Ga naar inhoud

Floor's 100.000 Z4 vragen topic


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klopt. Dacht dat deze feature alleen op de Z4M beschikbaar was maar dus ook op andere Z4's. Is om te voorkomen dat de leidingen bevriezen. Elke 4 uur sproeit het systeem automatisch wat vloeistof. Moet even afgesteld worden want kennelijk komt er bij jou teveel vloeistof uit.

Denk het niet, het tankje is helemaal leeg.

het is me nu ook te koud om er naar te kijken.

Link naar reactie
Klopt. Dacht dat deze feature alleen op de Z4M beschikbaar was maar dus ook op andere Z4's. Is om te voorkomen dat de leidingen bevriezen. Elke 4 uur sproeit het systeem automatisch wat vloeistof. Moet even afgesteld worden want kennelijk komt er bij jou teveel vloeistof uit.

Kijk!! hier hebben we wat aan , zo zie je maar weer dat het forum toch een geweldige vraagbaak is .Bedankt!!

Ik vond het al vreemd, want als de auto in een verwarmde garage staat is er nix aan de hand. Weet je toevallig ook hoe dat afstellen moet? :thumbup:

Link naar reactie
Uh - you are having a laugh - right?

Heb je koplampen sproeiers ? Indien zo, dan is waarschijnlijk de verbinding daar los (geschoten of gebroken). Dat gebeurt vaak.

Oke , zou ook nog kunnen ik zal een en ander eens na laten kijken

Link naar reactie
Klopt. Dacht dat deze feature alleen op de Z4M beschikbaar was maar dus ook op andere Z4's. Is om te voorkomen dat de leidingen bevriezen. Elke 4 uur sproeit het systeem automatisch wat vloeistof. Moet even afgesteld worden want kennelijk komt er bij jou teveel vloeistof uit.

:schater: Geniaal, waar was je nou :kisstogether:

Link naar reactie
Klopt. Dacht dat deze feature alleen op de Z4M beschikbaar was maar dus ook op andere Z4's. Is om te voorkomen dat de leidingen bevriezen. Elke 4 uur sproeit het systeem automatisch wat vloeistof. Moet even afgesteld worden want kennelijk komt er bij jou teveel vloeistof uit.

:schater: Simpelweg briljant. Ik ga meteen ook zo'n systeem monteren. Is het als retrofit te verkrijgen voor een ZZZ? :schater:

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe ik net mijn rechter raam open,KRAKkerdekrak!!! een hoop gerammel en het wil niet meer op of neer,Hans heeft de portierbekleding verwijderd(wat op zich al een monnikenwerk is) en de boosdoener gevonden een of ander Roestig kabeltje is gebroken .

Maar hoe vervang je zoiets?

Iemand dit ook al eens meegemaakt? :newblush:

Link naar reactie
Doe ik net mijn rechter raam open,KRAKkerdekrak!!! een hoop gerammel en het wil niet meer op of neer,

Ook ik overweeg wel eens een Z4, maar als je al die enge verhalen in dit topic leest, ga je toch twijfelen :schater: .

Als je getrouwd bent/vaste verkering hebt, is het leven is toch al moeilijk genoeg, waarom zou je nog meer ellende op je nek halen :newblush:

Link naar reactie
Ook ik overweeg wel eens een Z4, maar als je al die enge verhalen in dit topic leest, ga je toch twijfelen :schater: .

Als je getrouwd bent/vaste verkering hebt, is het leven is toch al moeilijk genoeg, waarom zou je nog meer ellende op je nek halen :newblush:

Koop een fl dan. Die heeft negen van de tein problemen van de pre-fl niet meer.

Link naar reactie
Koop een fl dan. Die heeft negen van de tein problemen van de pre-fl niet meer.

helemaal eens... ik heb ook een pre-facelift gehad, maar zou ik niet meer overwegen. Een mooi facelift daarentegen :thumbup: mag met S54 power, 4 pijpjes achterop en een aantal :thumbup: badges er op. (ik heb het nog steeds over de Z4, niet over mn eigen kop :schater: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.