegendraads.. doe.

Link naar reactie
Ik ben eigenlijk wel van het origineel houden, dus met logo. Maar bij een zwarte bolide vind ik een strakke afwerkikng zonder logo ook wel mooi.

Ennuh... wat vind je zelf van bijvoorbeeld M-Kieuwen?

M-kieuwen is natuuuuuuurlijk het mooiste wat er is :P

Maar als ik zou moeten kiezen voor MET of ZONDER embleem, zou ik toch voor MET kiezen.

Link naar reactie
  • Administrator

Logo's van kleur ontdoen door ze zwart / wit te maken lijkt mij ook de mooiste oplosssing. Kun je dan meteen rondom doen, ook de andere logo's. :smart:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
GroteFoto-NOKYRE3L.jpg

Hier nog een fotootje :banaan:

hoe je het hebt gedaan met paint lukt niet! je moet het logo verwijderen en dat inhammetje dicht plamuren i.p.v. extra luchtgaten maken.

...

Ik zou zeggen lekker tegendraads gaan, dan heb je ook weer wat anders dan een ander en je auto ziet er dan ook wat strakker uit!

En dan je handgrepen ook in kleur meespuiten (wat ik met mijn vorige auto ook altijd al had willen doen en waarschijnlijk nog ga doen bij mijn huidige incl spoilertje).

En anders zou ik ze lekker origineel houden logo's blauw/wit op een donkerblauwe auto:) alhoewel ik zwart wit ook erg mooi vind (carbon niet zo)!

Haha, weer een klusser erbij :banaan:

Hij staat nu bij de spuiter.. en ik laat de emblemen...........................eruit halen :ok:

Ook weer op bovenstaande foto.. het staat gewoon strakker.

Wat betreft die handgrepen.. goede tip(!) heb net even direct gebeld en het kan,... dus laat die ook gelijk spuiten. :rolleyes:

hahaha.. zodra hij klaar is zal ik wat foto's plaatsen..

al met al is het inderdaad weer een klein projectje geworden.. en dat alles na het afbreken, laatst, van mijn linker buiten-spiegel. :guitar:

Link naar reactie
Zoo jij mocht dus ook niet uitslapen op je verjaardag :schater:

Haha, david is scherp! nog bedankt trouwens voor je felicitatie in het andere topic :rolleyes:

(ik wil zo lang mogelijk van deze dag genieten :mellow::schater: )

Trouwens zwart witte emblemen bestaat dat of is dat er voor de bmw?

ik dacht dat ze alleen in carbon waren!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.