Ga naar inhoud

Jullie mening


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Haha, david is scherp! nog bedankt trouwens voor je felicitatie in het andere topic :rolleyes:

(ik wil zo lang mogelijk van deze dag genieten :mellow::schater: )

Trouwens zwart witte emblemen bestaat dat of is dat er voor de bmw?

ik dacht dat ze alleen in carbon waren!

Zwart / witte logo's bestaan gewoon hoor, heb ze zelf ook rondom!

Op Marktplaats worden ze in ieder geval ook aangeboden.

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody

Alles ten spijt.. ik heb het toch gedaan.. :thumbup:

Ik zeg er wel bij, de auto is errrug smerig, en daarom steken de nieuwe gespoten delen erg af.. ga hem van het weekend dus ook wassen.. :holiday:

de handgrepen, zijn ook meegespoten, maar heb daar nog geen foto van gemaakt, omdat er nog geen afdichtingsrubbertje omheen zit..

De oude waren zo verrot, uitgedroogd.. dat ik besloten heb om daar dus maar ook gelijk nieuwe voor te bestellen.

Daar volgen dus nog foto's van, maar geslaagd is het wel!!!

Hier is de motorkap eraf.. want die werd ook gespoten..

IMG_2271.jpg

Hier zat de motorkap er alweer op.. en moest de bumper nog terug

IMG_2276.jpg

Dit is het resultaat.

IMG_2283.jpg

IMG_2286.jpg

IMG_2284.jpg

En met de nu tijdelijke sticker.. Heb alweer een andere besteld die wel compleet reflecterend is.. alleen duurt dat nog even ca. 10dgn.

IMG_2289.jpg

Heb ook een nieuwe echte kentekenplaat, maar vind het zonde om nu alweer gaatje te gaan boren..

Wellicht als ome agent moeilijk doet, even met dubbelzijdig tape oid.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Gast Z3-Widebody

Heb inmiddels de reflecterende sticker geplakt..

Ging wel een heel verhaal aan vooraf, want ik had al vrij snel een bekeuring te pakken voor de sticker die hier boven erop geplakt zat.

Moest dus weer mijn kentekenplaast destijds terug monteren en dus weer gaatjes in de bumper boren.. heb deze nu weer dicht laten smeren + de bumper weer opnieuw laten spuiten.. om dus heel eigenwijs weer een sticker op te plakken.

Deze is wel wat groter en dus reflecterend.. ziet er echt "supa geil aus" :thumbup:

zal binnenkort wel even een fotootje plaatsen.. als er nog ge-interesseerden zijn:

http://www.buhler.nl/stickers_7.html

Tjuus! :) ;)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hier nog even de beloofde foto's van de nieuwe situatie.. :blink:

30102010065.jpg

De bandjes zijn overigens al weer ingevet.. zodat ze weer mooi zwart zijn..

30102010066.jpg

30102010067.jpg

ten opzichte van hoe het was..

Hier met normale kenteken plaat

DSC_0093.jpg

en hier de overduidelijk te kleine sticker

IMG_2289.jpg

Link naar reactie

ik denk dat je kan wachten op een bekeuring met die nummerplaat mischien weet je het nog niet maar de overheid heeft (veel) geld nodig lijkt mij zonde van het geld

en lullig om aan de kant gezet te worden voor zo iets en de apk kan je helemaal vergeten dan moet je alsnog de goede platen erop zetten en weer gaatjes booren :schater:

Hans

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

APK heb ik net achter de rug.. :thumbup: en tzt plak ik de plaat wel even vast met dubbelzijdig tape.. :D

En er reed vandaag bijzonder veel politie rond in Amsterdam.. en niets aan het handje..

Vooralsnog heb ik er vertrouwen in..

Link naar reactie
  • Administrator

Maar deze "plaat" lijkt nog steeds iets kleiner dan de metalen plaat. Klopt dat, of is dat optisch bedrog door dat de kunststof houder er achter weg is? Ik vind het in ieder geval niet echt meer opvallen, dus denk dat de pakkans vrij klein is ...

Link naar reactie
voorbeeld.png

Alhoewel ik er vaak voor ben de zaken orgineel te houden... dit photoshop resultaat vindt ik wel erg geslaagd.. Nu ben ik in het verleden nog wel eens flink bezig geweest met glasvezel matjes, plamuur ed.. Misschien doe ik nog wel een poging. Ziet er gaaf uit!

Tevens.. Heeft er iemand een foto van het resultaat van een zwart/wit logo bij de kieuwen op een zwarte Z3?? Ik heb zo vlot niks gevonden. Ik zag ze al wel uitgebreidt te koop op Ebay duitsland..

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Maar deze "plaat" lijkt nog steeds iets kleiner .... Ik vind het in ieder geval niet echt meer opvallen, dus denk dat de pakkans vrij klein is ...

Deze is inderdaad nog steeds iets kleiner.., maar het grote verschil zit hem er in dat deze sticker wel reflecterend is..

en die vorige niet.. wat denk ik ook erg opvalt.. vooral 's avonds.

Tijd zal het leren, maar ik vind het in ieder geval zoveel beter staan..

ook de luchthapper in de bumper lijkt gewoon groter, omdat die zwarte plaathouder er niet meer half over heen hangt..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.